Jump to content

Recommended Posts

Uprising

Resistance

New Born

Map of the Problematique

Supermassive Black Hole

Guiding Light

Interlude (intro til Hysteria, rockn roll;))

Hysteria

United States Of Eurasia

Cave

Unintended

Undisclosed Desires

Starlight

Plug In Baby

Time Is Running Out

Unnatural Selection

 

Ekstra:

Exogenesis: Symphony, Part 1:

Stockholm Syndrome

Knights of Cydonia Man With A Harmonica intro

 

Basert på youtube og tidligrere show som de har hatt før denne turneen, er jeg rimelig sikker på disse, og spesiellt overaskelsen cave. Men også cover låta "popcorn" kan komme. Håper på bliss i stedet for guiding light, som de spilte for aller første gang i finland i går.blis har blitt utelatt litt for mye:(

 

Noen enige?

 

Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

Link to comment
Share on other sites

De kommer vel sikkert inn i 2-3 tida for lydsjekk? Kan ikke garantere men er vanlig med den tiden.

Jeg er ganske fornøyd med setlista, veldig fornøyd med at Feeling Good ikke er der, men kunne godt bytta ut Unintended og Cave med Dead Star og Showbiz for min del.. Eller utvida setlista med Bliss.. eller Megalomania.. men jeg er bare überglad for at de faktisk er på turné igjen så I'm good! :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

 

Det hadde vært sjekt å vite. Jeg gidder ikke å vente på 7.07 toget bare fordi jeg ville møte dem :LOL:

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk her ikke liker Guiding Light.. synes den er fin jeg :p

 

Sku' ønske de spilte Exogenesis 1, 2 og 3, Microcuts, Thoughts of a Dying Atheist, Dead Star, MK Ultra, Hyper Music, Exo-politics, Crying Shame, Escape, og Fillip... I belong to you ville vært fint óg :p

 

Det ble kanskje litt for mye (har egentlig flere ønsker haha) men jeg er fornøyd uansett! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Spør på det finske og (imorgen kveld) det svenske forumet når de dukket opp der, så får dere sikkert vite mer nøyaktig når de dukker opp sånn generelt, men regner med at de ikke kommer FØR 2 iallfall. Though you never know.

 

Er spent på om de forandrer setlista noe til imorgen i Sverige, gjør de ikke det så blir det nok den samme i norge også.

 

Uff, jeg er fortsatt skuffet over at vi ikke fikk Biffy Clyro :(

Link to comment
Share on other sites

Om dette er setlista skal jeg være ganske fornøyd! Men klart det er noen låter jeg savner :( som: bliss, exo-politics,citizen erased og er veldig glad i ruled by secrecy.

Supert om cave blir spilt:)

Av en eller annen grunn så er jeg ikke noe særlig begeistert for united states of eurasia,prøver å like den,eneste sangen jeg ikke har behov for å høre så mye på.

 

Dette blir en vanvittig opplevelse! Jeg har jo likt muse siden showbiz,men først nå jeg endelig er istand til å få oppleve dem LIVE, wow!

Jeg kommer alldri til å klare å sitte i ro på min sitteplass...vil jo foran,der alt skjer!!!:mad:

Drar tidlig innover med søs,spise og ta en halvliter først,så er vi klare til riste fra oss:D

Link to comment
Share on other sites

morro å se at det er flere som vil a med citizen erased, mn live favoritt gjennom alle tider. var så heldig å være på wembley stadion på lørdagen 16 juni, (de spilte jo også 17 juni), og det var kun den dagen de spilte dn, og den ble også som kjent utelatt fra DVD'en HAARP. men minnene sitter:) den er forøvrig utrolig bra på hubalooo dvd'en da hvis noen ikke sett den der!

 

sing for absolution ville gjerne hatt med og. og showbiz, som de brukte på forrige turnee. det blir nok bare piano versjon av cave i stedet fra showbiz plata, i siden av unitended. muscle museum er d ikke mange som savner lengre? egentli ikke jeg heller, selv om hørt veldi mye på denne før.

 

men noen som nen vet noe konkret om når muse kan ventes i spektrum? noen andre som vil prøve å få et bilde med de? 2-3 tiden blir d skrivd her.

Link to comment
Share on other sites

:musesign:

Selvfølgelig vært en drøm å få møtt dem,men jeg må vel bare være en realist å innse at det er små sjangser for det:( Men er lov å håpe og prøve:D

 

Jeg skal på inngang 1 på felt 110, er nysgjerrg på hvem jeg blir sitte/stående ved,noen her som har plass 12 på rad 1 ?? Kanskje en kjekkas???;)

 

Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:

Jeg, samboern og to kompiser har "små-vors" på Majorstua fra fem i morgen - send meg en PM så kanskje vi kan hooke up? Hadde vært kult :D Jeg skal ta med Hullabaloo-dvd'en for den har ikke han (kameraten min), det blir garantert masse Muse-spilling og vin, vi er alle ufarlige ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så sykt fornøyd med muse konserten,helt vilt!

