Jump to content

Recommended Posts

Så synd du ikke får med deg hove festivalen,blir jo bare helt knall!! Gleder meg såå mye.

Angrer litt på at jeg må jobbe som frivllig (vakt)i 2 dager,kun får se muse..mye jobb får en konsert,men sparer peng da. Drar imorra,blir så vanvittig moro med masse folk,musikk og good stemning:D

 

Vi ses i Bergen,vi får snakkas nærmmere om du vil reise sammen med meg ellr om vi avtales å møtes før konserten. kose deg så lenge,det skal jg:D

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg hjemme igjen fra Hove festivalen,kosa meg i 2 dager. Etter å sett muse var det helt greit å reise hjem.Det var så digg å se muse igjen,helt herlig:D Knall bra stemning og liv..Og muse leverer som alltid:) Vi stod ganske langt fremme,men dessverre på motsatt sidet av der Matt stod:( Men er super duber fornøyd,ble bare så få låter som ble spilt og få overraskelser.Ble mye standard,men gledelig at MK ultra og neutron star collision ble spilt,men skull vel bare mangle!

 

Så derfor forventer jeg at Bergen konserten blir enda bedre,savner det lille ekstra..

 

Var det noen her inne som fikk møtt hverandre da?

 

Og er så fornøyd med masse bilder og film.Dette ble en flott Hove opplevelse,takk være MUSE:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde det supert, jeg! En virkelig perfekt dag.

 

Jeg er så lei av klaging på setlistene, sånn generelt. Vi reiste i seks timer for å se ett band vi er glade i musikken til, (som jeg har utviklet ett nærmest religiøst forhold til, den hedningen som jeg er) og vi ville ikke gjort det for hvem som helst i en sneidrei. Det er en grunn til at vi gidder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hadde det kjempefint på Hove (utenom at jeg trodde jeg skulle dø siden jeg ble pressa så hardt mot barrieren).

 

Har ikke noe å klage på når det gjelder setlisten. De hadde jo tross alt bare en time og ett kvarters spilletid til rådighet.

 

Det kjipeste med konserten var vel egentlig pressinga og at det virka som om lillesøstra til venninna mi skulle besvime av det (venninna mi var pressa langt bak for lenge siden da). Når konserten begynte stod jeg nesten rett forran Matt, men sto langt utenfor scenekanten når den var ferdig, men gutta var fantastiske. Hadde skikkelig headbang-vondt-i-nakken dagen etterpå og det er alltid et godt tegn på at konserten var bra :D Fikk ikke hoppa noe da siden jeg sto så skeivt... Greide ikke bevege meg xD

 

Og jeg vil bare si unskyld hvis jeg kom til å påføre noen skade under konserten (eller om noen fikk dreadsene mine i øynene).

Link to comment
Share on other sites

Regner vel med at det blir litt annen setlist i Bergen. Det er vel naturlig at det blir mest "greatest hits" på en festival hvor det kanskje ikke er så mange ihuga fans. Men moro at vi fikk øre MK Ultra hvertfall! Håper inderlig på CE eller Bliss som jo var høyt på avstemminga. Og stort sett alt annet :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke ikke i tvil om at bergen konserten kommer til å ta helt av!! Spent på det nye sceneoppsettet,blir herlig! og da kommer nok flere grom låter:D

 

Er det noen som fikk tatt gode nærbilder? Vil gjerne kjøpe:) Jeg fikk tatt masse bilder,og filmet litt,men var ikke langt nok fremme til å få klare bilder. Har fine bilder av chris da,men vil gjerne ha et fint og tydelig bildet av Matt,det haddet jeg satt pris på:)

Link to comment
Share on other sites

å Så kijpt å høre,og jeg som gleda meg til å ha noen å gå sammen med på muse konserten.Håper formen din blir bedre,fordi det blir en fantastisk konsert.Krysser fingra for deg:)

Jeg tar flyet fra torp-Bergen en vei,reiser den 21 juli og så finner jeg ut av hvilken transport det blir hjem igjen. Gleder meg sykt mye nå,kribler nok en gang i magen!

