Jump to content

Recommended Posts

Hei alle norske Muse-fans!

 

Jeg har et dagspass til Hove jeg ikke får brukt fordi jeg har fått sommerjobb i utlandet på den tiden, noe jeg ikke visste da jeg bestilte billett...:D

 

Dagen er 29.06.10, og det spiller mange andre også den dagen, bla Paramore. Jeg selger billetten for kr 745 (50 kr billigere enn original billettpris) :)

 

Send mail til nadja_998@hotmail.com hvis du er interessert :)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Er det noen andre som skal på hove festivalen og jobbe som frivllig?

 

Ei venn av meg og jeg bestemmte oss for å jobbe for biletten,drar jo kun til hove får å se muse,gidder ikke å bruker så masse penger får å komme inn.(bør vel få med meg paramore også,helt ok musikk etter min smak. Jeg har tidligere jobbet som frivllig på andre festivaler,det er utrolig moro,så kult treffe alle slags type mennesker! Så det er verdt å jobbe noen timer får gratis dagspass,mat og overnatting.

Ha en fin fin kveld.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og vil til Hove. Men kan ikke.

Vil bare si at håper dere får det heeelt utrolig fantastisk.

Selv gleder jeg meg mest til Bergen og Wembly da..

 

Er det noen andre som skal til Bergen, Golden Circle? Jeg lurer litt på ting rundt det, hvor finner jeg info om Golden Circle?

Link to comment
Share on other sites

jepp,skal også til Bergen:D

 

Er det ingen her inne som er nervøs for at den askeskyen kan ødelegge for at muse faktisk kommer seg til norge i juni og juli? Jeg tenker mye på det,bare håper alle flyene er i lufta innen den tid. Men det ser jo ikke så veldig lyst ut,da den vulkanen kan være aktiv i flere månder og i værste fall år... men håper på det beste.. Tvilsomt at de tar båt og buss for å komme til lille norge he,he Pokker blir gæren om den jævla vulkanen skal ødelegge dette for oss! Gleder meg så sykt til Hove og Bergen. Tvi Tvi!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal også til Bergen :)

 

Fordelen med at de skal turnere hele europa er at kommer de seg først hit til vår verdensdel så busser de resten! Og fordelen med at det er så lenge til er at flyselskapene nå jobber på spreng med å finne alternative ruter for de forskjellige sky- "formasjonene". Så tror det kommer til å gå bra jeg!

Link to comment
Share on other sites

Dere har nok rett,typisk meg å tenke det værste he,he Gutta svikter nok ikke oss nei:)

Det nærmmer seg, forsmak på hove og så kommer høydepunktet i Bergen.

 

Faen,nå angrer jeg på at jeg kjøpte golden circle bilett.siden de er så dyre trodde jeg at utsikten var den beste og at plassen er nær scenen.. Men så er det bare pga, egen inngang og drikkeområde?Er ikke hypp på å stå helt på siden heller:(

Vet ikke jeg åssen det blir,har jo alldri vært på konsert der før. nå ble jeg vist litt negativ igjen her ha ha Det blir nok bra utansett,håper det er storskjermer både på hove og i bergen.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke Golden Circle plassene nærmere scenen?

Jeg trodde de var rundt hele scenen jeg.

De reklamerer jo med at det er egen inngang, og at du ikke trenger å stå i lang kø for å få perfekte plasser..

HAR DE LURT OSS?!

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg virkelig slutte å høre på andre som ikke vet hva de snakker om he,he

 

Jeg suger til meg alt som kan virke negativt..vil at alt skal bli perfekt!

Men da blir det helt supert og vi skal kose oss med alle fordelene med denne dyre biletten:D og vi skal lage en knall stemning,så scenen rister,at Matt bare må ta helt av med sin råe gitar..Vi burdet faen meg klare å lage enda mer trøkk enn det var på spektrum :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:rolleyes:Ja da stemmene blitt stemt og jeg er rimilig skuffa over valga! Pokker,bare standard låtene som har fått høyset stemmer,de fleste ble også spilt i spektrum og ofte ellers! Jeg som gleda meg sykt til å få mulighet til å høre andre låter som sjeldent blir spilt.Er jo så mange bra låter å velge mellom,digger alle single låtene,men nei..føler at den pollen da ble unødvendig..men fansen øsnker vist kun standard og ikke no ekstra ordinært.

Konserten blir knallbra uansett,men er nok en smule skuffa over låtvalga..

Link to comment
Share on other sites

Har nettop kjøpt billetter til Golden Circle :D Gleder meg som en liten unge!

Jeg er forsåvidt fornøyd med resultatene av pollen. Jeg vil høre alle de sangene som de pleier å spille, og Bliss og Citizen Erased var jo på topp :D Men jeg kunne tenkt meg å høre Muscle Museum også :stunned: Den er jo helt rå på Hullabaloo!

Link to comment
Share on other sites

Har nettop kjøpt billetter til Golden Circle :D Gleder meg som en liten unge!

Jeg er forsåvidt fornøyd med resultatene av pollen. Jeg vil høre alle de sangene som de pleier å spille, og Bliss og Citizen Erased var jo på topp :D Men jeg kunne tenkt meg å høre Muscle Museum også :stunned: Den er jo helt rå på Hullabaloo!

 

Jeg ble irritert, men hadde ikke forventet noe annet. Bare en gjeng med casual fans som har votet. :rolleyes: Knights of Cydonia? Den spiller de uansett. Herregud, dette var en "golden chance" ...de kommer ikke til å spille KOC to ganger liksom. Håper de ignorerer idiotene og velger noe annet. Det hadde vært for det beste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble irritert, men hadde ikke forventet noe annet. Bare en gjeng med casual fans som har votet. :rolleyes: Knights of Cydonia? Den spiller de uansett. Herregud, dette var en "golden chance" ...de kommer ikke til å spille KOC to ganger liksom. Håper de ignorerer idiotene og velger noe annet. Det hadde vært for det beste.

 

Ja, jeg er enig med KoC. Men de kommer nok ikke til å spille alle de med flest stemmer heller. Var det ikke minst en av de topp 5 eller noe sånt? Viss de spiller Bliss og CE, så er jeg fornøyd :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er enig med KoC. Men de kommer nok ikke til å spille alle de med flest stemmer heller. Var det ikke minst en av de topp 5 eller noe sånt? Viss de spiller Bliss og CE, så er jeg fornøyd :happy:

 

Likewise! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå hva synes dere om den nye muse låta da?

 

Den låta hadde passet godt til the resistance albumet,har noe av det samma soundet i seg.. synes låta er noe spes,kan jeg kalle den en styggkul låt? Det er noe kult over den 80talls electronica soundet i låta. Jeg liker forandringer og musikken utvikler seg ettersom de vokser og blir mer modne,det er tydelig på det siste albumet,som er mer kontrollert,men muse har heldigvis beholdt sin sjarm og lekenhet i musikken.Men jeg savner alikavel den mer uslipte og progresiv musikken fra deres første perioden.

 

At det er en låt til twillight som folk krangler om på andre steder i forumet driter jeg i,hva har vel det å si? Synes det er latterlig de diskusjonene som går om hvem som er ekte fans og de som er twillight fan er liksom fy fy? Ha HA Det er tydelig mange unge folk her inne på forumet.

 

Ha en strålende dag folkens!

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke at Stockholm ble kanselert kommer til å ha noen innvirkning på Bergen to dager etter?? :eek:

 

Jeg hørte de solgte 15000 biletter ganske raskt? Så salget går vel ikke dårlig?

Edited by Linn91
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...