Jump to content

Recommended Posts

Er det bare meg eller,som synes musikk videoen til undisclosed desires er en smule fjern? Matt fullt av ledninger rundt seg og ei kjærring som vrikker på seg med en kjole lagd av ledninger:eek: Ble en smule skuffa,da synes jeg til å med videoen til uprising er super i forhold!!! Den ble jo også noe kritisert av enkelte folk,selv synes jeg den var helt ok.

Men denne her ble helt på tryne:rolleyes:

Jeg hadde ventet meg en smakfull og sensuell video til akkuratt denne lekkre og små frekke låta:D

 

Men hver sin smak,synes bare den ble så teit,så jeg får nyte låte og lage min egen film i hodet når den herlige låta spilles,da snakker vi he he

Er kanskje en av de bedre låtene som muse har som er med på å skape den rette stemningen;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg visste ikke at de lagde en musikkvideo til Undisclosed Desires? (velkommen etter :LOL:).

 

Men jeg likte den! Jeg synes sånne slags musikkvideoer er ganske ålreite. Den var ikke altfor fancy, bare morsom og underholdende. Jeg likte at de brukte mer "attitude" (syntes Matt var litt tøff :p). Det er nok derfor jeg syntes videoen passet til UD...

 

Hu dama var litt for mye da. :facepalm: Men videoen var så teit at jeg likte den. :p

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker videoen, end of :)

 

Og nei, jeg er ikke blind for alt når det kommer til Muse, jeg likte fks ikke Uprising videoen i det hele tatt. :D

 

Men den her var så full av humor, finesse, detaljer, teknikk og "puns" at den fascinerer vettet av meg. Uansett hvor mange ganger jeg ser den så oppdager jeg nye detaljer.. Love it :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg bare iriterte meg vette av hu kjærringa,hva er sexsy med masse ledninger..he he.

 

Men er det ikke ofte slikt da,at man får et forhold til en låt og har forventinger? For meg er den låta litt kinky,sensuell,ja en fin sexlåt:D Jeg er litt rett på sak her da,men vi er forskjellige,men fatter bare ikke hva den videoen ville formidle.. Men ser det humoristiske i det da..digg da Matt plugga inn da...kunne gjerne plugga meg inn:p

Ellers så ble den for teit for meg.

Nå har heldigivs muse mange gode musikkvideoer å velge mellom og noen litt små fjærne..

 

Det er gøy å høre deres meninger,men synes dere at denne videoen reflektere denne låta og teksten godt?

Link to comment
Share on other sites

huh, weird.. for meg handler ikke låta om sex i det hele tatt :LOL:

Der ser man hvor forskjellig man oppfatter stemninger og tekster og.. ja i det hele tatt :D

 

For meg handler låta om.. innsikt i eget og andres liv, en kjærlighetserklæring og en forsikring om at selv om et menneske er forma av livet så stopper ikke det et annet menneske fra å elske en, om at tidligere handlinger ikke skal diktere hvem man vil være nå og at (OOOOOH MUSE PÅ MTV2!) man må gi slipp noe noe for å slippe noe annet inn..

 

Og sånn sett har ikke videoen noe med teksten å gjøre, men IMO så har ikke det NOE å si. Hva har videoen til Uprising å gjøre med sangen liksom? Eller 90 av de andre videoene til Muse? :LOL:

De bruker mer videoene sine til å formidle et visuelt inntrykk og opplevelse, uavhengig av hva teksten handler om, mer da hva soundet til låta er, og DET synes jeg de har gjort på UD. Soundet er litt 80-talls cheesy med keytar, litt pimpy liksom, og det har da virkelig Matt fått fram. Jeg tror rett og slett et visuelt inntrykk har vært målet deres i denne videoen, og det funka på meg iallfall, er totalt fascinert av alt som skjer :D

 

Elsker måten de har visualisert lydeffektene på!! <3

Link to comment
Share on other sites

Før konserten var det eneste jeg tenkte på Muse, eller å se dem live. Etter konserten nå i høst har ingen ting forandret seg. Etter skolen; Har Muse twittra? Etter middag; Muse til Norge? På kvelden; Muse-ikk . Om natta: vel.. Muse. Muse er blitt førsteprioriteringen min, over alt.

Har på følelsen at dette ikke er en veldig sunn livsstil.

Noen ideer om hvordan man kan slappe av og ikke å tenke på Muse hele tiden? Jeg trenger virkelig å slappe litt av.

 

:facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Før konserten var det eneste jeg tenkte på Muse, eller å se dem live. Etter konserten nå i høst har ingen ting forandret seg. Etter skolen; Har Muse twittra? Etter middag; Muse til Norge? På kvelden; Muse-ikk . Om natta: vel.. Muse. Muse er blitt førsteprioriteringen min, over alt.

Har på følelsen at dette ikke er en veldig sunn livsstil.

Noen ideer om hvordan man kan slappe av og ikke å tenke på Muse hele tiden? Jeg trenger virkelig å slappe litt av.

 

:facepalm:

 

Det skulle jeg gjerne likt å vite selv, haha :D

Link to comment
Share on other sites

Fuuu... Jeg vil også til Wembley! ^___^ Akkurat som om jeg klarer det. Det tar liksom fire uker å forberede folka mine på at jeg drar til Oslo uten dem, men med noen venner. Veeeel, da skulle vel ti måneder i teorien være tid nok til å få dra til England. Og ja, jeg vet jeg er 20 og gammel nok til å bestemme selv. ;P [/ramble]

Link to comment
Share on other sites

Skaffa meg tre billetter i kveld. Salget begynte i morges for medlemmer, og fikk taki biletter i kveld jeg! 3 stykker. Bare å sette inn norsk adresse, man får ike billettene i posten, men henter de på Wembley før konserten. Slik var det i alle fall før HAARP, og det var utrolig ryddig og raskt. bare å bestille folkens!

Link to comment
Share on other sites

Skaffa meg tre billetter i kveld. Salget begynte i morges for medlemmer, og fikk taki biletter i kveld jeg! 3 stykker. Bare å sette inn norsk adresse, man får ike billettene i posten, men henter de på Wembley før konserten. Slik var det i alle fall før HAARP, og det var utrolig ryddig og raskt. bare å bestille folkens!

 

Oh rly? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...