Jump to content

Recommended Posts

Heihei!

 

Jeg lurte på om dere kunne stemme på mitt spørsmål, det har over 100 stemmer nå, det ville betydd utrolig mye for meg:happy: det er en sjanse for at de faktisk svarer på det:) på forhånd takk, haha vet dette ble litt melodi grand prix, but hey det er ikke hver gang man har sjansen til å stille muse spørsmål:D

 

spørsmålet mitt er kanskje ikke så veldig musikk orientert men det er fordi jeg vet at vi får vite det snart uansett + at en million allerede har spurt om hvordan den nye cd-en kommer til å være osv.. tenkte at det kanskje ville blitt et morsomt svar;) spm er: What's the most awkwardest moment you have had with a fan?

 

For å stemme : http://board.muse.mu/questions.php?order=desc&sort=score

 

igjen tusen takk!:) -ida

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

heei! yeey en norsk muse fan side! hohooo! jeg elsker Muse <3 høre på de hele tiden.. har vært muse fan i snart 2 år, men lissm det siste året at jeg virkelig har hørt på ALLE sangene lissm ;P jeg bare håper at jeg en vakker dag får se de live.. hadde vært driiit kult, selv om jeg sikkert måtte ha dratt alene, siden jeg omtrent er den eneste Muse fanen i hele byn føles det.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Heisann! Enda ett medlem fra Norge. Jeg heter Christine (:rolleyes:), og er 17 år. Jeg har likt dem siden første gang jeg hørte "Supermassive Black Hole", en eller annen gang i 2006. Jeg synes det er fryktelig irriterende at jeg ikke hørte på dem før det :p For tiden liker jeg "Origin of Symmetry" CDen best, men det varierer litt.

Jeg må også innrømme at jeg liker RHCP bedre enn Muse. Misforstå meg rett, jeg elsker Muse, men jeg liker RHCP enda litt bedre ^^; Nå blir jeg nok ikke serlig populær...

Link to comment
Share on other sites

heisann!

Origin of symmetry er vel den beste plata :happy:

 

lol det er ikke noe gærent i det, det er mange på dette forumet som har andre favoritt nummer 1 band, men de elsker muse fordet

 

jeg for eksempel liker Bullet For My Valentine, Trivium og Avenged Sevenfold bedre enn muse, men jeg elsker muse fordet :)

 

lol, I understood this bit

 

I'm totaly accelling at this :cool:

Link to comment
Share on other sites

ylou probably understood the names :p

 

i still think you should take a norwegian course

'cause i cant learn you :LOL:

 

no, i understood the OOS being the best album and you going

 

I for example like blahblahbansds better than muse, but i love muse

 

or something along those lines

 

I can't learn me either!

But I can teach me :p

 

I can't find ANYWHERE that actually teaches norsk, and I bet it's in the city!

Link to comment
Share on other sites

heisann!

Origin of symmetry er vel den beste plata :happy:

 

lol det er ikke noe gærent i det, det er mange på dette forumet som har andre favoritt nummer 1 band, men de elsker muse fordet

 

jeg for eksempel liker Bullet For My Valentine, Trivium og Avenged Sevenfold bedre enn muse, men jeg elsker muse fordet :)

 

Ja n_n

Det er godt å høre ; )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...