Jump to content

Recommended Posts

Oi den ene har jeg faktisk :happy: den grå jente t-skjorten med hvite og rosa "vafler" på. Har en stor fra Absolution turneen og så trenger egentlig ikke Muse trøyer... mer interessert i andre band, som jeg ikke kan se live lenger. Ettersom alle er gamle eller døde .. sukk..

 

Tja, de selger the clash-t-skjorter på H&M ;)

 

Kjøpte en søt "Paul & John & Ringo & George"-t-skjorte på Roskilde, men jeg tror vel ikke det er noe problem å finne andre t-skjorter heller på nett. De hadde noen på Den Dama på Frogner også, men den eneste jeg er sikker på at de hadde er Guns n' Roses,og jeg regner med at du mente eldre enn dem.

Link to comment
Share on other sites

Tja, de selger the clash-t-skjorter på H&M ;)

 

Kjøpte en søt "Paul & John & Ringo & George"-t-skjorte på Roskilde, men jeg tror vel ikke det er noe problem å finne andre t-skjorter heller på nett. De hadde noen på Den Dama på Frogner også, men den eneste jeg er sikker på at de hadde er Guns n' Roses,og jeg regner med at du mente eldre enn dem.

 

De hadde utrolig mange kule t-skjorter på Roskilde. Dessverre var jeg for blakk til å bruke penger på det.

Det var et par Pink Floyd t-skjorter jeg hadde lyst på.

Og t-skjortene det stod "Buddha is a fat bastard" og "Jesus is my homeboy" på ville jeg gitt min venstre arm for. Jeg burde sjekke om jeg finner de online, de er helt geniale.

Link to comment
Share on other sites

Jeg planla å lage egne t-skjorter en periode, men det er faktisk utrolig vanskelig å finne en helt plain svart t-skjorte med fin fasong. Ok, jeg lette meg ikke ihjel, men droppet det på et tidspunkt. Nå har jeg akkurat kjøpt en t-skjorte med en el-gitar på. Jeg synes den er fin :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte en helt grå H&M t-skjorte med ok fasong og skrev RIP Syd Barrett på den. Ble ikke så verst den :)

Vil helst ikke kjøpe trøyer på nettet...foretrekker å gå i en butikk..får prøve den og sånne ting. Så er det bare morsommere syns jeg - selv om jeg ikke er noe spesielt shoppeglad.

De kjøpt på konsert er det beste da... fint minne i tillegg til bra klesplagg! Har en Roger Waters topp jeg er veldig glad i. Den hadde vært stilig selv om hans vakre unge seg ikke var på den :happy:

Men hva er Den Dama for noe egentlig?

Mente eldre enn Guns n' Roses ja men vil sjekke ut så mye som mulig :happy:

Link to comment
Share on other sites

En butikk ikke så langt fra kaffebrenneriet på Frogner som søstra mi tok meg med til. De har mest dyre olabukser og puse-joggedresser fra Juicy couture, men fant noen bra plagg til overkommelig pris.

 

Fordelen med å kjøpe på nett er at ikke alle du går forbi har samme skjorta. Hadde jeg vært en større Ramones-fan enn jeg er, vet jeg fortsatt ikke om jeg ville kjøpt t-skjorta (det finnes tydeligvis bare én). Men enig, de beste t-skjortene er fra konserter. Blir ekstra glad når det står når og hvor på ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Nei noen ting nekter jeg bare å gå i.. alle har Ramones t-skjorte, selv de som ikke er fan. Hører en del på de men vil ikke være "one of the crowd" på den måten.. når jeg ser folk Ramones trøye tenker jeg ikke "å person med bra smak!" som jeg gjør når jeg ser folk med andre bra band trøyer..fordi alle har det. Litt kjipt at det går an å kjøpe sånt på H&M hvor alle kjøper det

Link to comment
Share on other sites

Ja helt feil.. nekter å spise eller kjøpe julemarsipan før desember.

Snødde her i går og! Ble nesten litt glad men så kom jeg på at det fortsatt er oktober og altfor tidlig å begynne å glede seg til jul!

Men jeg gjør det for det..sukk. :rolleyes: Elsker julestemning. Gleder meg til 1. desember.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg liker julestemning jeg også.

Jeg bare misliker snø så sterkt at det er helt utrolig. Jeg er allergisk mot kulde. Helt seriøst.

Jeg gleder meg ikke så veldig til 1. desember. Jeg tror 13. desember blir myyyyeee bedre.

 

Hvorfor 13?

Gleder meg til 21.!! Siste skoledag :D

Så er det frihet... og jul.. og masse marsipan.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor 13?

Gleder meg til 21.!! Siste skoledag :D

Så er det frihet... og jul.. og masse marsipan.

Jeg får besøk! Gleder meg.

Jeg tror jeg også er ferdig 21.!! Det blir sååååå utrolig digg. Gleder meg vilt.

Går du på videregående?

Gleder meg egentlig ikke så veldig til all julematen. Synes ikke det er noe godt..

Men, men. Jeg elsker å gi folk presanger!!! Så kommer søsteren min hjem fra Trondheim, det gleder jeg meg veldig til.

Hvor i Norge bor du? Jeg er overbevist om at jeg har spurt før, men jeg husker ikke fra tolv til middan. Ha.

Link to comment
Share on other sites

Umm, hello! I am making a little visit to the Scandinavian threads since I am hoping to get some new northern blood to our lovely little Muse forum!;)

 

I have visited Norway a couple times, up in North, and Norwegian people seem very nice and interesting so it would be great to have more of you at our forum too! :D It's a nice small forum with some crazy but friendly people, and of course we have a nice collection of audio and video media too! ;) So I think you should at least have a look and maybe sign in! Everyone is welcome and it's easy to make friends there. So if you have time..

