Jump to content

Recommended Posts

Heeeeeeeeeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er norsk!!!!!!!!!!!:D

 

Jeg liker best å spise frokost til Sunburn! Den får meg alltid i go' humør, jeg slutter umiddelbart å være morragretten!:D

 

weee! Nå ble jeg glad :D og du svarte til og med på spørsmålet mitt:happy:

Digger introen på Sunburn.. ja kanskje jeg skal prøve den i morgen til frokost :happy:

Link to comment
Share on other sites

weee! Nå ble jeg glad :D og du svarte til og med på spørsmålet mitt:happy:

Digger introen på Sunburn.. ja kanskje jeg skal prøve den i morgen til frokost :happy:

 

Man må jo ha liiiiv i norske tråden!

Sunburn er helt konge! Jeg ELSKER den!!!

Men jeg har ikke prøvd så mange andre sanger til frokost.

Recommendations, anyone?

Link to comment
Share on other sites

Man må jo ha liiiiv i norske tråden!

Sunburn er helt konge! Jeg ELSKER den!!!

Men jeg har ikke prøvd så mange andre sanger til frokost.

Recommendations, anyone?

 

Bliss hører jeg på.. gjør meg så glad :D og det trenger jeg om morgenen.

Eller Time is Running Out kanskje.. yeh..

Men bra med liv!! Sliter litt her :p Men bra du kom!

Link to comment
Share on other sites

Den har jeg nok ikke hørt.. :stunned:

Og var ikke på quarten desverre.. Men så dem på Leeds festival som var helt genialt :D selv i regnværet.. det gjorde det nesten bedre faktisk. Mørkt og masse regn men så kommer de fiiine lysa fra scenen og så den fiine Matt og Chris og Dom og så den megageniale musikken og livet er perfekt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ogsaa paa Quartfestivalen, og jeg har aldri hatt en bedre konsertopplevelse noen sinne. Det var helt raatt! :) De spilte saa aa si alle sangene jeg oensket meg..

 

Synd de ikke spiller paa oestkysten av usa paa denne turneen, for da hadde jeg faen meg sett de igjen!

Link to comment
Share on other sites

Her er noen korte videoklipp fra konserten på quart. Fantastisk konsert!

 

Stockholm syndrome riff

Matt skriker i New born:D

http://www.youtube.com/watch?v=O3Bkcq5F8b4&mode=related&search=

Soloen til invincible

http://www.youtube.com/watch?v=EUxq_Y49eIM

Enda et klipp av new born.

Nyt det:D

 

Ååh.. fint :D

Elsker den soloen på Invincible. Bra klipp ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så kjipe vi nordmenn er i forhold til folk fra andre land.

Det burde da virkelig ikke være nødvendig å bømpe opp denne threaden!!1 Geeez.

Føkkings bømp.

Haha.

 

So anyway, vet noen om et flott sted i vårt fagre land der jeg kan få tak i Mjus t-skjorter???

Har såååå lyst på! ^^

 

Oh, og i dag tøffet jeg med toget i ni timer, helt fra Trondheim til Tønsberg.. Og da gikk det opp for meg hvor vanvittig pent landet vårt er!!! Jeg ble helt forelsket, jeg. Og jeg er vanligvis ikke et natur-menneske!!! Oh well. Kanskje jeg bare var trøtt.

Pent er landet vårt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Bodymap ftl. Jeg har vært der en gang, og da lo jeg høyt.

 

Det er forskjellige "Rock Shops" rundt omkring, jeg vet det er en i Drammen ihvertfal. Verdens navle, right?

 

Ja, jeg vet. Bodymap er jevnt over en ytterst tragisk butikk og alle naglene og alt lakket skremmer meg litt, men de har mange band t-skjorter.

 

Da får jeg sjekke ut med folka jeg kjenner i Drammen. Det er nærmere enn Oslo uansett, så det er egentlig supert. Takker og bukker.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ja, jeg vet. Bodymap er jevnt over en ytterst tragisk butikk og alle naglene og alt lakket skremmer meg litt, men de har mange band t-skjorter.

 

Da får jeg sjekke ut med folka jeg kjenner i Drammen. Det er nærmere enn Oslo uansett, så det er egentlig supert. Takker og bukker.

 

Enig at Bodymap er skummelt.. å være den eneste med farger på klærne er ikke alltid like gøy :p har noen bra t-skjorter ja men de er så utrolig svære alle sammen. Har enda ikke klart å finne en passende som også har logoen til et bra band. Er ingen stor heavy metal fan.

Link to comment
Share on other sites

Enig at Bodymap er skummelt.. å være den eneste med farger på klærne er ikke alltid like gøy :p har noen bra t-skjorter ja men de er så utrolig svære alle sammen. Har enda ikke klart å finne en passende som også har logoen til et bra band. Er ingen stor heavy metal fan.

 

Jeg har aldri prøvd noen t-skjorter fra Bodymap, så jeg vet ikke hvor store de er..

Jeg liker ikke heavy metal i det hele tatt.

Men jeg kom på at det er en sjappe i Kristiansand som selger t-skjorter i tillegg til CDer og slikt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...