Jump to content
forevermusic

2015.12.18 - Staples Center, Los Angeles, CA, USA

Recommended Posts

i have a seat available section 112 row 15 if anyone wants it for face value.

text me at *******

ill be at the show

 

Dude dont put your number on a public forum! Tell people to PM you!

 

This. Be careful!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Good for you, well not the death of you! Enjoy it! It will be worth it.

 

 

Actually, i think it's fucked up how AXS does this last minute ticket release shit! To the real fans who tried buying these GA/Floor or lower bowl tickets when they first went on sale and now are stuck with average to upper level tickets are now screwed out of great seats because of this shitty AXS bullshit website that is miles worse than ticketmaster!

 

Does anyone agree with me?

 

I know it will be worth it. lol This will be shows 3 & 4.

 

AXS has the worst ticketing system. THE WORST. But, it's common for tickets to be released before the show. I didn't buy LA at the on sale because they were upper level seats and wasn't about to sit up there.

 

The problem with AXS (and I've heard TM & LN do this too) is that they can block your IP address if their computer system thinks you're being too aggressive in your ticket buying. I was screwed out of 2 row center seats for Soulsavers (a band that Dave Gahan has done a side project with). I was buying only 1 seat and was blocked and locked out because I was searching on two laptops trying for the best seat i could get. I guess it thought I was a scalper. The way around it is buy from a phone and not use your IP address which is bullshit.

 

Oakland didn't get Reapers at all, so don't be so fast.

 

However, since the last show was a crummy setlist (compared to previous on tour so far), I'm hoping the LA shows are awesome. C'mon crowd! Lets do this!!

 

I think the LA shows are going to be magical. Saturday is the one though. That's the one I think will be special. We got Reapers in AZ so it threw me when they didn't play it in Oakland. I was bummed they didn't. LA will most likely get it at least one of the nights. I got a setlist in Oakland and Bliss was supposed to be played instead of Plug In Baby. So, hopefully, they will play Bliss once in LA too. I have 4 shows left. I'm sure I'll hear it at one of them. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have an extra GA ticket letting go for face $86.30, let me know if you'd like to meet at willcall. I'll be able to respond here sometime tomorrow afternoon. I really hope they play citizen erased like they did in Seattle! *Crosses fingers*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi guys, brand new here. We have seats for tonight's show. My wife and I are going to show up early and check out the area. Any members going to meet before the show tonight? Maybe grab a beer?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I have an extra GA ticket letting go for face $86.30, let me know if you'd like to meet at willcall. I'll be able to respond here sometime tomorrow afternoon. I really hope they play citizen erased like they did in Seattle! *Crosses fingers*

 

I'm in the same boat. Still have an extra GA ticket that I'm selling at face (I rounded up to $87 just cuz neat number). Still available. I have to pick up the ticket at will call too. PM me if interested!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL, I dunno.

 

Guess since it's day of, I should probably start entertaining below-face offers, shouldn't I? Or at least actual neat numbers, like $80. :LOL:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oof. I complain about Phoenix traffic, but the ride from LAX sucked! And at least one car was on fire.

 

Muse in 2 hours though!!! :happy: (errrr...I mean Phantogram in 2)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Everyone's fucking excited as am I !!! Muse is playing to satisfy us for a great night! Night 1 will be amazing as well as night 2! Can't fucking wait I'm feeling quite good and warm! I'm kinda excited to see the stage in person idk about you guys! I'm at the yard house across the street will be at Staples once the doors open!

Share this post


Link to post
Share on other sites
If only I wasn't getting sick.

 

I've been sick since Tuesday from standing in line to see CHVRCHES on Monday but no way was I going to miss this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, guys. I was seriously concerned that I would just randomly get sick on the day of the concert and you guys aren't making me feel any better. :LOL:

 

Edit: I'm going to the second night BTW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I see it filing in.

 

I have a pair of seats at section 110, and these two dummies are like,"what song does THE MUSE PLAY!!!" Ughhhhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites
I have a pair of seats at section 110, and these two dummies are like,"what song does THE MUSE PLAY!!!" Ughhhhhh

 

They play "The Dead Inside."

 

Phantogram went on at 8:35.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...