Jump to content

Recommended Posts

* hvis noen vil bytte 2 ståplasser mot 2 sitteplasser så er det bare å si ifra:)

 

Heisann. Jeg bare lurte på om du fortsatt hadde de billettene. Vis du har, så vil jeg gjerne bytte de. Jeg er også villig til å betale for billettene i tillegg.

Jeg har fire stk billetter:

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 90 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 89 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 88 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 87 - 3/FELT 207

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Heisann. Jeg bare lurte på om du fortsatt hadde de billettene. Vis du har, så vil jeg gjerne bytte de. Jeg er også villig til å betale for billettene i tillegg.

Jeg har fire stk billetter:

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 90 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 89 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 88 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 87 - 3/FELT 207

 

:)

 

heisveis! sorry men har de ikke nei, billettservice linken fukket opp så jeg har ingen atm:(

Link to comment
Share on other sites

heisveis! sorry men har de ikke nei, billettservice linken fukket opp så jeg har ingen atm:(

 

Okei. Men du må si ifra vis du har ståplasser, og det gjellder dere andre også ;) Jeg er helt desperat etter å få ståplasser :D

Link to comment
Share on other sites

som det ser ut nå, så ser det ut som et problem å få byttet fra sitte- til ståplasser. etter mine erfaringer så er det ikke noe stort problem utenfor konserten. Jeg har ikke gjort det, men har fått tilbudet.

Er det en stor fare for at disse billettene er falske? Burde man droppe et slikt tilbud eller er det lett å se om en billett er falsk?

Link to comment
Share on other sites

Tror vi dro ned i 17-18 tiden og havna sånn ca bakerst i "mosh-piten" så har planer om å dukke opp mye tidligere i år! Har jeg ikke et blåmerke eller to når jeg drar hjem etter konserten er jeg ikke fornøyd!:LOL:

 

jeg dukket opp circa kl. 14 :$ hehe

endte opp med å stå foran, og gikk "hjem" med mange blåmerker :D

skikkelig utrolig for å være første Muse-konserten min ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
jeg dukket opp circa kl. 14 :$ hehe

endte opp med å stå foran, og gikk "hjem" med mange blåmerker :D

skikkelig utrolig for å være første Muse-konserten min ^^

 

Tror jeg skal følge ditt eksempel i år. Hadde med en søster med 40 i feber ifjor, så hadde ikke vært en god idé akkurat da tror jeg :p

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Jeg har 4 sitteplasser som jeg gjerne vil bytte i ståplasser. Du skjønner at når jeg bestilte fra billettservice fikk jeg sitteplasser... Og jeg HATER å sitte på en konsert. Derfor vil jeg gjerne bytte disse. Betaler gjerne litt ekstra hvis det er det som må til!

På forhånd, TAKK, fra en desperat Muse fan! :D

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 90 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 89 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 88 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 87 - 3/FELT 207

 

PS: jeg og faksvaag selger akkurat de samme billettene, så det går for det samme hvem du kontakter, dog er det kanskje lurest å sende til meg, siden jeg er litt mer aktiv på forumet ;]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fikk ikke tak i billetter pga. billettservice da de ble lagt ut.:$ Ikke ligger det billetter på finn.no heller, jeg hadde trodd det skulle bli lagt ut mer til salg. Er det noen mulighet for å skaffe seg billetter i det hele tatt?

 

Edit: Hei, forresten! Jeg har vært litt inne på dette forumet det siste året, men har fulgt med på Muse siden jeg oppdaget dem i 2007. De er helt klart yndlingsbandet mitt, og som trommeslager er det helt fantastisk å høre Dom! Jeg har Origin of Symmetry, Showbiz, Black Holes, og H.A.A.R.P, + en Muse drums bok, og det skal bli mer; gleder meg som en unge til The Resistance kommer! Forresten er jeg 15 år, og kommer fra Årnes i Akershus! =)

Edited by Petter
Måtte si hei!
Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke tak i billetter pga. billettservice da de ble lagt ut.:$ Ikke ligger det billetter på finn.no heller, jeg hadde trodd det skulle bli lagt ut mer til salg. Er det noen mulighet for å skaffe seg billetter i det hele tatt?

 

Edit: Hei, forresten! Jeg har vært litt inne på dette forumet det siste året, men har fulgt med på Muse siden jeg oppdaget dem i 2007. De er helt klart yndlingsbandet mitt, og som trommeslager er det helt fantastisk å høre Dom! Jeg har Origin of Symmetry, Showbiz, Black Holes, og H.A.A.R.P, + en Muse drums bok, og det skal bli mer; gleder meg som en unge til The Resistance kommer! Forresten er jeg 15 år, og kommer fra Årnes i Akershus! =)

 

Cheers! Jeg spiller gitar forresten, hvor har du fått tak i den trommisboka da? Er vel sikkert en eller annen versjon for gitar også, eller hur? ; ]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sitter og hører på Megalomania live fra Le Zenith, Hullabaloo-cden. Herregud det var tider... da Muse var uslepne diamanter som hylte og skreik på scenen... høres jo ut som om de er på siste sangen allerede på sang 4 ;)

 

Når jeg tenker meg om er det ikke krise om jeg ikke får dratt på konserten, for jeg har hatt mine højdare de 3 konsertene jeg allerede har vært på... (men har noen billetter kjøper jeg dem selvsagt :p)

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg trodde jeg hadde en eller annen gammel bruker her men kan ikke huske brukernavn og passord. Laget meg liksågodt ny bruker :)

Jeg har vært Musefan siden 2002, og er like glad i musikken deres fortsatt.

Til deg som etterlyste billetter til Muse, er noen sitte-plasser som selges på finn.no for tiden.

Jeg skal selv se Muse i Oslo,Køben og London si i fra hvis noen vil geeke litt før konsertene da!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...