Jump to content

Recommended Posts

Kopiert fra nettsiden:)

 

Ved enkelte konserter på Bergenhus - Koengen tilbyr vi adgang til GOLDEN CIRCLE. Dette er:

 

* Eget område på venstre side av scenen (sett fra nord – mot scene)

* Begrenset antall publikum – bedre plass

* Du slipper å være tidlig ute for å få god plass

* Bedre toalettfasiliteter

* Egen bar

* Mindre køer

* Sluse ut/inn foran scene

 

Inngang er gjennom hovedingang eller fra Bradbenken ved Thon Hotel Bryggen. NB! ta vare på billettgjenparten, denne må fremvises ved inngang til Golden Circle.

Link to comment
Share on other sites

Jepp,da blir det to muse konserter for meg i sommer:D Gleder meg sykt alt. Først en forrett på Hove og deretter hovedretten tar vi i Bergen. Håper det blir en anderledels spilleliste enn den som ble spilt på spektrum,ønsker mer gammelt materiale. Men blir nok bra uansett tenker jeg!

Link to comment
Share on other sites

så kult å se at det er flere her som skal til Bergen!! Denne gangen reiser jeg på konserten alene:( Kan vi ikke alle sammen møtes da og kanskje stå sammen? Hadde jo bare vært gøy det å blitt bedre kjent. Jeg fikk ordnet meg en golden circle bilett igår,var litt treig,med ordna seg da.

Jeg har heldigvis ei vennide som bor i bergen,skal overnatte hos henne,så da blir jeg noen dager.Første gang jeg besøker Bergen,så blir nok helt supert.

 

Ha en flott dag videre!

Link to comment
Share on other sites

Til starlight:

Helt seriøst,har du ikke noe sted å overnatte?

 

Kult om vi kan møtes,håper flere har lyst til å samle seg,kanskje møtes et sted for å ta en prat og en halvliter før konserten starter? En liten vors he,he (Ikke det at jeg da trenger å giras mere opp)

På spektrum skulle jeg egentlig dra alene,men fikk med meg min søs i siste lita.Men denne gangen blir det kun meg. Det er stusselig å reise på konsert alene,så derfor håper jeg å få til å møte flere musefans,som ikke er typisk som normenn flest,altså til tider reserverte og lite åpne av seg.

Det er så digg å dele og nyte muse sammen med flere, å være en del av den elektriske stemningen:musesign:

Det er helt utrolig,men jeg blir som en fjortis igjen,skremmende med alt det medfører he,he.

Link to comment
Share on other sites

Til starlight:

Helt seriøst,har du ikke noe sted å overnatte?

 

Kult om vi kan møtes,håper flere har lyst til å samle seg,kanskje møtes et sted for å ta en prat og en halvliter før konserten starter? En liten vors he,he (Ikke det at jeg da trenger å giras mere opp)

På spektrum skulle jeg egentlig dra alene,men fikk med meg min søs i siste lita.Men denne gangen blir det kun meg. Det er stusselig å reise på konsert alene,så derfor håper jeg å få til å møte flere musefans,som ikke er typisk som normenn flest,altså til tider reserverte og lite åpne av seg.

Det er så digg å dele og nyte muse sammen med flere, å være en del av den elektriske stemningen:musesign:

Det er helt utrolig,men jeg blir som en fjortis igjen,skremmende med alt det medfører he,he.

 

Hehe jeg har seriøst ikke noe sted å overnatte nei. Har som sagt aldri vært i Bergen og kjenner heller ingen som bor hverken i eller rundt byen. Så da blir det togstasjonen da.

Jeg er med på å møtes før konsert så lenge jeg slipper halvliteren haha! Don't worry, jeg er hverken kjedelig eller reservert eller lukket selv om jeg ikke drikker ;D

Link to comment
Share on other sites

Om du vil så kan jeg sjekke ut muligheter for at du evt. kan overnatte hos venninda mi? Sikkert noe bedre enn å ligge på togstasjonen..Men jeg hadde nok gjort det selv om jeg ikke hadde hatt noen andre muligheter:)

Sant det,trenger ikke å drikke for å ha det moro og ta helt av på konsert:D Er ikke noe stort poeng i å drekke så mye før en konsert,om man ønsker å få utbytte av en konsert og ikke minst huske opplevlesen.

