Jump to content

Recommended Posts

Jeg er med på det vettu!

Trenger du fortsatt en natt å sove over etter konserten?

Har ikke bestmt meg om det blir buss,fly eller tog til bergen,har hørt flybiletter er billige nå,så mulige jeg bestiller nå så fort jeg har mulighet..

 

Det hadde vært kjempemoro å treffe og bli kjent med flere fans!! Siden jeg ska på konserten alene,det er litt små trist...

Håper mange vil slenge seg må,så kan vi avtale å møtes før vi går inn og dele denne herlige opplevelsen sammen.Og kanskje deler bilder og filmer i etterkant,smisk smisk:D

Link to comment
Share on other sites

Heisann alle sammen! :)

Har hatt bruker på muse.mu en stund, men har aldri vært aktiv her på forumet. Noe jeg da håper jeg blir nå da:p

Ser forresten at det er en del som skal på Hove og se Muse, og dere er ikke de eneste :D Gleder meg sykt!!

Er veldig sjalu på ei venninne av meg da som har fått backstagepass den dagen Muse spiller :( Hun lovte heldigvis å skaffe meg autografen deres og hvis Dominic har en trommestikke i nærheten skulle hun prøve å få den signert og gi den til meg :D (Spiller nemlig litt trommer)

Har også nettopp kjøpt det NME-magasinet som inneholder 100 sider med bare Muse på eBay. Gleder meg til å lese!

Link to comment
Share on other sites

Heisann alle sammen! :)

Har hatt bruker på muse.mu en stund, men har aldri vært aktiv her på forumet. Noe jeg da håper jeg blir nå da:p

Ser forresten at det er en del som skal på Hove og se Muse, og dere er ikke de eneste :D Gleder meg sykt!!

Er veldig sjalu på ei venninne av meg da som har fått backstagepass den dagen Muse spiller :( Hun lovte heldigvis å skaffe meg autografen deres og hvis Dominic har en trommestikke i nærheten skulle hun prøve å få den signert og gi den til meg :D (Spiller nemlig litt trommer)

Har også nettopp kjøpt det NME-magasinet som inneholder 100 sider med bare Muse på eBay. Gleder meg til å lese!

 

Hvordan i huleste får de backstage? :( Nettverk?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan i huleste får de backstage? :( Nettverk?

Var en konkurranse på Rockman der du kunne vinne backstagepass til en valgfri dag på Hove. Det du skulle gjøre var å invitere vennene dine til Facebook-siden deres og skrive hvor mange venner du inviterte.

Er så j**lig misunnelig, men får heldigvis en liten trøst med autograf og muligens trommestikke. Hun hadde ikke så veldig lyst til å skaffe autografer til alle venna hennes, men siden jeg er den største Muse-fanen hun kjente skjønte hun hvor viktig det var for meg :p

Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på det vettu!

Trenger du fortsatt en natt å sove over etter konserten?

Har ikke bestmt meg om det blir buss,fly eller tog til bergen,har hørt flybiletter er billige nå,så mulige jeg bestiller nå så fort jeg har mulighet..

 

Det hadde vært kjempemoro å treffe og bli kjent med flere fans!! Siden jeg ska på konserten alene,det er litt små trist...

Håper mange vil slenge seg må,så kan vi avtale å møtes før vi går inn og dele denne herlige opplevelsen sammen.Og kanskje deler bilder og filmer i etterkant,smisk smisk:D

 

 

Jepp, det gjør jeg, så dersom tilbudet fortsatt står ved lag så hadde det vært kjempefint! :D

 

Jeg er også usikker, har litt lyst til å ta Bergensbanen en vei bare for å ha gjort det.. men tar jeg den DIT så kommer jeg til å stresse så fælt hele veien fordi jeg er spent på konserten, og tar jeg den hjem kommer jeg vel til å sove hele veien :LOL:

 

Jeg skal også dra dit alene, men da er vi ikke alene likevel ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal også til Hove og Bergen. Skal bo på Thon hotell vegg i vegg med koengen så det blir helt knall! Hadde vært toppers å møte noen andre fans fra forumet så vi får prøve å avtale noe :)

Link to comment
Share on other sites

Skal også til Hove og Bergen. Skal bo på Thon hotell vegg i vegg med koengen så det blir helt knall! Hadde vært toppers å møte noen andre fans fra forumet så vi får prøve å avtale noe :)

 

på hvilket thon hotel?

i bergen eller på hove?

jeg jobber på thon hotel i oslo-så få jeg kanskje rabatt,hvis jeg skulle ombestemme meg til å dra på hove!:D

Link to comment
Share on other sites

Skal til Bergen og på Hove med noen venner av meg så jeg slipper å bli helt alene, men hadde vært kjempegøy å si hei til noen board-fans :happy:

 

Jeg var med på den Rockman-konkurransen, var det ikke bare to stk som vant eller noe?

Jo og den ene blei venninna mi:)

Noe som både er en positiv og en negativ ting:p

Link to comment
Share on other sites

på hvilket thon hotel?

i bergen eller på hove?

jeg jobber på thon hotel i oslo-så få jeg kanskje rabatt,hvis jeg skulle ombestemme meg til å dra på hove!:D

 

I Bergen. Thon hotel bergen brygge eller no sånt, husker ikke nøyaktig. Men det ligger ihvertfall helt inntil Bergenhus festning. Hove kombinerer jeg med 1 ukes hyttetur på ei hytte som ligger nesten inntil festivalen. Kjøre båt i 200 meter så er jeg der, kan jo ikke bli bedre det :)

Link to comment
Share on other sites

I Bergen. Thon hotel bergen brygge eller no sånt, husker ikke nøyaktig. Men det ligger ihvertfall helt inntil Bergenhus festning. Hove kombinerer jeg med 1 ukes hyttetur på ei hytte som ligger nesten inntil festivalen. Kjøre båt i 200 meter så er jeg der, kan jo ikke bli bedre det :)

 

dette er jo kjempepraktisk!

Link to comment
Share on other sites

Niiiiiiice :D :D :D :D :D åååååå dette blir så gøy!!! :D :D :D

 

Ja det blir kjempebra,gleder meg til å bli bedre kjent med deg,vi kommer til å få det sykt gøy!! Og håper vi møter mange fra forumet her:)

 

Og så til hove: ble bare så glad for at vi kan ha med vanlig kamera inn nå,de er ikke så strenge lengere,så da ska jeg kjøpe meg et nytt kamera,noen som har peiling på gode kamera som ikke er grisedyrt?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært morro å møte noen flere "musers" på hove ja :)

 

vi kan jo møtes et sted.

jeg kommer helt alene,så er det kjempebra å prate og rocke litt med noen.:D

 

jeg ankommer den 29. med første bussen fra oslo,men har ingenting å overnatte.alle hoteller er optatt.

det blir ingen sovn og så tar jeg den 30. første bussen tilbake til oslo.

men det skal gå bra.

håper bare det blir varmt denne natta og været er pent.

Link to comment
Share on other sites

Heisan:)

Den er jeg med på,vil gjerne møte flere musefans og veldig koselig å møte noen fra forumet.

Ei venn av meg jeg kjører nedover den 28 og overnatter,skal jobbe som frivillig 10.00 til 20.00 lang dag,men da får jeg ved meg muse konsertem som er hovedårsaken til jeg drar på hove:)

vi har 4manns telt,blir det for kaldt,er du hjertelig velkommen til å sove over:)

 

Blir bare så rå bra dette her:D Og snart Bergen,wowww!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...