Jump to content

Wembley Support Acts  

1,200 members have voted

  1. 1. Wembley Support Acts



Recommended Posts

+1

 

I think that would happily be the gig of my lifetime ^^

I think Dizzee Rascal should play after Florence and the machine...seen dizzee rascal before and he can get the crowd warmed up for some mayhem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

It would totally make my night (correction, it would almost make my entire year!) if I could see Franz Ferdinand and Muse at the same gig :D Oh, and then FF could do that epic "heckload of drummers" version of Outsiders and Muse could join them for the drumming part... Yup, wishful thinking, as if Muse would come out before their time :LOL:

Share this post


Link to post
Share on other sites
It would totally make my night (correction, it would almost make my entire year!) if I could see Franz Ferdinand and Muse at the same gig :D Oh, and then FF could do that epic "heckload of drummers" version of Outsiders and Muse could join them for the drumming part... Yup, wishful thinking, as if Muse would come out before their time :LOL:

 

God how crap have I been at this? lol missing out Kasabian and now Franz Ferdinand!!!!

FAIL! :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Pendulum" would get the crowd up for it before the main course!

 

Pendulum being my 2nd favourite band after Muse, im inclined to agree. But i think everyone would be too tired, i find it impossible not to go crazy when seeing them :chuckle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
John and Edward :awesome:

 

Oh god yes! Jedward ftw! :chuckle:

 

Seriously though, Florence and the Machine would be amazing, Imelda May would be great too and I may well die of happiness if Arctic Monkeys support them (though I can't really see it happening). White Lies are decent enough too. Just please no 30STM

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was gutted that the night biffy clyro was playing at newcastle was the night I was seeing muse in sheffield. Muse ALWAYS comes first in these situations, but I do not enjoy having to give up my second favourite band to see my favourite band. So if I saw them both on the same night it would be freaken awesome :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lady GaGa

John and Edward :awesome:

For sure. :chuckle:

Kasabian or Red Hot Chilli Peppers ;)

Arctic Monkeys would be awesome :D

"Pendulum" would get the crowd up for it before the main course!

30 Seconds to Mars! (They love Muse, will be supporting Muse in Seattle in December....)

YES PLEASE!!:awesome:

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Pendulum" would get the crowd up for it before the main course!

 

Ooh yes; I love Pendulum. A bit of drum'n'bass to get everyone moving!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've just read through all these posts thinking that FF was Fear Factory ... and then I got sad when I realised my mistake :(

 

Why are the support bands always lame. And if not lame, they are always much more chilled/indie than Muse. I want some proper rock. I'm loving the suggestion of Tool as well. That would definitely make my £150 on tickets seem worth it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Would LOVE to see Biffy supporting, one of my favourite bands <3

 

Also...Some other suggestions which have prolly already been suggested:

Blink-182: Just got back together, gotta do a UK tour sometime, supporting Muse would kick ass.

Kasabian: Seen them live once and they were awesome

Prodigy or Pendulum: No explanation needed

Enter Shikari: Because it would be mental...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enter Shikari: Because it would be mental...

 

Yes, it would be. But Muse would never do it. They never book bands heavier than themselves, I think they don't want to 'scare' their fans.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yes, it would be. But Muse would never do it. They never book bands heavier than themselves, I think they don't want to 'scare' their fans.

 

Lol, I know, I know :(

 

But I might be going to see them a few weeks beforehand, so there's still hope :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can count out the Chilli's or the Foo Fighters, they're too big in thier own right and like Muse can fill wembley with thier own dates.

 

White Lies would be a great fit.

 

I doubt the Prodigy but if they did that would be a dream come true to see them with Muse. Arguably the top two live acts around.

Share this post


Link to post
Share on other sites
It would totally make my night (correction, it would almost make my entire year!) if I could see Franz Ferdinand and Muse at the same gig :D Oh, and then FF could do that epic "heckload of drummers" version of Outsiders and Muse could join them for the drumming part... Yup, wishful thinking, as if Muse would come out before their time :LOL:

 

Whoa, that would be amazing! Two of my favorite bands on the same stage?! But yeah, wishful thinking, indeed! :LOL:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Any of these:

 

Them Crooked Vultures, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, White Lies, Foals, Kasabian, Biffy Clyro, Billy Talent:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...