Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hultsfred vore HETT. Redan köpt biljett dit anyways, :D ... och nu har de bokat Wolfmother. me likey, väntar bara på att se dem boka MUSE nu.. Hoppas innerligt att ryktena stämmer.

 

 

Självklart ska man till wämblej! :D .... ensam verkar det som :S hhaha , men VÄGRA missa wembley denna gång, med eller utan vänner - jag ska dit!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Åhå tjenare! Skönt med lite svenska muse fans, jag var inte den enda :D Men hörni, visst lär de väl komma hit igen någon gång inom en snar framtid (försöker jag iaf övertyga mig själv). Danmarks Roskilde är visserligen inte för långt ifrån, men kommer ej kunna gå då. Klart man ska till Wembley däremot men det vore nice att ha dem i Stockholm igen! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

HEJ ALL THE SWEDISH PEOPLE!!!!!!!! :D

 

kom igen skriv lite mer här ;)

 

dom måste komma till svergie. annars åker jag till norge hoppas det går för jag är 15? så vi får se hur det blir med det haha. men jaaa LOVE MUSE & måste se dom det här året. så det så.

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas på att de är här snart igen. Önskar man kunde åka till Roskilde men är bortrest då.. Skulle inte bangat annars. Vad sägs om att samla alla svenskar så drar vi tillsammans nästa gång de är i något skandinaviskt land? ;)

 

När tror ni de kommer tillbaka hit föresten? Förhoppningsvis om inte alltför många år.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Även om detta tycks ha dragit iväg och blivit något annat än vad det var från början (tror jag?) så; Jag är från sverige. Finns det många svenskar här? (Haha, orkade inte läsa igenom alla hundra-något sidor när det började bli bara massa text på språk jag inte alls förstår, ursäkta det)

:D

Link to comment
Share on other sites

Även om detta tycks ha dragit iväg och blivit något annat än vad det var från början (tror jag?) så; Jag är från sverige. Finns det många svenskar här? (Haha, orkade inte läsa igenom alla hundra-något sidor när det började bli bara massa text på språk jag inte alls förstår, ursäkta det)

:D

 

Hej :awesome::musesign:

Trevligt att ha dig här:happy:

Link to comment
Share on other sites

Även om detta tycks ha dragit iväg och blivit något annat än vad det var från början (tror jag?) så; Jag är från sverige. Finns det många svenskar här? (Haha, orkade inte läsa igenom alla hundra-något sidor när det började bli bara massa text på språk jag inte alls förstår, ursäkta det)

:D

 

<---svenskar har funnits här läänge:) Brukar ju bli lite uppsving på oss när det är sverigespelning också...

Link to comment
Share on other sites

Okej, jo det blir väl så.

Bara jag som redan nu är peppad inför Zinkendamms? ;D

 

nej då du är inte ensam ;) ..fast jag är mer peppad för wembley fortfarande.. men det är väl för att det är så mycket större :) ...men zinken blir en bra uppvärmning! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

det roliga sker i spelningstråden! :p ..fast det är ganska dött där nu också :(

 

nähä, inte är det dött inte? vi skriver ju!;)

 

 

Ja så jäkla nice med utomhusspelning, på stadion (depeche spelningen) var det ju helt fantastiskt väder, hoppas man får uppleva det igen!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...