Jump to content

Recommended Posts

GOLDEN CIRCLE

 

Ved enkelte konserter på Bergenhus - Koengen tilbyr vi adgang til GOLDEN CIRCLE. Dette er:

 

* Eget område på venstre side av scenen (sett fra nord – mot scene)

* Begrenset antall publikum – bedre plass

* Du slipper å være tidlig ute for å få god plass

* Bedre toalettfasiliteter

* Egen bar

* Mindre køer

* Sluse ut/inn foran scene

takk :happy:

Link to comment
Share on other sites

Men golden circle er ganske langt framme? Så ut som det var framme på venstre side av scenen. Du havner jo ikke langt bak når du har betalt så mye? Jeg trenger ikke stå heeelt fremme. Men en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte golden circle var at jeg ville være langt fremme og ikke stå timevis i kø. Det er utrolig kjedelig. Var en av de første personene som møtte opp i Oslo, men kom ikke helt fram da heller.

 

Du får jo ikke seteplass eller noe med golden circle i Bergen. Det er stå plass. Nå er jeg redd jeg kan havne langt bak :eek:

 

+en ting som irriterer meg litt. MUSE tror Finland er i Skandinavia. heh

 

it's common that you include finland when you talk about scandinavia..

 

"Scandinavia is a region in northern Europe that includes at a minimum Denmark, Norway, and Sweden. Finland is often considered a Scandinavian country in common English usage, and Iceland and the Faroe Islands are sometimes also included"

http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavia

Link to comment
Share on other sites

it's common that you include finland when you talk about scandinavia..

 

"Scandinavia is a region in northern Europe that includes at a minimum Denmark, Norway, and Sweden. Finland is often considered a Scandinavian country in common English usage, and Iceland and the Faroe Islands are sometimes also included"

http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavia

 

Common mistake yes. Scandinavia is Sweden,Norway, Denmark. Finland is a Nordic country. But I won't start that debate here, lol.

 

Wonder how many tickets they've sold. I do hope it gets sold out!

Link to comment
Share on other sites

Read somewhere that over 15000 tickets was sold on monday, so guess it will be sold out soon.

 

Found this map, from the Coldplay concert at Koengen:

http://www.bergenlive.no/egne/CP1224.jpg

 

Seems like the golden circle is a closed area at the front.

 

Don't remember where? Oh well. Cool! We must show them how much Norway loves Muse :awesome:

 

That picture is interesting. I hope golden cicle is something like that. Looks like it takes a lot of space at the front.

Link to comment
Share on other sites

 

Tusen takk! :awesome:... og jeg som stresset skikkelig bare på pre-sale dagen!

 

De sier det er forbudt med Foto/video/audio/opptaksutstyr.. men det gjaldt bare sånn proffe kamerar med speilrefleks etc? Ikke vanlige digitalkamera? Har sitt folk sine bilder fra Coldplay konserten i fjor på samme plassen.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk! :awesome:... og jeg som stresset skikkelig bare på pre-sale dagen!

 

De sier det er forbudt med Foto/video/audio/opptaksutstyr.. men det gjaldt bare sånn proffe kamerar med speilrefleks etc? Ikke vanlige digitalkamera? Har sitt folk sine bilder fra Coldplay konserten i fjor på samme plassen.

 

som sagt så har det vært forbud på alle konserten jeg har vært på de siste årene, men har aldri kommet noen vakt og tatt fra meg mobilen nårt jeg filmer med den. Ble spurt på Franz Ferdinand og jeg hadde noe videokamera, og da sa jeg at jeg bare hadde mobil og ipod, og det var greit:) ikkeno å bekymre seg for

 

 

Likte dårlig den golden circelen gitt. Synes det er dårlig gjort at man må betale absurd mye for å havne forran. De bare MÅ skrape til seg så mye penger som mulig

Link to comment
Share on other sites

som sagt så har det vært forbud på alle konserten jeg har vært på de siste årene, men har aldri kommet noen vakt og tatt fra meg mobilen nårt jeg filmer med den. Ble spurt på Franz Ferdinand og jeg hadde noe videokamera, og da sa jeg at jeg bare hadde mobil og ipod, og det var greit:) ikkeno å bekymre seg for

 

 

Likte dårlig den golden circelen gitt. Synes det er dårlig gjort at man må betale absurd mye for å havne forran. De bare MÅ skrape til seg så mye penger som mulig

 

 

Haha jeg har dårlig hukommelse. Glemte jeg hadde spurt før. Mobilen min er for crap til å ta gode bilder/filme med...så må ha med digitalkamera.

 

Ja.. det er litt feigt med golden circle. Veldig dyrt. Men de trenger det vel for et navn som Muse. Jeg bare gidder ikke å stå i kø. 25 oktober i Oslo stod jeg i nesten 10 timer. Og det var slitsomt! Og denne konserten er heldigivs ute! Sist gang holdt jeg på å svime av,hehe. Bare det ikke begynner å regne (noe som kanskje er litt for mye å håpe på.. er jo Bergen)

Link to comment
Share on other sites

Haha jeg har dårlig hukommelse. Glemte jeg hadde spurt før. Mobilen min er for crap til å ta gode bilder/filme med...så må ha med digitalkamera.

