Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...

hey.. i hope someone ever read this thread.. but i've got a question, i'd need to have the translation of ompa til du dør by kaizers orchestra, but i can't translate the whole text myself.. well i tried to translate some words of it but i can't make sentences.. can somebody help me please?? i need it in dutch, but if someone can give it in english i can translate that to dutch myself..

thanks!!

Link to comment
Share on other sites

Hallo der...Norsk jeg ogs Ny pdette forumet, men har likt Muse ganske lenge (et halvt eller et eller annet st :confused: ) g se at det er et sted det g an sankke sitt eget spr her inne :happy: Har ikke lest gjennom de andre sidene pdette temaet, sjeg sp om hvilke byer dere kommer fra. Kommer fra Bergen selv. Sg at Muse vant 2 priser pema i g! :D

Link to comment
Share on other sites

Halloen!!! Mange norske fans her ja.Veldig bra! Kom over denne siden og tenkte at jeg skulle skrive en beskjed og si i fra at her er nok et menneske som setter muse here enn mye annet.. Fra Bergen jeg.. Synes forresten at dte kunne ve passende at de holdt en konsert her.. :D

Link to comment
Share on other sites

Halloen!!! Mange norske fans her ja.Veldig bra! Kom over denne siden og tenkte at jeg skulle skrive en beskjed og si i fra at her er nok et menneske som setter muse here enn mye annet.. Fra Bergen jeg.. Synes forresten at dte kunne ve passende at de holdt en konsert her.. :D

 

Helt enig :D:D Hvor i Bergen?

Link to comment
Share on other sites

Melder med på norske-fans topicen jeg også. Har vært muse-fan i halvannet år, og håper de kommer til trondheim en gang. Det er vel ikke så dumt at de venter til 2006 med nytt album. Forestill deg det knallalbumet bare de bruker litt tid på det! Men etter hva jeg har lest på forumet her, er 17 nye sanger allerede klare..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Crap crap crap have er det med TVnorge som KLIPPET BORT den alternative prisen?????? :eek: :eek: :eek: Så jeg fikk ikke sett det likevel!!!!!

Faen ta dem......

Og hei til Hyperguitarplayer :) Ja det albumet blir nok bra! Masse bra "læven" håper jeg!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Så frustrerende at de aldri kommer til Norge! De har vel mer enn nok med USA, England, Frankrike og litt større land. Jeg som har så lyst til å se de live! Tror nok ikke de kommer på en laaang stund.

Muse har spilt i Norge 4 ganger sist i mai 2003. Akkurat nå spiller dei inn ny plate. Skal ikke se vekk ifra at de kommer en tur over utpå høsten iår, eller tidlig neste år.

 

Noen her som vet om det finst en norsk muse side? Hvis ikke så må jo et være på tide at noen lager en side. Kanskje starte en norsk fanklubb. Det vil ihvertfall gjøre norge til et mer attraktivt land i spille i for gutta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så mye skolearbeid og en annen hjemmeside som jeg må lage. Tidsmangel!! Men i ledige øyeblikk så kan jeg jo prøve og smelle sammen en side til Muse. Vi får se:-) Men visst her er noen andre som er interesert så sett igang!! Visst vi får til det så skaper vi fanklubben rundt hjemmesida...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...