 

 

Er det noen andre som har lyst til å treffes rett før konserten og som har golden biletter?

Vil så gjerne møte på flere,er jo stusselig å være "alene" på en konsert.

gi lyd da,hadde vært koselig å møte forum folk:)

Link to comment
Share on other sites

å Så kijpt å høre,og jeg som gleda meg til å ha noen å gå sammen med på muse konserten.Håper formen din blir bedre,fordi det blir en fantastisk konsert.Krysser fingra for deg:)

Jeg tar flyet fra torp-Bergen en vei,reiser den 21 juli og så finner jeg ut av hvilken transport det blir hjem igjen. Gleder meg sykt mye nå,kribler nok en gang i magen!

 

 

Er det noen andre som har lyst til å treffes rett før konserten og som har golden biletter?

Vil så gjerne møte på flere,er jo stusselig å være "alene" på en konsert.

gi lyd da,hadde vært koselig å møte forum folk:)

 

Kanskje litt sent å si i fra nå ? :O

Men jeg reiser jo også alene, jeg vil gjerne møte noen. Har golden circle billett :D

Hvis det fortsatt er folk som skal på konserten i Bergen her:

Når har folk (med golden circlebillett)planer om å møte opp i mårra?

Link to comment
Share on other sites

Haf jo totalt glemt å oppdatere om at j drar likevel :D Satse på at d finnes steder j enten kan sette meg el at adrenalinet holder meg igang dersom d skulle trenges :-p

 

Flyet mitt lander litt over 17 så j tar bussen direkte inn t Koengen tenker jeg..

 

Så moro!

Flyet mitt lander også ca kl 17 tror jeg. Så det går direktebuss til Koegen? :) Kunne ikke reise tidligere pga jobb. Håper jeg rekker å komme frem i tide. Har jo aldri vært i Bergen før.

Link to comment
Share on other sites

Da feiret jeg mitt 5-gangsjubileum på Koengen -- lurer faktisk på om det er den beste jeg har vært på, hvertfall den med best stemning! Kul nok setliste, spesielt positivt overrasket over at de spilte både Bliss OG Feeling Good <3

Link to comment
Share on other sites

Noen som hørte hva Dom sa i slutten? Jeg hørte bare "Bergen".

 

Noe som husker not annet av det Matt sa? Uten om "tusen takk" og "hvordan går det?" og.."This is a song from our second album.. " noe sånn når de spilte Bliss.

Link to comment
Share on other sites

Var rimelig vanskelig å få med seg det de sa, men det var en utrolig bra konsert, stemningen var god, eneste jeg var litt misfornøyd med var at de ikke spilte MK Ultra : (

 

Ja , skulle likt å hørt hva Dom sa i slutten. Men det var så mye skriking og greier. Bra konsert ja, mye bedre enn den i Oslo. Men jeg ble litt skuffet av at de spilte "Feeling Good" ... Waste of Space. Burde heller vært MK Ultra :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Enig, men selv om mange er lei av at de spiller Feeling Good så er det en av sangene som river med publikumet mest, sammen med PiB & KoC!

 

PS: Likte outfittet til Dom :LOL:

PSS: Oppvarmings bandene var mye bedre enn i Oslo.. uff, i Oslo var det bare skrål.

Link to comment
Share on other sites

Ja , skulle likt å hørt hva Dom sa i slutten. Men det var så mye skriking og greier. Bra konsert ja, mye bedre enn den i Oslo. Men jeg ble litt skuffet av at de spilte "Feeling Good" ... Waste of Space. Burde heller vært MK Ultra :awesome:

 

 

Han snakket basically om at det var godt å være tilbake i vakre Bergen, at det var altfor lenge siden sist, og lovet at det ikke skulle bli så lenge til de kom tilbake neste gang (suuuure :LOL: )

Link to comment
Share on other sites

Han snakket basically om at det var godt å være tilbake i vakre Bergen, at det var altfor lenge siden sist, og lovet at det ikke skulle bli så lenge til de kom tilbake neste gang (suuuure :LOL: )

