Jump to content

Recommended Posts

hey,

excuse me if i write in english,

i'm from italy and i'm moving to oslo this summer.

 

I haven't found a thread about the oslo tour date at spektrum,

so I am asking here:

is it sold out yet?

 

I tried on billetservice.no from 8.50 this morning and it passed from "not aviable yet" to "we are at the maximu number of users for this event"

great.

anywhere else I could find a spare ticket for me?

If you know somewhere, or someone who has a spare ticket, please write me.

I'm kind of desperate. :|

Link to comment
Share on other sites

jaa alle ståplassene er utsolgt :( d gikk syykt fort.. satt klar her kl 9, i håp om å få to ståplasser, hadde reservert to plasser, men så fucka heile billettservice seg opp.. så nå ble d sitteplasser på oss :|

MEN MEN! blir Muse konsert i jalfal :D johoo!

:musesign:

Link to comment
Share on other sites

hey,

excuse me if i write in english,

i'm from italy and i'm moving to oslo this summer.

 

I haven't found a thread about the oslo tour date at spektrum,

so I am asking here:

is it sold out yet?

 

I tried on billetservice.no from 8.50 this morning and it passed from "not aviable yet" to "we are at the maximu number of users for this event"

great.

anywhere else I could find a spare ticket for me?

If you know somewhere, or someone who has a spare ticket, please write me.

I'm kind of desperate. :|

 

http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=1882745&l=EN&C=

 

There aren't any standing tickets left, but there may be seated tickets left (though I'm not so sure)

Edited by Linn91
Link to comment
Share on other sites

som nevnt over har jeg et par billetter som jeg ikke skal ha, da jeg fikk reservert flere i forkant.

 

det er sitteplasser på:

seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 201 - 1/FELT 213

seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 202 - 1/FELT 213

Link to comment
Share on other sites

Lurer på det selv. Må man møte opp skikkelig tidlig? Det er jo nesten i November, kommer til å være kaldt. Kan vell ikke dra med jakker, skjerf etc inn i Oslo spektrum?

 

Ta vare på jakker, gensere, skjerf etc du vanligvis ville kastet i mellomtiden og kle på deg alt sammen før du skal stå i kø, så kan du bare kaste det fra deg når du går inn. er det ikke der når du kommer ut igjen har du ikke tapt noe på det uansett ;)

 

Herregud, MUSE utsolgt i Oslo på én dag.. nå står ikke verden til påske, damn jeg skalv da jeg satt med bekreftelsen på at jeg hadde fått ståplass!

Link to comment
Share on other sites

Ta vare på jakker, gensere, skjerf etc du vanligvis ville kastet i mellomtiden og kle på deg alt sammen før du skal stå i kø, så kan du bare kaste det fra deg når du går inn. er det ikke der når du kommer ut igjen har du ikke tapt noe på det uansett ;)

 

Herregud, MUSE utsolgt i Oslo på én dag.. nå står ikke verden til påske, damn jeg skalv da jeg satt med bekreftelsen på at jeg hadde fått ståplass!

 

Haha,ja det var en ide.. Får se hva som skjer. Var du på konserten i 2007?

Jeg er overrasket over at Muse ble utsolgt så fort, sist gang var det ikke det... tror jeg?

Link to comment
Share on other sites

HJELP! Nå har det seg sånn at jeg har bestilt helt feil billetter (les: sitteplasser). Nå kommer jeg nok til å virke litt naiv, men det er vel ikke noen som er interresert i å bytte mot ståplasser? Jeg har 4 billetter. Her er detaljene:

 

Plassering:

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 90 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 89 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 88 - 3/FELT 207

 

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 87 - 3/FELT 207

 

Hjelp meg!

Link to comment
Share on other sites

kan du holde av de for meg? kanskje jeg bytter :)

må bare snakke med kompisen min først

Jeg bytter gjerne! Du skal få et tillegg på 50 kr for hver billett! Jeg har så lyst til å stå på denne konserten !

Link to comment
Share on other sites

Haha,ja det var en ide.. Får se hva som skjer. Var du på konserten i 2007?

Jeg er overrasket over at Muse ble utsolgt så fort, sist gang var det ikke det... tror jeg?

 

nei det var ikke fullt i det hele tatt:( bare ståplassene var utsolgt men det var mange sitteplasser ledige..hva skjer med verden..gees.

Link to comment
Share on other sites

Haha,ja det var en ide.. Får se hva som skjer. Var du på konserten i 2007?

Jeg er overrasket over at Muse ble utsolgt så fort, sist gang var det ikke det... tror jeg?

 

Var på 2007 konserten ja :) kjøpte billettene en dag eller to etter at de kom ut tror jeg, så kan ikke ha blitt like fort utsolgt.

Link to comment
Share on other sites

nei det var ikke fullt i det hele tatt:( bare ståplassene var utsolgt men det var mange sitteplasser ledige..hva skjer med verden..gees.

 

Går jo tydeligvis i riktig retning da :D

Men det som imponerte meg med sitteplassfolka i 2007 var at selv om de hadde sitteplasser så var de så enormt med!! Er skjelden man ser på konserter i Norge at sitteplassfolka danser og hopper og synger med og tar helt av, det gjorde de da :D

Link to comment
Share on other sites

Var på 2007 konserten ja :) kjøpte billettene en dag eller to etter at de kom ut tror jeg, så kan ikke ha blitt like fort utsolgt.

 

Kult :).. Sto du i kø? Hvordan ordnet du det? Når møtte du opp?

*mase*

Link to comment
Share on other sites

Går jo tydeligvis i riktig retning da :D

Men det som imponerte meg med sitteplassfolka i 2007 var at selv om de hadde sitteplasser så var de så enormt med!! Er skjelden man ser på konserter i Norge at sitteplassfolka danser og hopper og synger med og tar helt av, det gjorde de da :D

 

ikkesant:) jeg bare skjønner ikke hvor alle er hen xD, bare noen få jeg kjenner vet om muse i det hele tatt eller kanskje fler etter guitar hero men uansett haha..

Link to comment
Share on other sites

Kult :).. Sto du i kø? Hvordan ordnet du det? Når møtte du opp?

*mase*

 

Tror vi dro ned i 17-18 tiden og havna sånn ca bakerst i "mosh-piten" så har planer om å dukke opp mye tidligere i år! Har jeg ikke et blåmerke eller to når jeg drar hjem etter konserten er jeg ikke fornøyd!:LOL:

Link to comment
Share on other sites

ikkesant:) jeg bare skjønner ikke hvor alle er hen xD, bare noen få jeg kjenner vet om muse i det hele tatt eller kanskje fler etter guitar hero men uansett haha..

 

Tror det er mange sofa-Musere der ute som liker dem men som ikke nødvendigvis er like... øøøh.. fanatiske som visse andre..:$

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...