Jump to content

Recommended Posts

Halloj allihopa!

Har precis fixat så att mitt konto här funkar, så man kan säga att jag är ny här men jag har varit aktiv på andra håll som muser! Hur populära är Muse egentligen i Sverige? För jag känner mig rätt ensam om att vara ett hard-core muse fan. Är det någon här förresten som ska till Reading? :) Jag ska dit, längtar som bara den!

Du är icke ensam kan jag meddela! Jag ska också till Reading :) Kommer vara 4 långa månader nu i sommar känner jag..

Tack allihopa! Är så glad att jag inte är själv!! Fast kanske själv i Malmö i alla fall. Tack för Facebook gruppen också :) Riktigt gött att andra ska åka också! Och ja, sommaren kommer vara riktigt lång i år!!! Jag kommer att ha börjat skolan igen då :eek: är sjukt taggad!! inför reading, inte skolan alltså :p

Tack allihopa! Är så glad att jag inte är själv!! Fast kanske själv i Malmö i alla fall. Tack för Facebook gruppen också :) Riktigt gött att andra ska åka också! Och ja, sommaren kommer vara riktigt lång i år!!! Jag kommer att ha börjat skolan igen då :eek: är sjukt taggad!! inför reading, inte skolan alltså :p

Jag tror du underskattar Muse storlek här i Sverige. De sålde väl trotsallt runt 9000 biljetter 2009.

• 2 weeks later...

Åh nu känns det ju som att jag är den enda som INTE ska till reading :( Och jag vill verkligen dit, tänk HELA oos på en spelning skulle vara epic verkligen!!!

Men iallafall, OM det nu blir så att jag bestämmer mig för att åka dit, är det någon som vet någon bra sida där man kan köpa biljetter?

Och haha jag vet ju inte ens var den där festivalen ligger nånstans XD

• 2 weeks later...

okej... är lite seg tydligen för jag upptäckte inte förrns IDAG att Muse ska headlina Reading och spela hela OoS!!! :O ... så nu MÅSTE jag åka!! ..men skulle gärna vilja ha lite sällskap eftersom ingen jag känner vill/ har råd :(

okej... är lite seg tydligen för jag upptäckte inte förrns IDAG att Muse ska headlina Reading och spela hela OoS!!! :O ... så nu MÅSTE jag åka!! ..men skulle gärna vilja ha lite sällskap eftersom ingen jag känner vill/ har råd :(

jag skule också gärna ha sällskap för ingen jag känner ska dit heller. Så även om vi inte känner varandra är jag på om du är det XD

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 6 years later...