Jump to content

Recommended Posts

:musesign:: wow!!!

JAAAAA muse kommer tilbake til Norge og jeg er like klar:D

 

Gleder meg sykt til å se dem igjen på hove,om jeg finner frem ditt da:) Jeg skulle ønsket de ville holdt en egen konsert,det er kun få låter fra hver arist som blir spilt på en festival...snufs..men det er vel verdt å reise til hove for kun å se muse. Har gitt beskjed til family at de kan gjerne gi meg bilett og reise i bursdagspresang,fyller 30 og fortjener full pakke!!!

Jeg er helt i skyene,dette blir nok engang stort og denne gangen er jeg forbredt på nedturen som kommer etter å sett dem live..tøfft å være så høydt opp og lander med et smell når konserten er over..

 

Er vel flere her inne som er stor fornøyde nå ???

 

klemz

Link to comment
Share on other sites

Hove var jo veldig dyrt! Jeg vil bare ha dagspass, men tviler på at jeg får mulighet til å dra uansett. :(.. Damn unfair. Muse må komme til Bergen! Mye nærmere og da kunne jeg definitely dratt.

 

Dagspassene er vell sånn... 1000 kr?

 

Ja...jeg vet....dette er dyrt.

Men jeg har bestemmt meg å dra.

Jeg trenger også bare en dagspass....men de skrev dagspassene bli salgt i våren.

Så må vi vel vente litt.

Håper bare de har billetter igjen so seint.(tror det blir salgt mye i år)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil på hove!

Håper virkelig jeg får dratt.. Dagspass blir det aktuelle :p

Men problemet er at jeg tror det er da vi er bortreist :(

 

Uff... Du er heldig som bor i Oslo da, når det kommer til sånne ting som dette. Hvis jeg skal på Hove må jeg vel fly til Oslo og ta buss til Arendal? Vet ikke hvor jeg skulle ha overnattet heller. Ikke har jeg telt eller noe.. og det blir vanskelig å dra med seg. En hytte ville vært fint. heh

Link to comment
Share on other sites

Hallo folkens jeg innså nettop noe, jeg har bestilt billetter til Wembley konserten men har egentlig ingen idé om hvordan jeg får billetene mine. Noen som har erfaring og vet? Regner med de må hentes i London, eller? Må jeg kontakte seetickets eller kontakter de meg?

Link to comment
Share on other sites

Hallo folkens jeg innså nettop noe, jeg har bestilt billetter til Wembley konserten men har egentlig ingen idé om hvordan jeg får billetene mine. Noen som har erfaring og vet? Regner med de må hentes i London, eller? Må jeg kontakte seetickets eller kontakter de meg?

 

Jeg tror det er noe sånn at du får hente dem 1 time før konserten eller noe? Eller det gjelder bare hvis du har bestilt fra et annet land.

Link to comment
Share on other sites

Uff... Du er heldig som bor i Oslo da, når det kommer til sånne ting som dette. Hvis jeg skal på Hove må jeg vel fly til Oslo og ta buss til Arendal? Vet ikke hvor jeg skulle ha overnattet heller. Ikke har jeg telt eller noe.. og det blir vanskelig å dra med seg. En hytte ville vært fint. heh

 

Det er best du bestiller Hostel eller Hotel i Arendal med en gang.Tror det er fort optatt.Kanskje finnes det noen billige.

Jeg bor også i Oslo.

Skal ta tog fram og tilbake samme dagen.

 

 

 

Hallo folkens jeg innså nettop noe, jeg har bestilt billetter til Wembley konserten men har egentlig ingen idé om hvordan jeg får billetene mine. Noen som har erfaring og vet? Regner med de må hentes i London, eller? Må jeg kontakte seetickets eller kontakter de meg?

 

Jeg tror du får billettene noen uker før konserten.Hvis ikke må du kontakte dem.

Link to comment
Share on other sites

Ja, burde det. Men føler ikke at jeg kan gjøre det før jeg har skaffet dagspass. Er skikkelig nervøs når det gjelder dagspass! Jeg var et nervevrak før jeg kjøpte billetter til Oslo konserten i oktober, haha. Sto opp kjempe tidlig og satt klar med alt. Må vite når de begynner å selge dem! Var ekstremt tidlig ute med hotell og flybilletter før Oslo konserten,og det er stress å ikke ha ting i boks. Men det ser ut som de selger ganske mange, i selv om de Har lyst å bo så nærme/billig som festivalen som mulig.

 

Buss/ferje til Stavanger, tog til Kristiansand... og videre til Arendal med buss (?) virker som det beste alternativet. Skulle ønske det var pre-sale! Det er en smule mindre stress.

Edited by Linn91
Link to comment
Share on other sites

Og jeg som følte jeg har lang reisevei,he,he Jeg kan jo bare ta bussen nedover,tar vel ikke mer enn 2-3timer fra Larvik tror jeg...Men hvor langt fra arendal ligger hove?Håper det ikke er lang avstand.