 

Ja.. det er litt feigt med golden circle. Veldig dyrt. Men de trenger det vel for et navn som Muse. Jeg bare gidder ikke å stå i kø. 25 oktober i Oslo stod jeg i nesten 10 timer. Og det var slitsomt! Og denne konserten er heldigivs ute! Sist gang holdt jeg på å svime av,hehe. Bare det ikke begynner å regne (noe som kanskje er litt for mye å håpe på.. er jo Bergen)

 

gidder ikke stå i kø jeg heller, men har aldri vært noe problem å få gode plasser fordet.

Link to comment
Share on other sites

Fikk skrapt sammen til en golden circle billett på fredagen, og må vel leve på nudler frem til neste "lønn" fra lånekassa. Men det er vel verdt det får jeg håpe. Slipper nok kanskje litt kø-ståing, ja. I Oslo kom jeg faktisk bare 1 time før dørene åpna og stod sånn ca på femte rad, så var ganske heldig der.

 

Nå er det bare å bestemme seg for om det blir hotell i bergen eller natt-tog hjem (eller kanskje en benk i en park ett sted:D).

Link to comment
Share on other sites

Fikk skrapt sammen til en golden circle billett på fredagen, og må vel leve på nudler frem til neste "lønn" fra lånekassa. Men det er vel verdt det får jeg håpe. Slipper nok kanskje litt kø-ståing, ja. I Oslo kom jeg faktisk bare 1 time før dørene åpna og stod sånn ca på femte rad, så var ganske heldig der.

 

Nå er det bare å bestemme seg for om det blir hotell i bergen eller natt-tog hjem (eller kanskje en benk i en park ett sted:D).

 

Jeg havnet ikke helt framme en gang og stod i kø leeeeeenge. Køen var jo helt ustyrlig. De nektet nesten å slippe oss inn fordi folk ikke oppførte seg og presset på. Ble dyttet inn i vakten og greier. hehe.

Link to comment
Share on other sites

Yes ^ But there are songs I want more than Citizen Erased. And it's a long song, so yeah.

 

Seriously people. THINK!. Don't pick songs like Supermassive Black Hole and Knights of Cydonia. This is your CHANCE to pick a RARE song they don't play often LIVE. Don't be STUPID!!!

 

Over 400 votes already and many idiots have clearly voted. * facepalm *

Link to comment
Share on other sites

Jeg havnet ikke helt framme en gang og stod i kø leeeeeenge. Køen var jo helt ustyrlig. De nektet nesten å slippe oss inn fordi folk ikke oppførte seg og presset på. Ble dyttet inn i vakten og greier. hehe.

 

Hvis det ikke var sånn i alle køene, så stod du sikkert i samme kø som meg, for det var akkurat sånn der. Jeg stod sånn ca. helt frammerst i køen og kom helt frammerst på konserten også :awesome: . Men jeg stod egentlig i feil kø, siden jeg hadde annen inngang enn vennene mine. Så jeg var redd for at det kom til å bli et problem, men det gikk bra :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg havnet ikke helt framme en gang og stod i kø leeeeeenge. Køen var jo helt ustyrlig. De nektet nesten å slippe oss inn fordi folk ikke oppførte seg og presset på. Ble dyttet inn i vakten og greier. hehe.

 

Ja det var litt mye styr i køen. Jeg hadde to dritings fjortiser foran meg som faktisk satte seg ned og pissa midt inne i køen! Og tror de hadde glemt å stille klokka for de maste om at dørene skulle åpna for 1 time siden. Verste var at de hadde stått i køen i flere timer, men når de først kom inn døra, var det eneste de tenkte på å skaffe seg no mer alkohol og gikk bort til alkoserveringa. Snakk om bortkasta køståing:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Yes ^ But there are songs I want more than Citizen Erased. And it's a long song, so yeah.

 

Seriously people. THINK!. Don't pick songs like Supermassive Black Hole and Knights of Cydonia. This is your CHANCE to pick a RARE song they don't play often LIVE. Don't be STUPID!!!

 

Over 400 votes already and many idiots have clearly voted. * facepalm *

 

Thing is, Hove has put the poll up on their website so people who dont give a crap about muse are voting for the songs they know. Guess our only hope now is Koengen. Thankfully im going to Wembley, the poll-results looks a lot better there. I really hope the guys play some "golden oldies" for us despite the crap poll-results.

Link to comment
Share on other sites

^ I hope so too /: Maybe they'll remove the songs they are playing anyway like knights and uprising, and then choose one of the five most voted for? I really hope they'll do something like that

 

Yeah, hope so too. At least there's hope for the Koengen-poll :)

Link to comment
Share on other sites

Regular or Golden Circle tickets? I want good sound and the ability to see the band. But the show (lights and all that stuff they use) isn't that important. Are GC tickets better, or will I see and hear as good outside the GC?

Link to comment
Share on other sites

Regular or Golden Circle tickets? I want good sound and the ability to see the band. But the show (lights and all that stuff they use) isn't that important. Are GC tickets better, or will I see and hear as good outside the GC?

 

GC means you don't have to meet up that early, better space, secured a place close to the front. etc etc... Only positive really. Except that it's quite expensive. You can also buy alcohol in GC if you want to etc. And there are toilets there. You'll hear just as good but you might end up far back if you don't meet up early.

 

It's in July. I really don't think we would see the lights very well. Too light, probably.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nettopp kjøpt Golden Circle-billetter :awesome: Kjøpte vanlige billetter med en gang de lå ute til salg, men vi fant ut vi lett kunne betale 350kr ekstra for GC. Kan ikke vente :rolleyes:

 

Fikk du bytta eller har du begge deler? xD

Har vanlig, men nå angrer jeg, men har ikke råd til å betale 1000kr til :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...