Jump to content

Recommended Posts

visstvisst, jag kommer dock inte på något som "gällar" kan betyda....men who cares:LOL:

om bara jag kunde prata lite finska, tänk hur cool man skulle vara då. Och sen när finns denna..:thumbsup:?

 

Jag trodde att gälla menar samma när join :LOL: Jag har märkt att svenskar skriver inte så often här när finskar. Finskarna skriver hela tiden, men svenskarna skriver sällan. Den är kul :) Nu jag kan följä bättre vad människor prata om :D

Link to comment
Share on other sites

Har inte varit aktiv i tråden tidigare men:

 

Känns som att de inte kommer komma tillbaka nu förrän 2012/2013 :(

Nytt album 2011 som är klart slutet av 2011/2012, börja toura igen slutet av 2012/början av 2013. :supersad:

:(

 

Äh, jag klarar mig. Jag börjar mer bli orolig för att Radiohead har glömt att Sverige existerar :(

:supersad: *snyft*

 

Jag trodde att gälla menar samma när join :LOL: Jag har märkt att svenskar skriver inte så often här när finskar. Finskarna skriver hela tiden, men svenskarna skriver sällan. Den är kul :) Nu jag kan följä bättre vad människor prata om :D

HAHA inte vad jag vet:LOL: Ja folk från finland har en tendens att vara mer :awesome:...muuuuuuuuuumin.

Link to comment
Share on other sites

Haha ja det är dem:LOL: Huur mår du?:happy: Jag antar att du bor nära gränsen, eftersom du pratar bra svenska? eller?:facepalm:

 

Nej. Jag bor i Tammerfors :) Jag är lite stressad när min studentskrivningarna närma mig :stunned: Eller du? Hur mår du? :)

Link to comment
Share on other sites

Nej. Jag bor i Tammerfors :) Jag är lite stressad när min studentskrivningarna närma mig :stunned: Eller du? Hur mår du? :)

 

Ahh, det är jättefiiint i Tammerfors, min kompis var där med skolan förra året:happy: Jag bor i göteborg:) Åh, hoppas det går bra för dig:awesome: Jag började igen på måndag och vi har redan massa skit att göra:LOL: Jag mår bra, fick precis av ett festivalband ifrån armen som en vän haft kul med och tryckt för hårt:facepalm: fan:LOL:

Edited by Maa.
Link to comment
Share on other sites

Ahh, det är jättefiiint i Tammerfors, min kompis var där med skolan förra året:happy: Jag bor i göteborg:) Åh, hoppas det går bra för dig:awesome: Jag började igen på måndag och vi har redan massa skit att göra:LOL: Jag mår bra, fick precis av ett festivalband ifrån armen som en vän haft kul med och tryck för hårt:facepalm: fan:LOL:

 

:LOL: Bra! :D

Link to comment
Share on other sites

 

Hittade en intervju som kan vara lite intressant angående vår inställda koncert här i Sverige. Den är gammal men de berättar vad som kan menas med "unforeseen circumstances" (vid 1:50).

Fast det är ju knappast fallet denna gången tyvärr, då konserten ställdes in så långt innan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Och var kommer dessa rykten ifrån?

 

läste det i någon tidning på tåget hem nån dag, Kommer inte ihåg vilken det var dock? Var säkert nån dålig skvallertidning, men rykten kan bli sanningar;) Fast vet inte om jag skulle gå om de kom. Bestämde att wembley skulle bli mitt sista muse gig, fast det sög... så jag vill avsluta med en bättre spelning

Link to comment
Share on other sites

läste det i någon tidning på tåget hem nån dag, Kommer inte ihåg vilken det var dock? Var säkert nån dålig skvallertidning, men rykten kan bli sanningar;) Fast vet inte om jag skulle gå om de kom. Bestämde att wembley skulle bli mitt sista muse gig, fast det sög... så jag vill avsluta med en bättre spelning

Antar att du gick första kvällen då? :p

Trevligt att inte få svar heller :indiff:

Well, finns inte så mycket att svara egentligen.

 

"okej, kul! välkommen!"

 

there you go :)

Link to comment
Share on other sites

So...var skulle ni helt vilja att Muse spelade nästa gång de kommer till Sverige?

 

Om det där med att de ska spela på mindre ställen stämmer så hade jag mer än gärna tagit en spelning på något ställe för 2000-3000 människor, och med försläpp för "fansen" som alltid, för att sedan komma tillbaka igen på sommaren för en större spelning, och denna gången med lite bättre planering :p

Link to comment
Share on other sites

So...var skulle ni helt vilja att Muse spelade nästa gång de kommer till Sverige?

 

Om det där med att de ska spela på mindre ställen stämmer så hade jag mer än gärna tagit en spelning på något ställe för 2000-3000 människor, och med försläpp för "fansen" som alltid, för att sedan komma tillbaka igen på sommaren för en större spelning, och denna gången med lite bättre planering :p

Samma här. Det första som poppar upp i mitt huvud är Cirkus, kanske för att man bor nära men iallafall ;) Hade varit riktigt läckert: http://www.cirkus.se/?id=462

De lirade väl där '03 om inte jag är helt fel ute?

Edited by PwoperFisch
Link to comment
Share on other sites

Antar att du gick första kvällen då? :p

 

japp gick första kvällen.. det värsta var teasen innan GL, de spelade CE trumkompet innan på hulaballo, jag blev galen och skrek och sen... ja.. min kompis bara "visste att du var en av dem"

 

Samma här. Det första som poppar upp i mitt huvud är Cirkus, kanske för att man bor nära men iallafall ;) Hade varit riktigt läckert: http://www.cirkus.se/?id=462

De lirade väl där '03 om inte jag är helt fel ute?

 

Såg dem på cirkus då, bästa konserten hitills jag varit på. Bara sigur rós kommer i närheten. Men alltså ser dem gärna där igen! Dock så känn det om att de kommer spela en festival om de skulle komma igen, (nästa sommar!!!??:happy:) dock inte troligt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...