Jump to content

Recommended Posts

Hei Ketchup!

Svarte på den forrige tråden rett før den forsvant. Er en smule glad i muse selv. Det var du som dro alene på konserten, ikke sant? Tøft! Jeg husker bare begynnelsen av sangene, resten er blankt.. For langt inne i min egen verden.

Jeg snublet over muse i 2001, og har vært hekta siden. (rev meg i håret når jeg leste at de hadde spilt på john dee, og anmelderen kommenterte reaksjonen til publikum når de spilte unintended. Tror det var direkte årsak til at jeg aktivt begynte å sjekke ut musikken til band jeg ser skal komme til norge)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Endelig fant jeg et norsk forum her, det er jo fantastisk =)

Jeg har gått glipp av hver eneste konsert med dem her til lands og hater meg selv for det! Håper nesten de kommer til Bergen neste gang, og ikke dumme 50-mil-unna-oslo.. :)

Vel! dette var koslig, norske folk og alt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei folkens! Dette var kult!

Jepp, var jeg som reiste 50 mil fra TRHM til hovedstaden for å se dem.

Verd hver krone, gjør det gjerne igjen :D

Men litt kjipern å ikke ha noen å dele det med da.

Dritsynd å ikke komme inn pga leggis da!!! Herregud, så nazi... bare fordi de selger øl der. Norsk alkopolitikk *rister på hodet*

 

MUSE TIL NORGE! Hohhoho

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemmer også for Muse til Norge, har det perfekte stedet for det og!

 

Utenfor Bergen, nærmere bestemt Askøy, arrangeres festivalen Lost Weekend hver sommer.. denne har bare blitt større og større, og synes nå det er passende med et band som muse der! Skjønt, det ville sprengt budsjettet ganske så bra, men likevel.. dette er skikkelig FESTIVAAAAAL, og kanskje de vil opptre gratis pga det?? hihi, tvilsomt, men men.... Om de bare kunne komme til Garage da, en gang til, nå som jeg er gammen nok til å slippe inn og alt... *sukk* forblir nok bare en draum.............................:(

Link to comment
Share on other sites

Hei, Anne. Bestemte meg for å registrere meg her, jeg også. :)

 

Kult med så mange Norske Muse-fans. Har selv vært fan siden 2001, og de er ett av mine favorittband.

Selv spiller jeg gitar og har gjort det i 14 år (er 27 nå). Er vel ganske god (vel, folk sier nå det hele tiden, ihvertfall).

 

Ellers er jeg stor filmelsker, og liker å lese comics og spille dataspill.

 

Tom.

 

PS: Fikk VELDIG lyst til å dra til Roskilde i år. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde nesten gitt opp håpet jeg, men så, ut av det blå, kommer du og muse med denne gladmeldingen :)

 

Men ja, det er skikkelig gøy med en egen norske muse fans side som dette...

Du må nesten rett og slett bare ta deg en tur til roskilde i år, ellers kommer du bare til å angre.. jeg angret forferdelig på at jeg ikke dro til oslo for å se de i fjor høst..

 

Har aldri vært der før jeg da, så dette blir en ny og spennende opplevelse :D

 

Jeh!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Huffameg, jeg tror nesten ikke jeg har råd jeg... faen steike x 100 000 000 000 osv. Kommer an på når skattepengene kommer :p Katharina, jeg har jo sett dem en gang før, men jeg får vondt av å tenke på at David Bowie kommer OGSÅ. Mine to favorittartister EVER (vel, nesten hvertfall.) T-R-A-G-I-S-K.

 

Skal stikke og sjekke om de står oppført på den offisielle Roskilde-siden nå...

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det er litt gale ja.. synes alle bør få sjansen til å se dem minst 5-6 ganger altså! :)

Jeg gleder meg veffal da..

 

For øvrig kommer Bowie til Bergen nå til våren, så du er opplyst om det :D

Mulig det er litt vanskelig med billetter NÅ da.. menmen..

 

Ellers oppfordrer jeg alle til å leite seg fram til de geniale covrene av House of the Rising Sun og coveret av The Smiths.. virkelig verdt strevet :D:D

 

Kos dere!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg vet.. men ikke heng deg, vær så snill!! :) Vi trenger norske fans her inne...

 

Du får sjansen en annen gang, det lover jeg! forresten, har du prøvd å laste muse coveren til House of the Rising Sun og the Smiths coveren? De ER så bra!! Særlig House of the Rising Sun!! blir helt revet med til minidisken... det ser sikkert litt rart ut på bussen..:p

 

Kos deg med de sangene i hvertfall!

 

Så prøver vi aktivt å jobbe for å få muse til Norge enda en gang!

 

jeg fikk et bilde i mail fra Muse <music-news@mail-mgr.com med et bilde av matt som vampyr... grrrrr....:D I like!

Link to comment
Share on other sites

Joa, vi trenger flere fans... siden vi er.. hva... fem stykker?!? :(

 

*buhuu*

 

Driver kampanje nå for å få med venninna mi... skal betale flybilletten hennes om hun blir med, hehehe.... jeg mener, det er så ille mitt Roskildeår i år at det er bare patetisk om jeg ikke drar... sukk.

 

Men vi får se!

Link to comment
Share on other sites

forresten, har du prøvd å laste muse coveren til House of the Rising Sun og the Smiths coveren? De ER så bra!! Særlig House of the Rising Sun!!

 

Ja!! Dødsbra, ikke sant...? Lo høyt første gang jeg hørte den. Kunne aldri forestilt meg en sånn versjon - introen..

 

Kjøpte Roskilde billett i dag :D:D

Blir vanvittig å se dem på den orange scenen. Men lurer på når på søndagen? Selv om jeg synes de hadde vært perfekt siste band har jeg en følelse at arrangørene ikke deler det synet. Eller hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

enda en MUSEfan melder sin ankomst.

nå har jo til og med Unintended havna på svisj-lista.

det er jo så bra. nåe en en sjelden gang skrur over på

nrk2 så går det kanskje Muse, tenk det.

var sjøl på Muse-konserten i høst.

det var fantastisk.

muse er jo så bra live.

gleder meg til neste gang.

de har vel så vidt jeg har forstått spilt

her 2 år på rad, så vi for håpe de kommer

igjen til høsten, og jeg lover at det i såfall vil være verdt turen

til oslo fra bergen, trondheim, svalbard eller hvor det nå måtte være.

syns metallica-konserten i spektrum for noen år siden var bra,

men det er jo ingenting i forhold til å se muse live.

det var bliss som fikk meg til å kjøpe origin of symmetry,

etter det så har jeg konstant elska muse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blisster, tenk at du skal på Roskilde... *helvettes misunnelig*

 

Jeg håper de kommer til Oslo (eller Trondheim!!) denne høsten også ja, det hadde vært utrolig flott... jeg begynner faktisk å komme over at jeg ikke får sett dem på Roskilde. Men det blir nok helt rått. Anlegget på den Orange scenen er helt ufattelig bra, hver eneste lille tone høres uansett hvor man står, og det kommer til å være helt rått å stå der og høre den store musikken deres på det KJEMPEstore anlegget.... heldige dere som drar ja, noe annet det enn å høre dem på lille Rockefeller :)

 

Så gøy at flere fans melder seg her! Skikkelig artig! Jeg stemte forresten på Unintended på svisj her om dagen... *flau* Men til mitt forsvar så hadde jeg vært skikkelig på fylla og visste ikke helt hva jeg gjorde :D

 

Hvor gamle er folk her egentlig? Jeg er ei jente på 22...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...