Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Det är ju inte säkert att de kommer till Sverige, men de har varit duktiga med att komma till norden och det verkar konstigt om de besöker Finland, Norge och Danmark men struntar i Sverige.

Men vad vet jag. Det enda jag vet är att jag kommer bli förbannad om dom inte kommer hit, det skulle vara riktigt dålig stil. Först åker dom ifrån fansen som väntar utanför Hovet 2007, att sen strunta helt och hållet i ALLA Sveriges fans vore så lågt.

 

 

Jag skulle också bli jävligt förbannad om de inte kommer till Sverige, för jag har väntat i flera år på att de ska komma och att inte få se Muse live skulle krossa mitt hjärta totalt. Vist tycker jag att de ska göra en spelning här i Göteborg också, men att åka till Stockholm för lite magi på hovet eller något liknande skulle jag inte tveka en sekund på. Har gillat Muse sen barnsben, så nu får dem banne mig komma och visa sig här lite !!

Link to comment
Share on other sites

Hej från Finland :LOL:

 

Ok i really would be somewhat able to say this in swedish but i don't want you laughing at my errors :rolleyes: So are there any muse fans here going to see Arctic Monkeys in Göteborg this summer? I'm definitely going and would like to hear comments about the Way Out West festival.

 

Train would be the smartest way to get from Stockholm to Gothenburg, right?

 

 

I think I'm going to check Artic Monkeys out this year and you should definitive go to Way out West. Lot of great artists and performences. I've went to W.O.W 3 years in a row now, and it's a great festival (Y)

 

You should probebly go by train, the cheapest solution :)

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle också bli jävligt förbannad om de inte kommer till Sverige, för jag har väntat i flera år på att de ska komma och att inte få se Muse live skulle krossa mitt hjärta totalt. Vist tycker jag att de ska göra en spelning här i Göteborg också, men att åka till Stockholm för lite magi på hovet eller något liknande skulle jag inte tveka en sekund på. Har gillat Muse sen barnsben, så nu får dem banne mig komma och visa sig här lite !!

 

Hmm, haha, nu tycker jag du låter lite överdrivet aggressiv för de har ju faktiskt varit här varje turné sedan typ 99 eller så, om du har gillat Muse sedan barnsben så lär du haft många chanser att se dom live.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, haha, nu tycker jag du låter lite överdrivet aggressiv för de har ju faktiskt varit här varje turné sedan typ 99 eller så, om du har gillat Muse sedan barnsben så lär du haft många chanser att se dom live.

 

Det berors på hur gammal man är! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hey guys !

Quite cool with this international thing..

To everyone in Sweden:

 

Hörni, hur är det med er?

Det måste finnas NÅGON mer i Sverige som avgudar Muse lika mycket som jag..

 

 

(Hey, how are you? There must be SOMEONE in Sweden who worship Muse as much as I do.. :D)

 

DET ÄR KLART VI ÄLSKAR MUSE DEM ÄGER JU !!!!:awesome:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Som ni säkert redan sett kommer Muse hit till Sverige och spelar på Hovet i Stockholm den 24 oktober. Den som vill ha biljetter kan boka dem på ticnet.se imorgon (5 juni) då försäljningen börjar.

Link to comment
Share on other sites

Verkar som om Hovet inte ens är sålt halvvägs ännu! Fast 2 timmar gått sedan släpp, lär ju inte ens bli slutsålt, synd för Muse att komma och spela för en halvfull hall.

Så inga problem för dom som vill se Muse i stockholm att få biljetter.

Link to comment
Share on other sites

Can someone send me Swedish presale link? I was there last time and don't want to miss this one! Thanks!

 

Oh, are you one of the two people who stood at the barrier with an Estonian flag in 2007? In that case i sat behind you in the queue. :happy:

 

Verkar som om Hovet inte ens är sålt halvvägs ännu! Fast 2 timmar gått sedan släpp, lär ju inte ens bli slutsålt, synd för Muse att komma och spela för en halvfull hall.

Så inga problem för dom som vill se Muse i stockholm att få biljetter.

 

Fast 2007 blev dom ju tvugna att byta till Hovet pga biljettefterfrågan, och dom har väl fått många nya fans nu så det blir nog en del folk ändå.

Link to comment
Share on other sites

See you in October!

This will by my first time in Sweden, but my 6th Muse concert.

Why Stockholm?

My friend loves Stockholm and he has been there 6 times, but never has seen muse.

He shows me Stockholm and I show him the best live band :happy:

 

Stockholm is quite nice.. a bit cold in October though, but still nice :)

Link to comment
Share on other sites

The new album won't dissapoint us! Muse have only become greater and greater for each album they've released.

(Except for absolution and b & r. They are both equal)

Looking forward to see them live in Sweden and i hope they play the old songs as well.

 

cheers!

Link to comment
Share on other sites

Muse, vi alla fst, Muse, n stillheten r. Muse jag finner din hand, n varna ms fst vi varann.

Vi b pen lgtan och vandrar omkring vandrar men utan att se vad som hder, jag kommer till dig. Stannar fast timmen sen.

 

 

Muse i va hjtan .. :musesign: (symboliserar Muse) --> :kiss: <-- (symboliserar oss)

Edited by Chejken
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...