Jump to content

Recommended Posts

Det ligger noen ute, men får ikke svar...

Der fikk jeg svar, men vedkommede skal ha 1200 kroner per billett. Det er den annonsen med 4 sitteplasser til 510 kroner.

 

SÅ mye gidder jeg faktisk ikke betale, da lever jeg heller på gamle minner ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg trodde jeg hadde en eller annen gammel bruker her men kan ikke huske brukernavn og passord. Laget meg liksågodt ny bruker :)

Jeg har vært Musefan siden 2002, og er like glad i musikken deres fortsatt.

Til deg som etterlyste billetter til Muse, er noen sitte-plasser som selges på finn.no for tiden.

Jeg skal selv se Muse i Oslo,Køben og London si i fra hvis noen vil geeke litt før konsertene da!

Har sjekket nesten daglig for Muse billetter, men finner ikke på finn.no, eller andre steder for den saks skyld, og nå begynner nervene å komme, og tankene på å få med meg en konsert ett annet sted begynner å bli skummelt virkelighetsnært... Nå er jeg 15 da, og det blir vel neppe noe av at jeg får dra på konsert i utlandet...

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Muse konserten i Oslo 25. oktober nærmer seg med stormskritt, og jeg er desperat etter å kjøpe 1-2 billetter til konserten. Betaler gjerne dobbel pris om det må til! Helst ståplasser, men det er vel kanskje litt for mye å be om. :\ Ville vært utrolig hyggelig om noen som solgte sine billetter kunne kontakte meg, selv om jeg veit jeg ikke er den eneste som ser etter billetter hver dag på omtrent alle Muse-relaterte forums/nettsider. :<

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg trodde jeg hadde en eller annen gammel bruker her men kan ikke huske brukernavn og passord. Laget meg liksågodt ny bruker :)

Jeg har vært Musefan siden 2002, og er like glad i musikken deres fortsatt.

Til deg som etterlyste billetter til Muse, er noen sitte-plasser som selges på finn.no for tiden.

Jeg skal selv se Muse i Oslo,Køben og London si i fra hvis noen vil geeke litt før konsertene da!

 

Jeg vil gjerne geeke utenfor spektrum, men noe annet sted har jeg ikke tenkt å oppholde meg mesteparten av den dagen :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De fleste plassene er vel sitteplasser - vet ikke hvor mange de kan trøkke inn på ståplassarealet, men jeg har hatt ståplass på Oslo Spektrum før og har aldri opplevd det som spesielt trangt (bortsett fra langt framme, såklart.)

 

Jeg har valgt sitteplasser denne gangen fordi jeg har stått på tre andre Muse-konsertene jeg har vært på, og har fått skreket fra meg. Sist gang var under UKA i 07, og der var det rett og slett for mange mennesker (gutter!) at lille meg på 168 cm druknet litt nede i crowden, og hørte eller så ikke noe særlig (verste var det med lyden). Denne gangen sitter jeg på første rad ganske høyt oppe, så jeg kommer til å både se og høre greit - sikten er visst litt begrenset, but I don't care - ingen vil blokkere for lyden for meg, og det er det viktigste!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå er jeg så utåldmodig,har venta så lenge,men nå er det bare 25 dager igjen til konserten! Gleder meg sån. Håper jeg får god utsikt fra min sitteplass da,heldigivs på første rad i det minste.

Jeg er veldig spent på hvilke låter de kommer til å spille,klart det blir mest fra det nye albumet,men håper de kommer mange låter fra de gode gamle også!

Er det noen som vet hvilke låter som blir spilt under denne konserten?

Jeg tror alikavel alle mine forventinger vil bli innfridd:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en ekstra bilett, sitteplass,felt 110,rad 1,plass 14,ved siden av meg:D

Da min venninde har meldt pass pga sykdom,må jeg dra alene og har en bilett jeg vil få solgt. Tar 500kr for biletten,det er vel bra.

Hm,angrer litt på at jeg ikke valgte ståbilett... men får krysse fingra om at jeg får god utsikt alikavel. Er så jævla stusselig å reise på konserten alene!!! Vil jo så gjerne dele denne opplevelsen med noen da! om jeg får tak i kjent folk som vil dra med meg,da går biletten,men i mellom tida må jeg sjekke ut muligheten for å få solgt den.

Bare ta kontakt!

 

Å bare 5dager igjen.....:D

Link to comment
Share on other sites

ok,siden ingen har meldt interesse..gidder ikke å stresse etter å få solgt den,så da ga jeg den til min kjære søster,som ikke har noe forhold til muse,men som ble positiv overraska da hun fikk høre the resistance cden, så nå håper jeg å få omvendt henne;)

klart er gøyere å dra på konsert sammen med noen enn alene.

 

Å, gleeder meg sån..jeg oppfører meg som en tenåring igjen he he

 

Da ses vi på konserten;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...