Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Qvestion:

 

 

How is Stockholm and southern/central Sweeeeden in May? Ubercold? Uberrainy? Ubershitty? :(

 

Might pop for a visit, so I'd appreciate the info.

 

Danke.

 

I don't know if you've been here already:unsure: (if you were here this spring) but I would say it's pretty sunny and warm in may :p

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

/vinkar

 

Jag har haft Muse i mitt hjärta några år nu. Jag är lite så halvt besatt av dem att jag får nästan panik och ångest om jag inte lyssnat på dem på några timmar. Lite småjobbigt då jag även vill lyssna på annat =D.

 

Hoppas även de kommer till Göteborg nästa turne! Kommer dock till Stockholm igen om det inte blir så, Hovet 2007 var helt jävla perfekt. Fy fan vad bra.<3

Link to comment
Share on other sites

Qvestion:

 

 

How is Stockholm and southern/central Sweeeeden in May? Ubercold? Uberrainy? Ubershitty? :(

 

Might pop for a visit, so I'd appreciate the info.

 

Danke.

 

Now with the climate changing it's impossible to say. It used to be spring, but as said, the weather is totally nuts.

 

OT: Kommer Muse till Sverige snart, tro? :) Missade dem när de var här förra gången :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag är en ganska ny Muse-fan, så jag såg aldrig Muse när de var här. Hoppas verkligen de kommer någon mer gång.

 

I'm a rather new fan of Muse, so I never experienced Muse when they were in Sweden. I sure hope they'll come some other times.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktas ju om nytt album + Europa-turné i slutet av detta år (September), så det är väl bara att hålla tummarna på att de inte tyckte att svenskarna var alltför tråkig publik och att de väljer att komma hit igen :)

 

Ja. De har ju en låt uppkallad efter ett syndrom* uppkallad efter vår huvudstad. :rolleyes:

 

*Eller vad man ska kalla det... :p

Link to comment
Share on other sites

Hej Zacke :'D! (Säger hej för jag kallas Zac/Zacke).

 

I september verkar deras nya album vara stämplat för avfärd! gissar på att de kommer börja europaturné lite efter det, kanske början av 2010? Känns som de kommer att komma till Sverige. Tycker det skulle vara dumt om de inte gjorde för de borde ju inse att de hade och har många mer fans nu än de som var i Hovet 2007.

 

Gissar väl dock att det bara blir spelning i Stockholm, hade velat Göteborg. Men men, I no care, så länge jag får se dem =)

Link to comment
Share on other sites

Det är ju inte säkert att de kommer till Sverige, men de har varit duktiga med att komma till norden och det verkar konstigt om de besöker Finland, Norge och Danmark men struntar i Sverige.

Men vad vet jag. Det enda jag vet är att jag kommer bli förbannad om dom inte kommer hit, det skulle vara riktigt dålig stil. Först åker dom ifrån fansen som väntar utanför Hovet 2007, att sen strunta helt och hållet i ALLA Sveriges fans vore så lågt.

Link to comment
Share on other sites

vi är väl ganska många trevliga fans eller? njaee?

well, jag är ett stort fan och tråkar ut precis alla med mitt Muse-tjafs iallafall.. så dom MÅSTE komma!

fast du har rätt, det skulle vara väldigt lågt om dom kom till danmark, norge och finland men inte sverige.

jag längtar liksom, hoppas det inte är förgäves!=P

Link to comment
Share on other sites

Även om Muse inte är så uppmärksammade i svensk media så har dom faktiskt en ganska stor skara fans. I min lilla håla till hemstad känner jag till flera stycken och i min lilla vänskapskrets så stötte jag på typ 5-6 personer på senaste spelningen i Stockholm, så tja, dom är inte så okända som man faktiskt kan tro.

 

Och jag längtar också! Helt galet mycket.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej från Finland :LOL:

 

Ok i really would be somewhat able to say this in swedish but i don't want you laughing at my errors :rolleyes: So are there any muse fans here going to see Arctic Monkeys in Göteborg this summer? I'm definitely going and would like to hear comments about the Way Out West festival.

 

Train would be the smartest way to get from Stockholm to Gothenburg, right?

Link to comment
Share on other sites

Hej från Finland :LOL:

 

Ok i really would be somewhat able to say this in swedish but i don't want you laughing at my errors :rolleyes: So are there any muse fans here going to see Arctic Monkeys in Göteborg this summer? I'm definitely going and would like to hear comments about the Way Out West festival.

 

Train would be the smartest way to get from Stockholm to Gothenburg, right?

 

Hej!

 

Oh well, I have to say that I'm saving my money for Muse-gigs this autumn, but Way out west seems to be a very nice festival. Clean and all that. Train seems to be the smartest way, yeah!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...