Jump to content

Recommended Posts

Kom igjen miss og starlight. Tenkte det var mye mas å finne fram i london og til hotell wembley osv forrige gang jeg også. Men er faktisk utrolig greit, og alle engelskmenn er hyggelig til å hjelpe hvis lurer på hvor man skal. Tar undergrunden fra sentrum til Wembley området som er litt utenfor, Jeg forbedra meg på internet og fikk tak i tider med undergrund og det hele. Det merkelige var at alt gikk på skinner (bokstavelig talt:LOL:) når kom dit og fulgte planen.

Link to comment
Share on other sites

Fuuu... Jeg vil også til Wembley! ^___^ Akkurat som om jeg klarer det. Det tar liksom fire uker å forberede folka mine på at jeg drar til Oslo uten dem, men med noen venner. Veeeel, da skulle vel ti måneder i teorien være tid nok til å få dra til England. Og ja, jeg vet jeg er 20 og gammel nok til å bestemme selv. ;P [/ramble]

 

Skaff deg billett, og så drar du. Om foreldrene dine blir nervøse (fordi de er glade i deg og redd for deg og ingenting annet og all that jazz) setter du opp ei random nazipunktliste med tidsskjema for hele turen. Eksempelvis kan du ikke holde deg for lenge i Portobello Road, fordi du må ha tid til å besøke Westminster Abbey (og køen er statistisk sett kortest mellom 14.00 og 15.30), pluss at konserten i Covent Garden må vike plass for en guidet tur i Jack the Rippers forspor. Mye kultur, du kommer tilbake som et rikere menneske, og alle foreldre fryder seg.

 

At du ble observert heller tynnkledd på et bord på 17-18 nattklubber tre dager på rad mens du prøvde å fortelle ei taklampe at du "elschket henne" er bare detaljer.

Edited by DelPaca
Link to comment
Share on other sites

Kom igjen miss og starlight. Tenkte det var mye mas å finne fram i london og til hotell wembley osv forrige gang jeg også. Men er faktisk utrolig greit, og alle engelskmenn er hyggelig til å hjelpe hvis lurer på hvor man skal. Tar undergrunden fra sentrum til Wembley området som er litt utenfor, Jeg forbedra meg på internet og fikk tak i tider med undergrund og det hele. Det merkelige var at alt gikk på skinner (bokstavelig talt:LOL:) når kom dit og fulgte planen.

 

Ironien var lost skjønner jeg... *sukk*

 

Det er klart jeg skal på Wembley, det er det da ikke noe spørsmål om engang ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder vettet av meg jeg nå. Probleme er bare at jeg har to til venner som vil være med. Og en billett igjen.. Valgets kvaler.. Ikke bra.

 

Men sånn helt seriøst. Jeg skrev norsk adresse, må jeg hente billettene når jeg kommer der da? Og når kan jeg gjør det? Må jeg si i fra at jeg henter dem?

Sorry, om jeg maser. Jeg har aldri gjort dette før. (utenom Spektrum i år)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder vettet av meg jeg nå. Probleme er bare at jeg har to til venner som vil være med. Og en billett igjen.. Valgets kvaler.. Ikke bra.

 

Men sånn helt seriøst. Jeg skrev norsk adresse, må jeg hente billettene når jeg kommer der da? Og når kan jeg gjør det? Må jeg si i fra at jeg henter dem?

Sorry, om jeg maser. Jeg har aldri gjort dette før. (utenom Spektrum i år)

 

Bare å mase ;)

 

Du må hente dem på Wembley 1 time før dørene åpner og ha med kortet du betalte dem med. Du trenger ikke si ifra at du henter dem, du er allerede satt som box-office av seetickets og kommer til å få mail om det nærmere konserten.

Link to comment
Share on other sites

Bare å mase ;)

 

Du må hente dem på Wembley 1 time før dørene åpner og ha med kortet du betalte dem med. Du trenger ikke si ifra at du henter dem, du er allerede satt som box-office av seetickets og kommer til å få mail om det nærmere konserten.

