Jump to content

Recommended Posts

Golden Circle vs. not Golden Circle, if you don't buy GC tickets does that mean you have to stand waaaaay back? I don't miss Norwegian prices, dear. One night in Bergen with GH ticket will cost me the same as two in London.That's just stupid. :)

Link to comment
Share on other sites

Golden Circle vs. not Golden Circle, if you don't buy GC tickets does that mean you have to stand waaaaay back? I don't miss Norwegian prices, dear. One night in Bergen with GH ticket will cost me the same as two in London.That's just stupid. :)

 

"Billettsalget starter førstkommende mandag (22.mars), og ordinære billetter vil koste 650 kroner.

 

Det vil også bli laget en «Golden Circle», med egen servering og egne fasiliteter. Prisen her blir 1000 kroner per billett."

 

http://www.musikknyheter.no/news/6521

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke foto/film forbud? Det ville gjort meg rasende.

 

er nokk det, men det betyr ikke at du ikke kan filme med mobilen din. Det betyr at du ikke kan dra med deg svære kameraer og stuff:p

Har stått forbud på alle konserter i norge de siste årene men har aldri vært noe problem

 

anyways, nettopp kjøpt billett. Aldri vært i bergen så blir sikkert en fin avveksling fra oslo, som er en svær og slitsom storby.

Link to comment
Share on other sites

er nokk det, men det betyr ikke at du ikke kan filme med mobilen din. Det betyr at du ikke kan dra med deg svære kameraer og stuff:p

Har stått forbud på alle konserter i norge de siste årene men har aldri vært noe problem

 

anyways, nettopp kjøpt billett. Aldri vært i bergen så blir sikkert en fin avveksling fra oslo, som er en svær og slitsom storby.

 

Å ja. Da går det vel greit. Har bare et lite vanlig digitalkamera. Jeg har vært i Bergen. Er så gøy når de ikke bare kommer til Oslo! Reiste der for første gang i oktober og var ikke imponert. Bergen er mye finere :awesome:

Link to comment
Share on other sites

What kind of venue is it? I don't really understand norwegian :chuckle: is it some kind of "arena"? and it's so expensive :eek:

 

It's an outdoor venue next too an old fortress called Bergenhus. I think the capacity is 20000+. Expensive? Oh Yeah!

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke penger til Golden Circle billett dessverre ):

noen ideer om hvor langt bak det blir med vanlige billetter?

 

Prøv å google noen bilder fra koengen. Virker som om det varierer litt fra gang til gang, kommer ann på hvordan scenen skal være.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke penger til Golden Circle billett dessverre ):

noen ideer om hvor langt bak det blir med vanlige billetter?

 

golden cricle er egne fasiliteter med servering sto det en plass. så du kan komme helt forerst om du vil med vanli billett

Link to comment
Share on other sites

What kind of venue is it? I don't really understand norwegian :chuckle: is it some kind of "arena"? and it's so expensive :eek:

 

its a castle i think, correct me locals if im wrong;)

 

here is a picture:

http://www.photosight.org/up/2008/09/03/88969.jpg

 

the expensive once are NOT to get in the front. there was so called Golden Circle tickets at lerkendal in trondheim when iron maiden played, and that was seats with good view and food serving.

 

Edit: Golden Circle seems to be an area at the left side

Link to comment
Share on other sites

GOLDEN CIRCLE

 

Ved enkelte konserter på Bergenhus - Koengen tilbyr vi adgang til GOLDEN CIRCLE. Dette er:

 

* Eget område på venstre side av scenen (sett fra nord – mot scene)

* Begrenset antall publikum – bedre plass

* Du slipper å være tidlig ute for å få god plass

* Bedre toalettfasiliteter

* Egen bar

* Mindre køer

* Sluse ut/inn foran scene

 

sorry for trible post

Link to comment
Share on other sites

Men golden circle er ganske langt framme? Så ut som det var framme på venstre side av scenen. Du havner jo ikke langt bak når du har betalt så mye? Jeg trenger ikke stå heeelt fremme. Men en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte golden circle var at jeg ville være langt fremme og ikke stå timevis i kø. Det er utrolig kjedelig. Var en av de første personene som møtte opp i Oslo, men kom ikke helt fram da heller.

 

Du får jo ikke seteplass eller noe med golden circle i Bergen. Det er stå plass. Nå er jeg redd jeg kan havne langt bak :eek:

 

+en ting som irriterer meg litt. MUSE tror Finland er i Skandinavia. heh

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...