Jump to content

Recommended Posts

Halois ;)

 

jeg er utvekslingsstudent i england naa og det stor forskjell bare kultur sett, saann i norge feks saa er det veldig mye hiphop og rnb og lignende mens her spiller de nine inch nails og mars volta paa radioen saa jeg vil si at det er mye bedre!:happy:

 

anyways gleder meg til de kommer til norge, ellers blir det vel reising til danmark eller sverige? haaper uansett oslo siden det er der jeg bor ^^ 2007 i spektrum er saa lenge siden, gleder meg til nytt album!:D cheers xx

Link to comment
Share on other sites

Halois ;)

 

jeg er utvekslingsstudent i england naa og det stor forskjell bare kultur sett, saann i norge feks saa er det veldig mye hiphop og rnb og lignende mens her spiller de nine inch nails og mars volta paa radioen saa jeg vil si at det er mye bedre!:happy:

 

anyways gleder meg til de kommer til norge, ellers blir det vel reising til danmark eller sverige? haaper uansett oslo siden det er der jeg bor ^^ 2007 i spektrum er saa lenge siden, gleder meg til nytt album!:D cheers xx

 

Jeg og vil være utvekslingstudent. Er det gøy?

 

Jer er nødt til å reise til Dannmark eller Sverige om de ikke kommer til Norge. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

:)Faen jeg gleder meg helt enormt!!! jeg får ikke bestemt meg om jeg ska ha sitteplass eller stå plass,vil jo gjerne komme nærmme scene som mulig,men orker jeg å bli pressa og dytta på? jeg vil kose meg med musikken og ikke stresse med å dytte folk unna meg,he he.

Dette blir stooort!! Søren,noe drit å dra alene,hvor gjømmer alle muse fansa seg? Jeg kjenne ikke mange som liker muse,ufattelig spør du meg. Lenge til okt ennå,men det blir digg!! Vil gjeene bli kjent med flere fans,noen fra Larvik da??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt ståplasser på "før-salget".. Burde kanskje tatt sitteplasser,men men. Jeg overlever nok! Har hørt at folk ikke oppfører seg i Oslo Spektrum. Unødvendig dytting og vold gjør meg pissed off:mad:

 

Jeg må reise fra Haugesund og ta en dag fri fra skolen,så det er irriterrende. Men det er Muse! Lurer på når man bør møte opp, og om det er noe vits i å stå i kø? hmm..

Edited by Linn91
Link to comment
Share on other sites

Heisann folkens :)

 

Har ordnet meg sitteplasser jeg.

De befinner seg bak og over alle andre, slik at man kan nyte showet og ikke minst musikken.

 

Så var det bare hvordan man skal komme seg 100mil hver vei, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at best tilgjengelige er enten sitteplasser eller ståplasser men jeg ville valgt ståplasser.

Forrige gang satt jeg og det angret jeg sterkt på, det er vel mer hva man vil, om man takler å bli dyttet rundt så synes jeg ståplasser er bedre for man er mye nærmere bandet.

Mens om man sitter får man se og høre bra så det er vel mest hva du vil egentlig.:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at best tilgjengelige er enten sitteplasser eller ståplasser men jeg ville valgt ståplasser.

Forrige gang satt jeg og det angret jeg sterkt på, det er vel mer hva man vil, om man takler å bli dyttet rundt så synes jeg ståplasser er bedre for man er mye nærmere bandet.

Mens om man sitter får man se og høre bra så det er vel mest hva du vil egentlig.:)

 

Ja... men alle ståplassene er unummerert? Hvem som helst med ståplass billett kan stå helt framme etc? Dumt spørsmål, men jeg er litt forvirret. lol

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt ståplassser jeg :D men jeg ambefaler ikke å stå/ sitte på sidene for da blir lyden veldig dårlig... er det foresten noen som vet om man bør stå i kø lenge for å få bra plasser?

 

Lurer på det selv. Må man møte opp skikkelig tidlig? Det er jo nesten i November, kommer til å være kaldt. Kan vell ikke dra med jakker, skjerf etc inn i Oslo spektrum?

Link to comment
Share on other sites

Ja... men alle ståplassene er unummerert? Hvem som helst med ståplass billett kan stå helt framme etc? Dumt spørsmål, men jeg er litt forvirret. lol

 

jess alle ståplasser er unummererte, det er første mann til mølla så jeg skal være der en-to timer før for å være helt sikker :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...