 

Okai.. Tusen takk :)

Det kommer nok ikke til å være mine eneste spørsmål.. Kommer nok flere i løpet av året.. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Okai.. Tusen takk :)

Det kommer nok ikke til å være mine eneste spørsmål.. Kommer nok flere i løpet av året.. :happy:

 

Spør i vei, er alltids noen som har svar :)

 

Ble ikke billetter idag heller gitt, ble utsolgt før venninna mi kom seg hjem fra jobb, og siden jeg akter å stå/ligge/dø i kø så nekter jeg å hente ut billetten på Wembley samme dag.. så da må man prøve igjen imorgen fra en bedre billettside enn seetickets *sukk*

 

Ellers får jeg sette min lit til musebay!

Link to comment
Share on other sites

Spør i vei, er alltids noen som har svar :)

 

Ble ikke billetter idag heller gitt, ble utsolgt før venninna mi kom seg hjem fra jobb, og siden jeg akter å stå/ligge/dø i kø så nekter jeg å hente ut billetten på Wembley samme dag.. så da må man prøve igjen imorgen fra en bedre billettside enn seetickets *sukk*

 

Ellers får jeg sette min lit til musebay!

 

Jeg krysser i alle fall fingrene for deg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra, fordi ingen av vennene skulle (og jeg er litt paranoid når et gjelder å dra til utlandet alene), men tror dere ikke to av dem plutselig ombestemte seg i dag, da? Så nå skal jeg til Wembley den 10/09.

 

Seriøst, jeg har ledd som en gal, grått litt og nå skjelver jeg. Så en kan vel trygt si jeg er glad og gleder meg. Hihi...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to veldig snille besteforeldre som fortalte meg at de skulle kjøre meg til Gardermoen, hvorpå bestefar sier "nå er det jo ikke akkurat i morra, da, men..." og jeg begynte å le hysterisk, så det er tydelig at jeg er litt ubalansert for øyeblikket. Hehe... But it's all good.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke med meg muse på mtv,world stage og gikk inn på den norske mtv får å få sett konserten,gledet meg så enormt og så gikk det faen meg ikke?? Er det noen andre som fikk med seg konserten,den må vel være tilgjengelig på nett nå vel?

 

Ha en koz dag alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Veldig hyggelig å se så mange norske på forumet her. Godt å se at musikksmaken her til lands ikke nødvendigvis er så ille som statistikker tilsier :p

 

Jeg er en av en gjeng på 20 stykker fra Larviksområdet som har fått ståplasser 11/09/10 på Wembley, og jeg håper det er sjans for at vi ser/hører andre som hyler muse-sangtekster med litt norskaksent? :D Gleder meg noe helt sinnssykt. Fikk blod på tann etter Oslo Spektrum (hvor jeg hadde sitteplass), så blir en utfording å holde ut i 10 måneder....

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Veldig hyggelig å se så mange norske på forumet her. Godt å se at musikksmaken her til lands ikke nødvendigvis er så ille som statistikker tilsier :p

 

Jeg er en av en gjeng på 20 stykker fra Larviksområdet som har fått ståplasser 11/09/10 på Wembley, og jeg håper det er sjans for at vi ser/hører andre som hyler muse-sangtekster med litt norskaksent? :D Gleder meg noe helt sinnssykt. Fikk blod på tann etter Oslo Spektrum (hvor jeg hadde sitteplass), så blir en utfording å holde ut i 10 måneder....

 

Hehe...da har du rett...mange Normenn jeg kjenner har en kjempedårlig musikksmak.(jævla hiphop)

Ja kanskje kan vi møtes før konserten og prate litt!

Jeg er osga den 11. på konserten og har en ståplass (men har ikke fått billetten ennå/her jeg bestillt siste uke)

Ja...Oslokonserten var allerede utsalgt...desverre.

Men så tar jeg Paris og London

Og en kan jo aldri vite...kanskje kommer Muse neste år tilbake til Norge.

 

Har du egentlig allerede n soveplass i London?

Nesten alle hoteller i nærheten av Wembley er opptatt.

 

hilsen fra Oslo!:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...