PwoperFisch Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Halloj allihopa! Har precis fixat så att mitt konto här funkar, så man kan säga att jag är ny här men jag har varit aktiv på andra håll som muser! Hur populära är Muse egentligen i Sverige? För jag känner mig rätt ensam om att vara ett hard-core muse fan. Är det någon här förresten som ska till Reading? Jag ska dit, längtar som bara den! Du är icke ensam kan jag meddela! Jag ska också till Reading Kommer vara 4 långa månader nu i sommar känner jag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alesi08 Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Nej du är inte ensam! Gå med i denna gruppen på Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=121460324559269 Vi kanske är 10-15 pers som ska dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimisail Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Tack allihopa! Är så glad att jag inte är själv!! Fast kanske själv i Malmö i alla fall. Tack för Facebook gruppen också Riktigt gött att andra ska åka också! Och ja, sommaren kommer vara riktigt lång i år!!! Jag kommer att ha börjat skolan igen då är sjukt taggad!! inför reading, inte skolan alltså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hat Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Tack allihopa! Är så glad att jag inte är själv!! Fast kanske själv i Malmö i alla fall. Tack för Facebook gruppen också Riktigt gött att andra ska åka också! Och ja, sommaren kommer vara riktigt lång i år!!! Jag kommer att ha börjat skolan igen då är sjukt taggad!! inför reading, inte skolan alltså Jag tror du underskattar Muse storlek här i Sverige. De sålde väl trotsallt runt 9000 biljetter 2009. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maa. Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Nej du är inte ensam! Gå med i denna gruppen på Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=121460324559269 Vi kanske är 10-15 pers som ska dit Ska jag försöka klura ut vem detta är? Hm....Alex(?) Alesi låter nära hahah? Magda här! Eller så är du någon random...jag ska vara tyst nu:LOL: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKnightOfCydonia Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Åh nu känns det ju som att jag är den enda som INTE ska till reading Och jag vill verkligen dit, tänk HELA oos på en spelning skulle vara epic verkligen!!! Men iallafall, OM det nu blir så att jag bestämmer mig för att åka dit, är det någon som vet någon bra sida där man kan köpa biljetter? Och haha jag vet ju inte ens var den där festivalen ligger nånstans XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Issit Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 okej... är lite seg tydligen för jag upptäckte inte förrns IDAG att Muse ska headlina Reading och spela hela OoS!!! :O ... så nu MÅSTE jag åka!! ..men skulle gärna vilja ha lite sällskap eftersom ingen jag känner vill/ har råd Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKnightOfCydonia Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 okej... är lite seg tydligen för jag upptäckte inte förrns IDAG att Muse ska headlina Reading och spela hela OoS!!! :O ... så nu MÅSTE jag åka!! ..men skulle gärna vilja ha lite sällskap eftersom ingen jag känner vill/ har råd jag skule också gärna ha sällskap för ingen jag känner ska dit heller. Så även om vi inte känner varandra är jag på om du är det XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimisail Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Hejsan musers! Det var ett tag sen! Jag ska också till reading så om ni vill ha sällskap så joinar jag gärna med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangehbg Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hejsan alla svenska Muse fans! Vi har en liten fin grupp på facebook som ni välkommna att joina för att snacka muse o annat skit ;-) http://www.facebook.com/group.php?gid=121460324559269 Vi är även en hel del som ska åka till Reading från denna grupp, ungefär 16 st so far! Alla är välkommna in :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxswe Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Hejsan alla svenska Muse fans! Vi har en liten fin grupp på facebook som ni välkommna att joina för att snacka muse o annat skit ;-) http://www.facebook.com/group.php?gid=121460324559269 Vi är även en hel del som ska åka till Reading från denna grupp, ungefär 16 st so far! Alla är välkommna in :-) gay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maa. Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 gay Och vad menar du med det?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zolic Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 varför e svenska tråden så död för Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alesi08 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Och vad menar du med det?! Han är nog bara glad. Gay=Glad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maa. Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Han är nog bara glad. Gay=Glad. Visst är han! Hatar bara när folk använder "gay" som något negativt, om det nu var hans intention.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hat Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Gotta love the grammar of the title. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liuyi Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 hur vill ni att det nya albumet ska låta? jag håller tummarna för en showbiz liknande skiva! Old Muse y'know Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantoon Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Finns det någon/några här som ska se Muse uppträda i Oslo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stout Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Finns det någon/några här som ska se Muse uppträda i Oslo? Ja om de kör den stora scenen. Såg dem i Berlin i söndags och det var väldigt bra men nerbantad scen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akuryou Posted July 23, 2019 Share Posted July 23, 2019 Ska någon annan se MUSE i Oslo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts