Jump to content

Recommended Posts

http://www.biljettshop.se/images/arena/Bergenhusoversikt2.jpg

Et bilde av Koengen der Golden Circle er merket som et lite område på siden av scenen. GC kan vel ikke være så lite? Burde være noe ordentlig informasjon om dette på "Bergen live" sine sider. :(

 

Noen andre som kanskje vet noe mer om dette?

 

På en svensk side? På andre bilder har området vært ganske mye større enn det. Det der er jo mikroskopisk og langt ute på siden. Skal være plass til en del ting inne der. Nekter å tro at det er rett. Ser ut som hvor stort området er forandrer seg i forhold til de forskjellige konsertene. På det bildet virker det som de bare har tegnet opp noe random. Kunne godt vært mer informasjon om dette på Bergen Live sine nettsider.

 

Andre bilder:

http://www.iorr.org/travel06/koengen06.jpg

 

http://www.bergenlive.no/egne/CP1224.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis det ikke skal være noen "catwalk" ut fra scenen regner jeg med at det er en vanlig inngjerding i en halvsirkel foran scenen. Blir spennende å se hvordan scenen blir. Er nok ikke plass til den svære stadionscenen, kanskje det blir ganske likt det som er brukt på festivalene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg trenger HJELP! HADDE en billett, men den er borte (aner ikke hvordan). Er det mulig å få ny billett av billettservice eller liknende? Eller må jeg kjøpe ny billett? Ev. hvor kan jeg kjøpe ny billett på så kort varsel? Tar jo for lang tid å få billett i posten ...

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Finland konserten var kort og mye mer "festival preget", jeg er litt skuffet. Kortere enn Oslo konserten i fjor, og den var kort. "Feeling Good" burde bli fjernet ( håper de ikke spiller NSC og). Men jeg har ikke stor tro på at de kommer til på forandre veldig på setlisten. Men blir forsatt bra! :awesome:. Men for den prisen vi betaler burde det såfall vær 17 sanger +... Skulle trodd Bergen var inkludert i Stadium touren deres, i selv om det bare er litt over 20000 folk. Men blir sikkert festival stagen på grunn av at scenen og plassen for liten etc.. Damn! Noe av det negative med å gå på konsert i Norge.( misunner alle dere heldige Muse fans some skal se dem .@ Wembley)

 

Glad det ser ut til å bli litt kaldere enn det var i Finland.. der folk besvimte og greier. Så lenge regnet holder seg borte !( Mye å forvente fra Bergen, men men)

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg er journalist i Bergens Tidende. Jeg er på utkikk etter noen Muse-fans som skal på konserten på Bergenhus på fredag. Helst noen som også var på plass på Muse sin konsert på Garage i Bergen i 2001. Kunne tenke oss å ta en prat med deg/dere i morgen.

Gi en lyd hvis du selv vil, eller kjenner noen!

 

Vennlig hilsen

 

Kjetil Kopren Ullebø

 

Ta kontakt på kjetilullebo@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Æsj. Er så sur nå. Greit nok at vi sikkert ikke får stadiumscenen, men håper vi ikke får 18/19 sanger når de andre får 24/26. Dumt å reklamere for at dette er en del av stadiumtouren...

 

Hvor har du lest at vi ikke får stadiumscenen? bare tenker ettersom Bergen er listet opp som del av sommerturneen på facebook og de har brukt den scenen på alle andre steder bortsett fra Helsinki? blir pittelitt skuffet hvis de ikke bruker den:p:LOL::D:D:eek::happy:

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du lest at vi ikke får stadiumscenen? bare tenker ettersom Bergen er listet opp som del av sommerturneen på facebook og de har brukt den scenen på alle andre steder bortsett fra Helsinki? blir pittelitt skuffet hvis de ikke bruker den:p:LOL::D:D:eek::happy:

 

+1 :stunned:

Link to comment
Share on other sites

+1 :stunned:

 

Var Finland et unntak? Passer scenen i Bergen? Bergen var liksom med i stadium touren deres, og jeg blir skuffet om det bare blir festival opplegg og mye kortere sett. Oslo konserten i fjor var alt for kort og vil ikke ha noe kortere nå. Med de prisene vi betaler .. så er det nesten ramaskrik!

Link to comment
Share on other sites

Var Finland et unntak? Passer scenen i Bergen? Bergen var liksom med i stadium touren deres, og jeg blir skuffet om det bare blir festival opplegg og mye kortere sett. Oslo konserten i fjor var alt for kort og vil ikke ha noe kortere nå. Med de prisene vi betaler .. så er det nesten ramaskrik!

 

Finnene betalte 59.00 euro for konserten, ca 490 norske kroner. Så er enig i at det blir gale hvis vi skal få samme opplegg men betale 685 / 1045 kr!

Link to comment
Share on other sites

Koengen er ikke en del av stadium touren, du kan se det på denne t-shorten som er på muse.mu/shop: http://muse.mu/shop/product/271/mens-stage-jun-sept-10-tour-t-shirt/menu/14/t-shirts/?productimage=578 Men gleder meg vilt uansett :D drar fra Kristiansand med 07.10 flyet fra Kjevik imorgen :p

 

Mens på denne posteren derimot er både bergen og helsinki med :p umulig å skjønne seg på ;)

Muse summer tour.zip

Link to comment
Share on other sites

Mens på denne posteren derimot er både bergen og helsinki med :p umulig å skjønne seg på ;)

 

 

Indeed. De vet det å forvirre. Var sikker på at Bergen var med på stadiumtouren deres, det er ikke akkurat en festival + høye priser.

Link to comment
Share on other sites

So I'm in Bergen right now and me and my friends went to Bergenhus festning to see if we could come in and see the stage. We could and we got very dissapointed. The stage looked completly normal festival stage. So no stadium show with UFOs this time :(

 

:(

Link to comment
Share on other sites

So I'm in Bergen right now and me and my friends went to Bergenhus festning to see if we could come in and see the stage. We could and we got very dissapointed. The stage looked completly normal festival stage. So no stadium show with UFOs this time :(

 

I am pretty sure that the muse-crew will make some changes to the stage on friday morning/early afternoon. as tourcrews use to do on the actuall day of the concert :)

 

plus,when I saw Rolling Stones there a few years ago, they had a smaler stage that were lifted over the crowd, and extended out on hydraulics (?) , and the band played a few of the songs there.

 

 

so yeah, theres room for changes on that stage :)

Link to comment
Share on other sites

I am pretty sure that the muse-crew will make some changes to the stage on friday morning/early afternoon. as tourcrews use to do on the actuall day of the concert :)

 

plus,when I saw Rolling Stones there a few years ago, they had a smaler stage that were lifted over the crowd, and extended out on hydraulics (?) , and the band played a few of the songs there.

 

 

so yeah, theres room for changes on that stage :)

 

When we saw the stage it looked.. Naked if you can say that. They haven't put all the Muse stuff up yet, but they don't have time to put on the stadium show :(

Link to comment
Share on other sites

When we saw the stage it looked.. Naked if you can say that. They haven't put all the Muse stuff up yet, but they don't have time to put on the stadium show :(

 

did you get any pics? Did you see the pics of the Helsinki set a couple of days before the gig? They do have plenty of time to build the pyramid stage tbh, it's mostly a matter of whether the venue is big enough and how much it cost to get it there, it's an *awful* lot of trucks...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...