Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hei.

 

Jeg har vært medlem her i nærmest en evighet, og fan av Muse like lenge. Jeg har derimot glemt helt av stedet. Det er som regel sånn, jeg registrerer meg i en rekke fora, men det blir med det. Så alle nordmenn (hvis det er noen igjen), hvordan har dere det? :fro:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

I dag var jeg på Platekompaniet og kjøpte den nye DVDen!! Hurra!! Bare 149 kroner! Har ikke fått sett den ennå, skal kose meg med den i mårra tror jeg :)

 

Og hei, Acquiesce :) Har vært medlem her siden 2002 eller noe (på det gamle boardet også) men har vært lite around i det siste...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
den forrige norske tråden forsvant visst!

eller?

her er hvertfall en ny en om det skulle finnes norske fans her :)

jeg digger hvertfall muse, har gjort det lenge og vil alltid gjøre det.

jajaja.

 

 

hm.første gang æ skriver noe her på dette forumet!

finner vel litt ut av det etter ei stund!

håper på at muse snart ska ta turen til norge og holde noen konserter! det hadde vært helt KONGE:D

Link to comment
Share on other sites

kedmu: Jepp, det hadde vært jævli fett! Men jeg tror de driver og prøver å ta over USA. Men håper jo de finner veien hit likevel... bare det blir en engangskonsert og ikke noe festival, festival blir raskt dyrt for meg :p

 

Nå har jeg sett DVDen. Litt skuff sammenlignet med Le Zenith, men extraene var helt geniale, hvertfall det klippet hvor How får synge også :D Nå er det ca to og et halvt år siden jeg så dem live... faen det er lenge!! :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hi, I have a question for you lovely Norwegian people. What does this sentence mean:

 

For eg får aldri tilbake alt det som var

 

'Cause I can't come any further than: Because I ... never take back everything that has been...or was... Crap.

 

Please help me, thank you!

 

xx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hello! No, I've never been to that festival, actually never heard of it...

 

Jeg skal kjøpe dagspass så raskt jeg får penger. Kan også være jeg fikser meg jobb på Quarten, har en kontakt som skulle høre om det var noe ledig, men ikke faen om jeg er med på det om jeg må jobbe på Musekvelden!! ;)

 

Mest sannsynlig blir det jentetur ned til 'sand... og MUSE!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...