 

Blir stressa selv,skal reise alene,skulle ønske jeg skulle dratt sammen med flere.. Faen så stusselig å reise på en festival alene:(

Så om det er noen her som vil ha selskap,så blir jeg overlykkelig,moro å bli kjent med mye mennesker:)

Vet ikke om jeg skal overnatte eller kun bli en dag,jeg reiser jo kun får å se muse! Surt å betale så masse penger får kun se muse spille få låter.... Vil se en hel konsert igjen!!

Skulle gjerne vist når på dagen de skal spille,blir det sent på kvelden,må jeg nok overnatte.

Jeg er redd det vil bli en stund til neste gang muse kommer til Norge nå etter Hove,nå har de vært lenge på turne og skal vel snart ha en lang pause og så kommer det nok en lang vente pause til neste album,tar vel et par år...Hater venting.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg som følte jeg har lang reisevei,he,he Jeg kan jo bare ta bussen nedover,tar vel ikke mer enn 2-3timer fra Larvik tror jeg...Men hvor langt fra arendal ligger hove?Håper det ikke er lang avstand.

 

Blir stressa selv,skal reise alene,skulle ønske jeg skulle dratt sammen med flere.. Faen så stusselig å reise på en festival alene:(

Så om det er noen her som vil ha selskap,så blir jeg overlykkelig,moro å bli kjent med mye mennesker:)

Vet ikke om jeg skal overnatte eller kun bli en dag,jeg reiser jo kun får å se muse! Surt å betale så masse penger får kun se muse spille få låter.... Vil se en hel konsert igjen!!

Skulle gjerne vist når på dagen de skal spille,blir det sent på kvelden,må jeg nok overnatte.

Jeg er redd det vil bli en stund til neste gang muse kommer til Norge nå etter Hove,nå har de vært lenge på turne og skal vel snart ha en lang pause og så kommer det nok en lang vente pause til neste album,tar vel et par år...Hater venting.

 

 

Lurer på hvor lenge Muse kommer til å spille? Ikke at de spilte så lenge i Oslo. Og ja, jeg har lang reisetid. Bare det toget tar flere timer. Æsj. Hater å reise, men elsker å besøke nye plasser!

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvor lenge Muse kommer til å spille? Ikke at de spilte så lenge i Oslo. Og ja, jeg har lang reisetid. Bare det toget tar flere timer. Æsj. Hater å reise, men elsker å besøke nye plasser!

 

Kanskje en time.

 

Ja å reise kan bli kjedelig...men bare hvis tog,fly,eller bussen har forsinkelse.

Norge har jo et fint landskap...se ut av vinduet og nyte naturen og sååå MUUUUSE!;)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje en time.

 

Ja å reise kan bli kjedelig...men bare hvis tog,fly,eller bussen har forsinkelse.

Norge har jo et fint landskap...se ut av vinduet og nyte naturen og sååå MUUUUSE!;)

 

Synes det burde vare en time! Hehe.. for evig kanskje? Har utrolig lyst å bo i hytte på Hove Camping sånn 10 min unna, virker perfekt. Men sikkert vanskelig å få til. Lurer på om lyden på Hove er noe bra. Utendørsfestivaler og sånn. .

 

Trodde det var 18 års grense på Hove jeg, men 16 og nedover kan jo slippe inn? Uff. Sikkert fult av fulle

fjortiser.

Edited by Linn91
Link to comment
Share on other sites

Synes det burde vare en time! Hehe.. for evig kanskje? Har utrolig lyst å bo i hytte på Hove Camping sånn 10 min unna, virker perfekt. Men sikkert vanskelig å få til. Lurer på om lyden på Hove er noe bra. Utendørsfestivaler og sånn. .

 

Trodde det var 18 års grense på Hove jeg, men 16 og nedover kan jo slippe inn? Uff. Sikkert fult av fulle

fjortiser.

 

16? Det er jo såmange hysteriske teeniebarn...eller?.:LOL:

Så finnes det "Hysteria" når MUSE kommer.

Ja håper også lyden er greit og teknikken funker bra hele tida!;)

 

Har aldri vært på hytta før.

Og har ikke peiling med det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jubel og glede, nå har paramore blitt annonsert til hove og skal spille rett før muse. :eek: dvs hauger og lass med fjortis-twilight-vampyrfolk. Kan ikke si jeg ser frem til det akkurat, men hva er man ikke villig til å utsette seg for når man får se verdens beste band etterpå :)

Link to comment
Share on other sites

Jubel og glede, nå har paramore blitt annonsert til hove og skal spille rett før muse. :eek: dvs hauger og lass med fjortis-twilight-vampyrfolk. Kan ikke si jeg ser frem til det akkurat, men hva er man ikke villig til å utsette seg for når man får se verdens beste band etterpå :)

 

This. Det var akkurat det jeg tenkte og, men hva gjør man ikke for å få se Muse :D

 

Paramore passer ikke inn på hovescenen imo :X

Edited by plasmascreenspider
Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde ikke mine egne øyner,det hadde jeg ikke venta at muse også skal spille i Bergen:D

Greit nok langt for meg å reise ditt,men kaster meg på flyet jeg!!!

Vil dette si at det blir en hel konsert? Da vil jeg heller dra til bergen enn Hove om jeg må velge,håper jeg har råd og mulighet til å få med meg begge kosertene!! Jeg er bare så utrolig glad nå!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...