Jump to content

Recommended Posts

japp gick första kvällen.. det värsta var teasen innan GL, de spelade CE trumkompet innan på hulaballo, jag blev galen och skrek och sen... ja.. min kompis bara "visste att du var en av dem"

 

 

 

Såg dem på cirkus då, bästa konserten hitills jag varit på. Bara sigur rós kommer i närheten. Men alltså ser dem gärna där igen! Dock så känn det om att de kommer spela en festival om de skulle komma igen, (nästa sommar!!!??:happy:) dock inte troligt..

Haha, such bastards. Men ja, en festival känns troligt, de har väl inte spelat på en svensk festival sen Arvika? Var det 2002? Något sånt iallafall.

ALLA HAR DET INTE LIKA BRA SOM DUUUUUUUUUUUUU! :LOL: åhhhh dungen, din spjuver

oookej

Link to comment
Share on other sites

Haha, such bastards. Men ja, en festival känns troligt, de har väl inte spelat på en svensk festival sen Arvika? Var det 2002? Något sånt iallafall.

 

oookej

 

ja arvika 2002, var där! men vafan taggar för dungen 11 december

Link to comment
Share on other sites

So...var skulle ni helt vilja att Muse spelade nästa gång de kommer till Sverige?

 

Om det där med att de ska spela på mindre ställen stämmer så hade jag mer än gärna tagit en spelning på något ställe för 2000-3000 människor, och med försläpp för "fansen" som alltid, för att sedan komma tillbaka igen på sommaren för en större spelning, och denna gången med lite bättre planering :p

 

KB, Malmö "10 years later" skulle vara... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ja arvika 2002, var där! men vafan taggar för dungen 11 december

Never heard of. Borde jag?

KB, Malmö "10 years later" skulle vara... :rolleyes:

Verkligen!

den här tråden suger hårt

Inte lika hårt som Kate Hu...naah, not going there.

Link to comment
Share on other sites

Man får hoppas att dem kommer, men då får dem skärpa sig lite. Det räcker inte att ha en riktigt bra spelning(elfte, wembley) under hela touren. Tycker synd om dem som gick in på fredagen och tänkte omfg wembley!!!1 och gick ut lost, crushed, cold and confused with no guiding light left inside.. Men det beror på vad man själv tycker är bra.:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Det finns säkert de som föredrar Neutron Star Collision, I Belong To You och Soldiers Poem framför Bliss, Ruled By Secrecy och Map Of The Problematique :chuckle:

Jag skulle seriöst slängt mig på marken efter spelningen och låtit folk trampa över mig om vi fick fredagens setlist på lördagen.:LOL: Men själva upplevelsen var ändå värd pengarna, ändå om det var en dålig setlist, tror jag.

Link to comment
Share on other sites

Jo, dem hörs oftare i tv och sånt. Twilight --> BAM! och du är världskänd. Jag vet inte vad jag tycker om att dem är med i twilight förutom att det var lite lågt. De skulle bli stora utan twilight men det skulle ta lite längre tid och de var lite desperata efter en förändring där.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Från Lisebergs facebook:

Nu har ni återigen chans att påverka vilka artister som ska spela på Liseberg nästa sommar! I den här spellistan har vi tagit med några av de artister som kan bli aktuella att boka. Ju fler positiva kommentarer en artist får desto mer krut lägger vi ner på att försöka boka den.

 

Muse finns med. Om ni har facebook så kommentara. Jag tror dock att det inte kommer att ske, men det skadar inte att kommentera. Och när ni ändå kommenterar, nämn biffy, tack:D

Link to comment
Share on other sites

En länk till facebook-sidan hade ju varit bra :p

 

Aja, får leta upp det själv då :phu:

 

EDIT: Done!

 

Oops. Här får man ändå leva på search:LOL: regler: search or GTFO!

Vad bra, men jag vet inte, det känns lite dumt ändå. Jag kan inte se Muse stå där, lite lågt. Men de brukar gå på små tv shows ibland, så detta verkar inte så dumt ändå. Om Matt talar sanning om nästa album så kanske det passar med liseberg.

 

Lisebergs fb on nån vill ha: http://www.facebook.com/home.php?#!/permalink.php?story_fbid=104005539668304&id=119312944764947

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Någon mer som lagt märke till TV3s, och även 6ans, musikval till flera av sina trailers? Senast nu var det TIRO men har tidigare även hört Knights Of Cydonia och Uprising. Säga vad man vill om deras program men musik kan de :thumbsup:

 

Unnatural selection spelas på Smallville-reklamen:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Halloj allihopa!

Har precis fixat så att mitt konto här funkar, så man kan säga att jag är ny här men jag har varit aktiv på andra håll som muser! Hur populära är Muse egentligen i Sverige? För jag känner mig rätt ensam om att vara ett hard-core muse fan. Är det någon här förresten som ska till Reading? :) Jag ska dit, längtar som bara den!

Link to comment
Share on other sites

Halloj allihopa!

Har precis fixat satt mitt konto h funkar, sman kan sa att jag ny h men jag har varit aktiv pandra hl som muser! Hur popula Muse egentligen i Sverige? F jag kner mig rt ensam om att vara ett hard-core muse fan. det non h fresten som ska till Reading? :) Jag ska dit, lgtar som bara den!

 

Vkommen!:happy:

Jag ska inte a utomlands f Muse i , tror jag.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...