Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Muse op Werchter Boutique. En dan wsl als headliner. Wat een droomsituatie. Een hele dag bands die zij zelf uitkiezen en dan eindigen met henzelf.

 

Ik zal er wel moeten gaan werken en niet zelf via ticket gaan. Gezien de datum en het feit de andere verantwoordelijken allemaal in het onderwijs staan, zullen ze me nodig hebben als ervaren verantwoordelijke. Tis erg. Dan kan ik niet alles zien, maar zal mezelf wel vrijmaken tijdens Muse zelf.

Ilse, kom je ook helpen? Ik zal je goede shiften geven :D

Link to comment
Share on other sites

M'n eerste reactie na het zien van Muse en België in één zin op m'n scherm was uhm, extreem uitbundig. Tot ik zag dat het wéér knal in de examens valt. Muse, waarom? :( Van andere bands zien zal weinig in huis komen vrees ik, dus ook een goede plaats...

Link to comment
Share on other sites

M'n eerste reactie na het zien van Muse en België in één zin op m'n scherm was uhm, extreem uitbundig. Tot ik zag dat het wéér knal in de examens valt. Muse, waarom? :( Van andere bands zien zal weinig in huis komen vrees ik, dus ook een goede plaats...

 

er is al veel commentaar geweest daarop. Maar ja, het is altijd een lastige periode. Ik zal wel weer 2 dagen verlof nemen. Tegen dat ik thuis ben die dag is het half 4 ofzo. Altijd zorgen dat iedereen weg is.

Link to comment
Share on other sites

Wow, ben precies al een tijdje niet meer op het forum geweest :LOL:

 

Inge, voor Werchter Boutique twijfel ik zoals je weet nog tussen werken of gewoon ticket kopen. Ik zal beslissen op het ogenblik dat ik de uitnodiging krijg en hopen dat er tegen dan nog meer namen bekend zijn. Als de overige groepen niet per se "onmisbaar" zijn voor mij, waag ik het erop om te komen werken, met Muse als enige "wens" :LOL:

 

En wat bedoel je met "een hele dag bands die zij zelf uitkiezen en dan eindigen met henzelf."? Mis ik iets?

 

Oh en Luxemburger Queen, gefeliciteerd met je snelle vorderingen in het Vlaams! Of eerder, "proficiat he seg met uwe vooruitgang in 't Vlaams! Goe bezig jong!" :p

Link to comment
Share on other sites

Wow, ben precies al een tijdje niet meer op het forum geweest :LOL:

 

Inge, voor Werchter Boutique twijfel ik zoals je weet nog tussen werken of gewoon ticket kopen. Ik zal beslissen op het ogenblik dat ik de uitnodiging krijg en hopen dat er tegen dan nog meer namen bekend zijn. Als de overige groepen niet per se "onmisbaar" zijn voor mij, waag ik het erop om te komen werken, met Muse als enige "wens" :LOL:

 

En wat bedoel je met "een hele dag bands die zij zelf uitkiezen en dan eindigen met henzelf."? Mis ik iets?

 

Oh en Luxemburger Queen, gefeliciteerd met je snelle vorderingen in het Vlaams! Of eerder, "proficiat he seg met uwe vooruitgang in 't Vlaams! Goe bezig jong!" :p

 

Boutique draait rond 1 band en die kiezen dan mee wie er nog komt. Zo was dat met Prince en Metallica ook. Hele dag is mss overdreven. Namiddag-avond. Komt toch neer op heel veel uurtjes.

Link to comment
Share on other sites

Boutique draait rond 1 band en die kiezen dan mee wie er nog komt. Zo was dat met Prince en Metallica ook. Hele dag is mss overdreven. Namiddag-avond. Komt toch neer op heel veel uurtjes.

 

Goh ik wist niet dat die band dan ook effectief een aantal groepen koos! Ik dacht dat Boutique gewoon altijd rond één "thema" draaide en de groepen dan in functie daarvan werden gekozen.

 

Ach zo, Muse kiest dus ook. Als dat weer geen dEus wordt dan :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

M'n eerste reactie na het zien van Muse en België in één zin op m'n scherm was uhm, extreem uitbundig. Tot ik zag dat het wéér knal in de examens valt. Muse, waarom? :( Van andere bands zien zal weinig in huis komen vrees ik, dus ook een goede plaats...

 

Toen ik de affiche zag dacht ik dat het een gewoon concert was maar dan georganiseerd op de festivalweide, maar ze stellen dus zelf de line-up samen? Dat wordt interessant:p Wel vreemde dag voor een festival, ik dacht ook dat Boutique altijd in het weekend georganiseerd werd.