Og heledigivs er ikke alle nordmenn kjedelige og tilbaketrukne heller,var satt litt på kanten. Selv om det kan ligge noe i det,skal ikke dra lengere enn til Danmark der det er så mye lettere å bli kjent med folk,da de generelt virker mer åpne og inkluderende. Men musikken fører alle slags type mennesker sammen og det er så fasinerende!!

Link to comment
Share on other sites

Hihi, jeg tok det ikke som kritikk, don't worry ;D og jeg har hatt samme problem med det selv. Jeg er av typen som skravler med alle rundt meg på konserter og events og elsker å bli kjent med nye mennesker overalt, men det blir generelt tatt bedre imot i utlandet :p

 

Hadde jo vært genialt med et sted å overnatte, så det takker jeg gjerne ja til hvis det er plass :D

Link to comment
Share on other sites

Jøss så vi er flere som reiser alene. Hvor kommer du fra kamillahr? Vi får slå oss sammen alle vi som reiser alene,bare koselig å bli kjent med flere:)

 

Skal du også på Hove? Kult at vi kan være med på å stemme over hvilke låter som skal bli spilt! Men synd jeg bare kunne velge 3 favoritter,jeg ville velge som mange flere. Men jeg er mest hypp på å høre andre låter som ikke ble spilt i spektrum ifjor, som city of delusin,endlessly,shine,sunburn,cave,hyper music og det hadde vært kult å fått høre spiral static og deadstar live! En rolig favoritt er helt klart ruled by secrecy.

Ikke lett å velge,når alle låtene betyr noe spes for meg,derfor er jeg for at de kan spille litt mer av de gamle låter og mer bsider:D

 

Ønsker alle en goood påske,jeg driter igrunn i hele påska,men så digg med fri!!!

Link to comment
Share on other sites

Viktig beskjed til alle norske.

 

Herregud, ikke vote for Knights of Cydonia etc. Sanger de VIL spille. Nå har du sjansen til å velge sanger de ikke har spilt på lenge som for eksempel assassin eller hyper music etc.Velger du Guiding Light så bitchslapper jeg deg. Use your brain!

Link to comment
Share on other sites

Jeg veit, så at flere hadde stemt knights of cydonia. Det er jo helt på trynet, den kommer vel til å bli spilt uansett! Stemte på assassin, citizen erased og fury til koengen, og the small print, hyper music og micro cuts til hove (eller no slikt, husker ikke nøyaktig). Håper på 5 godbiter på toppen av lista :D

Link to comment
Share on other sites

Jøss så vi er flere som reiser alene. Hvor kommer du fra kamillahr? Vi får slå oss sammen alle vi som reiser alene,bare koselig å bli kjent med flere:)

 

Skal du også på Hove? Kult at vi kan være med på å stemme over hvilke låter som skal bli spilt! Men synd jeg bare kunne velge 3 favoritter,jeg ville velge som mange flere. Men jeg er mest hypp på å høre andre låter som ikke ble spilt i spektrum ifjor, som city of delusin,endlessly,shine,sunburn,cave,hyper music og det hadde vært kult å fått høre spiral static og deadstar live! En rolig favoritt er helt klart ruled by secrecy.

Ikke lett å velge,når alle låtene betyr noe spes for meg,derfor er jeg for at de kan spille litt mer av de gamle låter og mer bsider:D

 

Ønsker alle en goood påske,jeg driter igrunn i hele påska,men så digg med fri!!!

 

 

Jeg er fra Tvedestrand. Det hadde vært kjempe gøy å møte noen andre Musefans også. Så jeg er med på det :p hehe.

Jepp, jeg skal på Hove. Det er så irriterende med de som bare stemmer på alle standard låtene som de kommer til å spille uansett. Jeg stemte på Citizen erased, Bliss og the small print. Men det var veldig vanskelig å få bestemt seg for hvilkene jeg ville stemme på når det er så mange jeg vil de skal spille.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...