Jump to content

Recommended Posts

Ja, det ser sånn ut!!

:D:D

 

Du tar feil plug in baby - jeg er ikke norsk men er faktisk engelsk. Jeg er imidlertid gift med en kvinne fra Trondheim. Vi har to gutter og hele familien er MUSE gal. Til sammen har vi har sett MUSE mange ganger og naturligvis var vi på Wembley (på søndag). Jeg er helt enig med Grandma, det var en helt fantastisk opplevelse.

 

Jeg lurer på hvorfor det er så få nordmenn som poster her - jeg håper ikke at det er på grunn av manglende interesse blant det norske folk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hmmm er det noen som vet når muse kommer til norge igjen?

jeg tror det blir til neste år men jeg vil vite når :D

 

hmm... spurte om de skulle til tallinn å spille der, og fikk til svar at det går rykter om at de skal spille i norge i år.. er dette bare tull da eller? hmm... skulle likt å visst:D:D

Link to comment
Share on other sites

Sjekk Dagbladet.no, det har skjedd!! Fantastisk!

 

Jeg fikk ikke dratt på Roskilde i år, men nå ser det ut som det ikke var så altfor ille likevel ;) De spiller i Oslo Spektrum 23. oktober. Billetter slippes 0900 nå på mandag. I am SO there.

 

Anne (opprinnelig trådstarter og fan siden 2001)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:D:D:D:D;) Gleder meg så sjukt!! Eg reiser fra bergen..men eg skal liksom rekke nattoget heim igjen samme dag, så er det nokon som veit om det blir oppvarmingsband eller ikkje? Hadde vært HERLIG viss ikkje! Setter pris på svar.. Love to all muse fans;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Til dere som kan tenke dere UKA og teltet: Det er visst SVÆRT få billetter igjen. Info om konserten ligger på http://www.uka.no og billetter kjøpes gjennom Deres vanlige kanaler (Billettservice osv.)

 

Det kan nevnes at UKA er Norges største kulturfestival, i år håpes på 90 000 besøkende. Festivalen har hostet store navn som Sex Pistols, The Prodigy osv osv... (nei jeg jobber ikke for UKA faktisk :p)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Blir så bra! Enig i at det er drittlyd i Spektrum, har gruet meg til Muse ble så store at de skulle spille der. Men jeg bor i Oslo, så jeg går jo.

 

Men kommer nok for eksempel ikke til å dra på Arcade Fire. Hadde gjort det hvis jeg hadde ubegrenset med penger, men kan ikke tenke meg at betonghølet blir en bedre opplevelse enn utekosen på Hove.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ah... så muse i trondheim idag!

de var rett og slett helt fantastisk. tidenes opplevelse.

har vært helt hekta på de i 3år nå, men så de for første gange live idag.

 

regner med de ikke har lagt noen planer for neste norge besøk enda? (med unntak av oslo på onsdag da)

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på konserten i Trondheim, men satset litt feil hva angår plass å stå. Jeg tenkte å stå litt bak på siden og bare "kose meg", men teltet var jo så proppe fullt at det var jo lettere umulig. Folk var nok litt for lite fans, litt for mye fulle og litt for høye for min smak, så jeg og kjæresten dro litt lenger fram. Der var det mer engasjement, men jeg så jo ganske lite på mine 1,67 meter, og lyden druknet litt også. Likevel, jeg fikk jo med meg showet (til en viss grad) men kommer til å jobbe mer (komme tidligere i kø osv) for å komme lenger fram på neste konsert, hvertfall om det er en konsert på en helgedag der det konsumeres mye alkohol før folk kommer.

 

Så denne opplevelsen slår ikke Quart 06 for meg. Da var det en STOR andel fans, folk sang og danset og hoppet med uten å presse og mase, lyden var fantastisk, samt at scenen står i bunnen av en bakke så alle (til og med oss jenter) kan se. Jeg var helt shaky og ødelagt etter den konserten, så det skal litt til for å overgå den.

 

Den tredje konserten jeg har vært på er Rockefeller 2003, og der var også andelen "fulle og litt uinteresserte menn" litt for stor for meg. For lav til å nyte konserten bakerst, for lav til å gidde å gå inn i "mush'en". Men var uansett en opplevelse, fikk totalt bakoversveis etter å ha sett Stockholm Syndrome live (forstod ikke helt hvor rå den sangen er før jeg så den live) og Sing for Absolution var helt nydelig.

 

Det blir nok en fjerde gang også, tipper jeg! (Håper jeg. Griner om de løses opp.)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg har nettopp registrert meg her på forumet. Jeg er 15 år og fra Oslo. Har vel ikke vært Muse-fan spesielt lenge, bare siden starten av året. Jeg var på konserten i Spektrum for to dager siden, og det var fantastisk. Det har ikke helt gått opp for meg ennå at jeg har sett dem live.

 

*bryter ut i latter* Jeg prøvde å lese hele denne tråden. Kom over denne hele familien med Muse-fans og syntes jeg så et kjent fjes i en avatar. *vinker* Hei, jeg er Trine som bor 3 hus unna dere.:LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

"Always leave them wanting more" - Det var vel en smarting som sa det en gang. Jeg må si at selv om dette var den minst fantastiske konseren jeg har sett av Muse, så var den fortsatt magisk. Det eneste som kunne oppfattes som litt negativt var at det ble mye rutine og litt lite ren spilleglede. Og jeg som en gammel Musefan skulle gjerne hørt litt flere av de litt eldre sangene. Men det er bare fordi jeg er gammel:happy:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...