Link to comment
Share on other sites

Toen ik de affiche zag dacht ik dat het een gewoon concert was maar dan georganiseerd op de festivalweide, maar ze stellen dus zelf de line-up samen? Dat wordt interessant:p Wel vreemde dag voor een festival, ik dacht ook dat Boutique altijd in het weekend georganiseerd werd.

 

Ja inderdaad, heel vreemde dag voor een echt festival. Daarom dat het me eerst onlogisch leek dat ze het concept van Boutique weer zouden toepassen. Ik weet niet of er zoveel mensen vakantie zullen nemen hiervoor...

Link to comment
Share on other sites

Hey!!! Op de facebookpagina van Belgian Musers is het idee gekomen om onze eigen t-shirts te maken. Het is echt basic, maar heel tof. Eenvoud siert. Dat past bij het belgisch imago hé.

Je kan het bekijken op http://www.facebook.com/Belgian.Musers

 

Word ook eens allemaal lid van die pagina. We willen een gezellige bende bijeen hebben hé

 

Alle info en vragen over de t-shirts enz kan je daar kwijt.

Link to comment
Share on other sites

Hey inge, als jij werkt of werchter boutique kan je ons dan niet vroeger naar binnen laten zodat we niet zo ver hoeven te rennen? ;)

 

hahaha. Dat zou wat zijn hé. Het probleem is dat ik meestal niet in de buurt ben van de hoofdingang wanneer je de wei op kan. Wij werken aan de backstage uitgang. Ik sta dus dichter in de buurt van de crew en artist ingang dan de hoofdingang.

Ik kom alleen smorgens vroeg backstage.

Ik wil wel proberen een foto te maken van de vredig lege wei smorgens. Als ik daar geraak op die 1-dag events

Link to comment
Share on other sites

Werchter boutique is wel nice :)

vind het ook wel stomme datum. Metallica bv was op een feestdag was handiger :)

Maar toch zal ik der aanwezig zijn met mijn usual MUSERS.

 

Van die T-shirts moet ik zeggen dat ik niet echt fan ben van dat groene. Miss als ik het eens in het echt zie dat het beter meevalt.

Link to comment
Share on other sites

Werchter boutique is wel nice :)

vind het ook wel stomme datum. Metallica bv was op een feestdag was handiger :)

Maar toch zal ik der aanwezig zijn met mijn usual MUSERS.

 

Van die T-shirts moet ik zeggen dat ik niet echt fan ben van dat groene. Miss als ik het eens in het echt zie dat het beter meevalt.

 

je mag altijd je mening doorgeven aan hen. Ik had als idee om een rode te nemen (geen knal-rood hé) en dan in zwart de tekst.

Link to comment
Share on other sites

Zijn er hier nog mensen die zo verslaafd zijn aan Muse als ik? :p

Ik volg Muse al vele jaren maar de laatste 2 à 3 jaar ben ik zo verslaafd dat ze live zien in België alleen niet meer volstaat.

Ik heb hen gezien in september 2010 op de Wembley te Londen en nu vorige week ben ik ze een tweede keer in het buitenland gaan zien, namelijk in Pesaro te Italië.

Das zo goed meegevallen dat ik naar alle waarschijnlijkheid ook ga in de Amsterdam Arena en Parijs. Ik ben op dinsdag en zaterdag vrij op m'n werk dus kan ik dat wel plannen.

Ik zou ook heel graag naar Porto gaan :)

Link to comment
Share on other sites

Hey,

 

Heb vandaag de presale gedaan voor Muse op werchter boutique. Kreeg reserveringsnummer en melding dat ze betalingsdetails gingen doormailen. Echter die mail komt er nog niet door. Nog iemand die dit heeft?

 

Heb de mijne vanmorgen gekregen...

Al heb ik dat niet meer gezien en hebben andere tijdens de gewone voorverkoop mijn ticket al opnieuw besteld... organisatie :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb volgens mij algeheel een (rock)muziek verslaving. Dus niet alleen Muse, maar dit is met voorsprong het leukste forum :D

Ik ben voor Muse nog nooit verder gegaan dan Nijmegen. Ik hoef niet echt hopen gigs van dezelfde tour te zien. Dan heb ik liever meer concerten van verschillende bands.

Maar in Wembley wil ik ze echt wel eens zien.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb volgens mij algeheel een (rock)muziek verslaving. Dus niet alleen Muse, maar dit is met voorsprong het leukste forum :D

Ik ben voor Muse nog nooit verder gegaan dan Nijmegen. Ik hoef niet echt hopen gigs van dezelfde tour te zien. Dan heb ik liever meer concerten van verschillende bands.

Maar in Wembley wil ik ze echt wel eens zien.

 

Ik heb tot nu toe ook nog nooit meer dan één concert per tour gezien, het is eigenlijk sinds dit jaar pas dat ik er meerdere zal zien :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...