Jump to content

Recommended Posts

nej då du är inte ensam ;) ..fast jag är mer peppad för wembley fortfarande.. men det är väl för att det är så mycket större :) ...men zinken blir en bra uppvärmning! :awesome:

Jag vill så gärna till wembley ju! D:

Men man kan väl inte få allt, antar jag ;]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

helt allvarligt lyssnade igenom bhar och resistance och det är fan bara 5 låtar totalt jag tkr om! så jävla sämst är dom! vad hände? f.ö. nån svensk som var på spelningarna på arvikafestivalen och cirkus? skulle va kul att diskutera om dem. hittar aldrig nån att älta dem med, eftersom polarna htar muse nu för tiden och blir depp när man nämner. (muttrar för sj själva):LOL:

 

 

EDIT: WTF happened with the booze!!!???

Edited by maxswe
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Ingenting skrivet om det i den här tråden i alla fall, hur sjukt j*vla pissdåligt är det här med oförutsedda omständigheter egentligen?

Den 21 skulle ju bli bäst, vad hände med det? :<

 

Denna tråden dör ganska lätt...det är väldigt synd att det blev inställt och ännu mer att vi inte fick någon anledning varför. Antar att många kommer vara ganska nere idag:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej tack för välkommen. Jag är glad att vara här, och att denna trad sta kvar, med inget bättre än att vara en del av familjen.:$

:happy:

 

Kul att det finns lite svenskar här! När tror ni att Muse kommer till Sverige nästa gång. För det kan väl inte ta allt för lång tid?

 

Jag vet inte, tror faktiskt vi får vänta tills nästa album alltså nästa år :D

Link to comment
Share on other sites

Kul att det finns lite svenskar här! När tror ni att Muse kommer till Sverige nästa gång. För det kan väl inte ta allt för lång tid?

Jag tror att det förmodligen kommer ta ett tag, tyvärr. Vad jag vet kommer de blanda nästa år med jobb på en ny platta och vila. Men man vet aldrig med Muse..

 

Hur som helst tycker jag att är de skyldiga oss ett gig här i Sverige :p Gärna på Stadion eller i Globen.

Edited by PwoperFisch
Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte riktigt om det här är rätt ställe att posta på - jag är ledsen om det inte är det :S

 

Men iallafall, är det någon här som har koll på om Seetickets faktiskt skickar biljetter till Sverige? Om inte är jag körd. :S

Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte riktigt om det här är rätt ställe att posta på - jag är ledsen om det inte är det :S

 

Men iallafall, är det någon här som har koll på om Seetickets faktiskt skickar biljetter till Sverige? Om inte är jag körd. :S

 

Om du specificerat en svensk adress så lär den väl dyka upp där. Annars hade dem nog meddelat dig.

 

Nöjd SImon? :p

Link to comment
Share on other sites

Hejsan allihop! Kan jag gällar hit, fast jag är finska och min svenska är inte bra (tyvärr) :$:)

 

visstvisst, jag kommer dock inte på något som "gällar" kan betyda....men who cares:LOL:

om bara jag kunde prata lite finska, tänk hur cool man skulle vara då. Och sen när finns denna..:thumbsup:?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...