 

Vanvittig dårlig lyd mens oppvarmerene spilte,var nervøs at lyden skulle være like elendig med muse,men ingen fare! Det var perfekt lyd,alt stemte. Men neste gang ska jeg ha ståplass,faen jeg hadde sitteplass,men hvordan er det mulig å klare å sitte stille hele tiden??? fAen,jeg fikk klager bak meg som sa: sett deg ned,jada satte meg noen sek,men så ga jeg faen,hvor ofte får jeg se muse live? Jeg tokk helt av hylte,dansa og sang med og jeg var ikke den enste:D

Men det var tragisk akkuratt på min seksjon,de fleste bak meg bare satt hele tiden?? Er det mulig på en rocke konsert? Er rysta. Men på de andre seksjonene ved siden av hva helt ville,lik meg:p

Helt herlig dette her,nei det er ikke mulig å landet etter denne opplevelsen!!

Men etter å gledet meg så lenge,føler jeg meg helt tom innvendig,hva har jeg som er så stort å gledet til meg nå?

Jeg får trøste meg med Dom sine ord,ser dere neste år! Jeg tar han på ordet:)

Men avslutninga synes jeg blei ganske brå,(selv om det var siste ekstranr)bare meg som synes det? Når siste låt var ferdig spilt,var alle helt klare til å gå hjem:) Jeg ville faen ikke gå,trodde vi liksom skulle mane dem inn igjen...men neida..bare følte det var brått. Men de hadde spilt alle låtene de skulle,med noen forandringer fra setlista,bare en positiv overraskelse det da.

Jeg fikk smugla inn mitt film kamera,de sjekka jo bare veska..men hadde ikke nerver til å filme..vakta stod rett i nærheten,ville ikke bli kasta ut. men satser på andre fikk filma masse og legger det ut. Og jeg har minnene for alltid!

Neste år er jeg like klar! I am feeling gooooood

Edited by Mariannej
Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg er da åpenbart også norsk. :) Har vært småfan av Muse i ett par år, men det tok av for en stund siden. Er så sykt glad for at jeg fikk muligheten til å se dem live nå, for det gjorde meg egentlig bare helt besatt. Jeg har ikke klart å tenke på annet de siste døgnene. ^__^ Den konserten var bare fantastisk! Alle favorittene mine ble spilt, og jeg var der med en haug venner, så det er definitivt minner for livet.

 

Ei god venninne klarte forresten å smugle inn speilrefleksen sin, og har lagt ut en del bilder her: http://irene-portfolio.weebly.com/konsertfotografering.html

 

Jeg hadde det så gøy og gleder meg til å en dag få se dem live igjen. :)

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg er da åpenbart også norsk. :) Har vært småfan av Muse i ett par år, men det tok av for en stund siden. Er så sykt glad for at jeg fikk muligheten til å se dem live nå, for det gjorde meg egentlig bare helt besatt. Jeg har ikke klart å tenke på annet de siste døgnene. ^__^ Den konserten var bare fantastisk! Alle favorittene mine ble spilt, og jeg var der med en haug venner, så det er definitivt minner for livet.

 

Ei god venninne klarte forresten å smugle inn speilrefleksen sin, og har lagt ut en del bilder her: http://irene-portfolio.weebly.com/konsertfotografering.html

 

Jeg hadde det så gøy og gleder meg til å en dag få se dem live igjen. :)

 

Utrolig fine bilder! Er helt enig med deg - har tenkt masse på konserten og sett mye på bildene/videoene fra konserten. Føler at de bare blir bedre og bedre med årene! Gleder meg sinnsykt til neste gang! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg satser på at Dom holder sitt ord,om at de kommer neste år! og da er jeg like klar!

 

Men så lenge å vente til,mulig jeg må prøve å dra på en konsert i utlandet på nyåret/våren engang... Har nok engang blitt hekta,men dette er i det minste bra for meg:D

Link to comment
Share on other sites

Det blir garantert en tur,når jeg har muligheten på nyåret engang,jeg gidder ikke å reise alene;) Må sjekke ut hvor og når muse skal holde konserter. Er nok trolig de har litt fri etter så lang turne,men noen små konserter ska de nok holde!

 

Er det noen her inne som faktisk var så heldige som fikk møtt gutta?

Rett etter konserten så jeg det var noen som løp til bakdøra,men de ble vist jaga he he.

Jeg prøvde å se helt rolig og avslappet ut med røyka i hånda,men kan love jeg tittet rundt meg... Ville helst ikke gå derfra. Men måtte si til megselv at jeg ikke er en fanatisk fan:p

 

Jeg vil se flere bilder og film snutter fra konserten!!!

 

klemz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...