 

http://www.uselesslug.net/uno/forums/

 

:happy:

Link to comment
Share on other sites

Umm, hello! I am making a little visit to the Scandinavian threads since I am hoping to get some new northern blood to our lovely little Muse forum!;)

 

I have visited Norway a couple times, up in North, and Norwegian people seem very nice and interesting so it would be great to have more of you at our forum too! :D It's a nice small forum with some crazy but friendly people, and of course we have a nice collection of audio and video media too! ;) So I think you should at least have a look and maybe sign in! Everyone is welcome and it's easy to make friends there. So if you have time..

 

http://www.uselesslug.net/uno/forums/

 

:happy:

 

Sure, I'll visit it.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får besøk! Gleder meg.

Jeg tror jeg også er ferdig 21.!! Det blir sååååå utrolig digg. Gleder meg vilt.

Går du på videregående?

Gleder meg egentlig ikke så veldig til all julematen. Synes ikke det er noe godt..

Men, men. Jeg elsker å gi folk presanger!!! Så kommer søsteren min hjem fra Trondheim, det gleder jeg meg veldig til.

Hvor i Norge bor du? Jeg er overbevist om at jeg har spurt før, men jeg husker ikke fra tolv til middan. Ha.

 

Hehe.. du er ikke den eneste.

Bor på Nesodden, i nærheten av Oslo. Går på videregående ja, 2 klasse.

Og du?

Jeg elsker julemat :D Elsker det meste med jul. Å gi presanger og selfølgelig.. prøver alltid å være så kreativ som mulig..hater når folk bare plukker ut ting fra en ønskeliste .. Så jul blir bra :)

Søsteren min kommer og fra Trondheim, og min bror. Gleder meg og. Er så koselig å samles i jula :happy:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. du er ikke den eneste.

Bor på Nesodden, i nærheten av Oslo. Går på videregående ja, 2 klasse.

Og du?

Jeg elsker julemat :D Elsker det meste med jul. Å gi presanger og selfølgelig.. prøver alltid å være så kreativ som mulig..hater når folk bare plukker ut ting fra en ønskeliste .. Så jul blir bra :)

Søsteren min kommer og fra Trondheim, og min bror. Gleder meg og. Er så koselig å samles i jula :happy:

 

Jeg bor på Nøtterøy, rett utenfor Tønsberg. Og jeg går også i 2. klasse.

Det eneste jeg egentlig liker med julen er at jeg får se søsteren min, at jeg får gi og få masse presanger, og at det er ferie. Men der ender egentlig min juleglede. Oh well.

Link to comment
Share on other sites

Hei dere der. Sitter å leser litt på forumet her på jobb. Da ser jeg at dere snakker om jul. I den sammenheng så tenkte jeg at jeg skulle spørre folk her om hvilke album eller sanger som bringer frem den gode julestemmningen hos dere. Da mener jeg ikke julesanger som "alle" har et forhold til. Men album eller sanger som du kanskje hørte mye på i juletider en gang. Jeg har ihvertfall alltid fått en spesiell "jule"stemmning når jeg har hørt på album som Radiohead - Ok Computer, Hole - Celebrity Skin eller My Morning Jacket - Z. Noen her som kan kjenne seg igjen i dette?

Link to comment
Share on other sites

Hei dere der. Sitter å leser litt på forumet her på jobb. Da ser jeg at dere snakker om jul. I den sammenheng så tenkte jeg at jeg skulle spørre folk her om hvilke album eller sanger som bringer frem den gode julestemmningen hos dere. Da mener jeg ikke julesanger som "alle" har et forhold til. Men album eller sanger som du kanskje hørte mye på i juletider en gang. Jeg har ihvertfall alltid fått en spesiell "jule"stemmning når jeg har hørt på album som Radiohead - Ok Computer, Hole - Celebrity Skin eller My Morning Jacket - Z. Noen her som kan kjenne seg igjen i dette?

 

Muse - Absolution faktisk.. fikk den til jul og det var da alt starta, var "blown away" rett og slett. Så når jeg hører den tenker jeg på jul...

Hmm.. og Jeff Buckley - Grace minner meg om jul. Mange flere, men kommer ikke på noen nå.

Ok Computer minner meg om sommer faktisk... og de to andre har jeg ikke hørt.

Link to comment
Share on other sites

Absolution er også et slikt "jule"album. Definetivt. Hvis du ikke har hørt Hole så er det igrunn ikke så farlig ;) . Men My Morning Jacket mener jeg er et band alle bør ta en lytt til. Kjøpte albumet i slutten av november ifjor. Ute snødde det, og inne var det varmt, og julepilsen smakte jul. Satt på cden og lente meg tilbake i vinduskarmen med en øl i hånden. Endte med at jeg hørte igjennom platen 4 eller 5 ganger. My Morning Jacket

Link to comment
Share on other sites

Absolution er også et slikt "jule"album. Definetivt. Hvis du ikke har hørt Hole så er det igrunn ikke så farlig ;) . Men My Morning Jacket mener jeg er et band alle bør ta en lytt til. Kjøpte albumet i slutten av november ifjor. Ute snødde det, og inne var det varmt, og julepilsen smakte jul. Satt på cden og lente meg tilbake i vinduskarmen med en øl i hånden. Endte med at jeg hørte igjennom platen 4 eller 5 ganger. My Morning Jacket

 

Maybe I'll take you up on that ;)

Har aldri hørt om eller hørt det.. men skal nok skaffe det på et vis.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...