Jump to content

Recommended Posts

jag funderar starkt på att också åka ner och se dom i köpenhamn (det är ju inte så långt ifrån göteborg i´direkt så).

jag funderade också på finland för jag har polare där.

men det är ju pengar som är saken.

anyway.

Sthlm it is for me!

woho

Link to comment
Share on other sites

hi!

 

i'm from france and i looking for a way to buy my tickets for the stockholm concert.

Do you know website (exept ticnet.se) for buy ticket from abroad? On ticnet, we can't make paiement directly by credit card ; we need an account on swedish bank for that...

 

Thanks for your help!

 

Nicolas.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fan va trött jag blir på att de flytta konserten nu. Skrev ett mail till ema och undrade om de skulle släppa fler biljetter eller flytta konserten. Fick inget svar så jag "panikboka" biljetter på biljettnu.se. En vecka efter man gjort det så flyttar de konserten till hovet. Jävla luder ema är asså.

Link to comment
Share on other sites

Fan va trött jag blir på att de flytta konserten nu. Skrev ett mail till ema och undrade om de skulle släppa fler biljetter eller flytta konserten. Fick inget svar så jag "panikboka" biljetter på biljettnu.se. En vecka efter man gjort det så flyttar de konserten till hovet. Jävla luder ema är asså.

 

Skit! De är väl svindyra på biljettnu också väl? Men de å andra sidan, så har de väl bara släppt sittplatser till Hovet nu?

Link to comment
Share on other sites

men jag skulle köpa av en privatperson.. men då kom det ut nya på ticnet för hovet.. då visar det sig att jag bara kan få sittplats.. Jag vill inte ha sittplats! Är det nån som vill ha 2 sittplatser istället för 2 ståplatser? Kontakta mig då så fort ni kan!

jag kan betala extra för att stå..

Link to comment
Share on other sites

Nån som har någon aning om tänkbart förband?

 

Jag såg i en dröm att det var The Plan som skulle vara förband...men det är väl lika osannolikt som det vore fantastiskt.

 

______________________________________________________________________

 

Läste just att det var Stalingrad Cowgirls som skulle vara förband. Ett Finskt punkrockband. :S

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...