Krysse fingrene for at det blir neste år da :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hoppet jo på lasset like etter at OoS kom ut, så jeg blir helt i ekstase når Matt tar fram roperten :D Feeling Good = bedre enn mye annet de kunne funnet på å spilt ;)

 

Bergen var første gangen jeg ønsket å høre Hysteria, og jeg fikk den! Ønsket til neste gang tror jeg kanskje er at de drar fram noe annet fra Absolution. Synes generelt de spiller lite fra den plata, og med god grunn egentlig -- men noen av de sangene funket bra live, så de hadde kunnet prøvd seg på "Blackout" eller noe sånt. Men de har jo ganske mye "low tempo" på de siste platene, så de plukker vel de mest aggro låtene fra de første skivene med god grunn.

 

Jeg har bare hørt dem spille Bliss på én konsert før (Rockefeller 2003) så jeg elsket elsket elsket virkelig at de spilte den sangen. Det var virkelig en av mine absolutte højdare fra konsertene jeg har vært på. (Andre som kan nevnes er Blackout samme konserten, STHLM Syndrome samme konserten, Citizen Erased Quart 2006 (AAAHH!!) og Feeling Good Spektrum i fjor.)

 

Lyden var også veldig bra. Nei, absolutt en konge Muse-konsert. Av en eller annen grunn er det utendørskonsertene jeg liker best, kanskje det er lydbildet?

 

Og ja... outfit'en til Dom var helt FANTASTISK :D Vi jentene stod og fniste av det mer eller mindre hele konserten. Og Chris var kjekk som alltid!

Link to comment
Share on other sites

Jeg hoppet jo på lasset like etter at OoS kom ut, så jeg blir helt i ekstase når Matt tar fram roperten :D Feeling Good = bedre enn mye annet de kunne funnet på å spilt ;)

 

Bergen var første gangen jeg ønsket å høre Hysteria, og jeg fikk den! Ønsket til neste gang tror jeg kanskje er at de drar fram noe annet fra Absolution. Synes generelt de spiller lite fra den plata, og med god grunn egentlig -- men noen av de sangene funket bra live, så de hadde kunnet prøvd seg på "Blackout" eller noe sånt. Men de har jo ganske mye "low tempo" på de siste platene, så de plukker vel de mest aggro låtene fra de første skivene med god grunn.

 

Jeg har bare hørt dem spille Bliss på én konsert før (Rockefeller 2003) så jeg elsket elsket elsket virkelig at de spilte den sangen. Det var virkelig en av mine absolutte højdare fra konsertene jeg har vært på. (Andre som kan nevnes er Blackout samme konserten, STHLM Syndrome samme konserten, Citizen Erased Quart 2006 (AAAHH!!) og Feeling Good Spektrum i fjor.)

 

Lyden var også veldig bra. Nei, absolutt en konge Muse-konsert. Av en eller annen grunn er det utendørskonsertene jeg liker best, kanskje det er lydbildet?

 

Og ja... outfit'en til Dom var helt FANTASTISK :D Vi jentene stod og fniste av det mer eller mindre hele konserten. Og Chris var kjekk som alltid!

 

Så kult at du fikk se dem på Rockfeller og tidligere i karrieren :awesome:.. Jeg tror jeg hørte om Muse "skikkelig" rundt 2006 da "Black Holes and Revelations" kom ut. Men da hørte jeg mer på de radio vennelige sangene som "Starlight" etc. Ble ikke skikkelig fan før i 2007 da jeg var 15-16 år. Men tidlig i karrieren deres var jeg for ung.

 

Utendørskonserter er mye bedre. Frisk luft og alt! Var bare min andre Muse konsert, men den var definitely den beste! Ble skikkelig glad da de spilte Bliss. Haha, Wetsuit Dom! Fikk et "bra" bilde av outfiten. Fniste og lo da jeg så hva han hadde på seg. Chris så veldig bra ut! Han har jo nettopp flyttet til Ireland og grønn fargen passet han, heh.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...