Jump to content

Recommended Posts

Hehe...da har du rett...mange Normenn jeg kjenner har en kjempedårlig musikksmak.(jævla hiphop)

Ja kanskje kan vi møtes før konserten og prate litt!

Jeg er osga den 11. på konserten og har en ståplass (men har ikke fått billetten ennå/her jeg bestillt siste uke)

Ja...Oslokonserten var allerede utsalgt...desverre.

Men så tar jeg Paris og London

Og en kan jo aldri vite...kanskje kommer Muse neste år tilbake til Norge.

 

Har du egentlig allerede n soveplass i London?

Nesten alle hoteller i nærheten av Wembley er opptatt.

 

hilsen fra Oslo!:)

Hei :)

Kult, hadde vært nice å møte noen andre norske musefans i England :) Skal du på Musekonsert både i Paris og London? Respekt.

10 av oss fikk plass på et hotell i nærheten av Wembley, men det var ikke plass til flere, så vi vet ikke helt hva vi gjør med resten :p Vi satser på at det ordner seg. Tross alt en stund til vi drar nedover (dessverre!) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei :)

Kult, hadde vært nice å møte noen andre norske musefans i England :) Skal du på Musekonsert både i Paris og London? Respekt.

10 av oss fikk plass på et hotell i nærheten av Wembley, men det var ikke plass til flere, så vi vet ikke helt hva vi gjør med resten :p Vi satser på at det ordner seg. Tross alt en stund til vi drar nedover (dessverre!) ;)

 

Ja jeg er både i Paris og i London

Har aldri vært der før.

Hadde flaks med et hotell i nærheten av Wembley,men må betale med en gang...det er litt sykt....og i Paris også.

Er dere flere...det er kult!

Jeg skal reise alene...men jeg kan prøve og finne noen folk.

Kanskje kan vi norske fans møtes!

Link to comment
Share on other sites

så kult at de kommer til roskilde! Har planer om å dra til danmark til sommeren,familien bor der:) Må prøve å få samkjørt det da. Men det aller beste er jo å få med seg en hel musekonsert!!!

 

Jeg vil på wembley!!!! For sent å få tak i biletter nå,ikke noe hypp på å reise alene heller,men om skjebnen vil det så kommer jeg:) Håper formuen min kommer snart....

Må bare satse på at de kommer tilbake til norge i løpa neste år. Så lenge å vente til sommeren da...

 

klemz

Link to comment
Share on other sites

Fryktinngytende! Vel, jeg er ikke norsk, men jeg har en venn som er. Hun besøkte USA for et år og det er hennes bursdag i morgen. Hva folk fra Norge gjør nomally på bursdagen sin? :LOL:

 

Hehe..jeg er også ikke helt norsk...jeg er tysk..men er her siden 2007!

Men så vidt jeg vet...skal folk ut i byen,spise og drikke.

Eller feire hjemme med masse venner og alkohoool!:)

 

PS:Din norsk er veldig bra!;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe..jeg er også ikke helt norsk...jeg er tysk..men er her siden 2007!

Men så vidt jeg vet...skal folk ut i byen,spise og drikke.

Eller feire hjemme med masse venner og alkohoool!:)

 

PS:Din norsk er veldig bra!;)

 

:LOL: Jeg bruker Google Translator, så mesteparten av denne sannsynligvis ikke 'gi mening. Og ja, hun snakker om feste mye. Hennes vertsfamilie er svært strenge, så hun er lei iblant.

Link to comment
Share on other sites

God jul ja.. *sa hun med død stemme* hahaha :D

 

Ikke verdens største julefan her, MEN jeg fikk Muse- hoodie av vennene mine!!!! :D :D :D

Oh I do love my fwiends!!

 

Skal forresten på begge konsertene på Wembley (fikk heldigvis hotellrom på Ibis så den er sorted) og muligens i Milano.

 

Har sykt lyst til å dra på Roskilde men ikke fullt så lyst til å ligge i telt, så jeg ser an setlista litt tror jeg.. men dersom Mew spiller der igjen i år, så er jeg der på flekken! :p

 

Burde vi forresten fått noen til å endre tittelen på tråden vår? Er den vanskelig å finne?

Edited by ¨*Starlight*¨
Link to comment
Share on other sites

Er hypp på roskilde selv,men må sjekke mere ut av hvor mange låter muse kommer til å spille..er dumt å dra på en festival bare for å se muse spille noen få låter...det er nok verdt det,men mye stress da. Hm..må sjekke ut hvilken andre band som ska spille.

 

Har fått sansen får 30seconds from mars og kings of leon, jeg prøver å høre på noe annet innimellom,viktig å få med seg noe annet også,mye bra musikk der ute! Men få kan måle seg med muse,de er helt unike:)

 

Har dere noen tips på noen gode rocke band som jeg burde sjekke ut?

 

Ikveld er det nyttårsfeiring.ska bare være hos min kjære søs,blir koselig det,får fin utsikt fra 10 etasje,mot havet..så får vi se om det nye året bringer med seg alt jeg ønsker meg, I wish...

 

kos dere masse ikveld!!!

Link to comment
Share on other sites

Er hypp på roskilde selv,men må sjekke mere ut av hvor mange låter muse kommer til å spille..er dumt å dra på en festival bare for å se muse spille noen få låter...det er nok verdt det,men mye stress da. Hm..må sjekke ut hvilken andre band som ska spille.

 

Har fått sansen får 30seconds from mars og kings of leon, jeg prøver å høre på noe annet innimellom,viktig å få med seg noe annet også,mye bra musikk der ute! Men få kan måle seg med muse,de er helt unike:)

 

Har dere noen tips på noen gode rocke band som jeg burde sjekke ut?

 

Ikveld er det nyttårsfeiring.ska bare være hos min kjære søs,blir koselig det,får fin utsikt fra 10 etasje,mot havet..så får vi se om det nye året bringer med seg alt jeg ønsker meg, I wish...

 

kos dere masse ikveld!!!

 

Hehe, jeg hadde nok skreket ut 30 Seconds to Mars hvis du ikke hadde nevnt dem selv (se sig'en min) :-p

 

Ellers.. det kommer jo helt an på hva slags rock du liker.. men anbefaler Biffy Clyro, Mew, Twin Atlantic, Kill Hannah, AFI, Alexisonfire, The Killers, Kasabian, The Mars Volta, Vampire Weekend.. *musikkblogger her skjønner du :-p *

Hvis du vil ha noe mer punk rock- rettet bør du sjekke ut Propagandhi, The Bronx, Enter Shikari, Gallows, Earth Crisis.. ja.. du kan jo sjekke ut disse så kan jeg pøse på med fler etterhvert :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...