Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hei og velkommen.

 

Jeg var i Oslo i 2001 å så Muse i 2001. Har nå sett de 2 ganger der, 1 gang på Roskilde og nå sist på Quart. Det har bare blitt bedre og bedre å være på Muse konsert. Og da var det fantastisk i 2001 som var min første. Quart var ekstatisk og det hele endte med at jeg måtte sykmelde meg i nesten en uke etterpå. En lang festival som ender med 90 min total fysisk utmattelse ble for mye;) . Begynner visst å bli gammel.....

 

Håper på en fantastisk konsert-forsommer med Muse, My Morning Jacket og kanskje Basment Jaxx.

Link to comment
Share on other sites

Hei Christer.

 

Jeg hører selv litt på Muse, men jeg meldte meg inn her for å få vite om hvordan Feeder sin del av konsertene i 2001 var? Holder nemlig på å jobber hardt for å få Feeder til Norge igjen, ser du ;) Det jeg lurer litt på er hva du synes om Feeder og om hvordan de andre i publikum reagerte på Feeder sin opptreden?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter det jeg tror, blir det vanskelig å få muse til Norge i 2007. Jeg kan ikke noen andre aktuelle konserter enn muligens den nye festivalen til Quart-Tobben. Når muse legger ut på stadion-turne, tror jeg dessverre Norge blir et litt for lite fristende stoppested. Men vi kan jo alle dra til Muse i utlandet. Vi drar til Wembley:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi er er en hel familie av Muse fans. Mor, far, jente 14, jente 12 og gutt 10 som elsker Muse. I sommer håper vi å få dratt på Muse konsert. Kanskje på festival i Holland i pinsen. De tre eldste av oss var og så Muse i Berlin og Hamburg i november. Det var utrolig bra, så vi må komme oss på flere konserter. Det kan vel ennå skje at de kommer på Toffen-festival i Arendal. Vi må krysse alt vi har av fingre og tær for det.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at Muse kommer på en eller annen stor festival her i Skandinavia. Synd for oss som ikke kan dra på festivaler som Quarten, Roskilde osv.. Hadde blit heidundrandes fett om de kunne dukket opp på Hamar Music Festival, festivalen har jo klart å kapre større navn for hvert år som går jo:D Men nesj...

Link to comment
Share on other sites

Vi er er en hel familie av Muse fans. Mor, far, jente 14, jente 12 og gutt 10 som elsker Muse. I sommer håper vi å få dratt på Muse konsert. Kanskje på festival i Holland i pinsen. De tre eldste av oss var og så Muse i Berlin og Hamburg i november. Det var utrolig bra, så vi må komme oss på flere konserter. Det kan vel ennå skje at de kommer på Toffen-festival i Arendal. Vi må krysse alt vi har av fingre og tær for det.

 

Mor og far også? Djiiis, du har kule foreldre...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Lurer på om det er noen andre enn oss som har tenkt seg på Pinkpop-festivalen i Nederland, der Muse spiller søndag 27. mai. I så fall kunne det jo ha vært gøy å treffes der nede. Vi er en hel familie, med mor far, to jenter på 12 og 14 og en gutt på 10. Vi er blodfans alle samen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Lurer på om det er noen andre enn oss som har tenkt seg på Pinkpop-festivalen i Nederland, der Muse spiller søndag 27. mai. I så fall kunne det jo ha vært gøy å treffes der nede. Vi er en hel familie, med mor far, to jenter på 12 og 14 og en gutt på 10. Vi er blodfans alle samen.

 

 

 

Alle SAMEN ja? :LOL:

Haha :)

Men jeg var på Pinkpop festivalen i Nederland og så Muse, synd jeg ikke så denne tråden tidligere så vi kunne ha møttes.. :stunned:

Men det er kanskje fordi vi dro sammen :$ HAHA!

Og at jeg er en av "to jenter på 12 og 14" ^^ HIHI!

Konserten var i hvert fall fantastisk!

Skal se dem på Wembely på lørdag også, og da veit jeg om i hvert fall 5 andre norske som skal! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
og her er vi norske

 

Hei Speedster

 

Skal si ifra til datteren min Plug in baby 95 at noen her våknet her på den norske tråden. Hun poster på Youger Muse tråden.

 

Jeg var forresten i London sist lørdag og så Muse på Wembley sammen med 77000 andre. Det var fantastisk.

 

Mette

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...