Jump to content

Belgische Musers Thread

LiSN

Recommended Posts

Gent is niet dood in het weekend. Daar is altijd wel wat te doen.

En trouwens, het voordeel aan Vlaanderen is, is dat alles naast elkaar ligt. Gent ligt niet zo ver van Antwerpen of Brussel. Dus er is altijd wel ergens iets te doen.

Ik ben helemaal kapot. 1 dag Pukkelpop en ik ben fysiek eraan. Mijn benen kunnen niet meer mee en ik ben doodmoe, maar kan ni meer slapen. En ik heb nog nooit zo hard afgezien van de warmte.

Maar het was te geweldig. Foo Fighters waren subliem. En ik stond helemaal vooraan in de golden circle.

• 4 weeks later...
het word de wasserette ben ik bang :'(

Is er geen plaats voor zo'n minimini-wasmachine op je kot? Ik weet niet hoeveel zo'n ding kost (gewoon van een "submerk"), maar op termijn zou het misschien goedkoper kunnen uitkomen dan de wasserette :unsure:

Is maar een tip hoor, ik weet ook niet wat voor jou de beste oplossing is.

Mocht iemand nog een staanplaats voor 't optreden in Antwerpen kunnen bemachtigen en die aan mij kwijt willen... ik hou me aanbevolen! Zou graag eens naar België gaan i.p.v. Amsterdam.

Ik zal het in 't oog houden, maar kan niks beloven! Het verbaast me sterk dat er geen tweede concert komt, de wachtlijst moet toch immens lang zijn?

Ik heb net het album helemaal beluisterd. Ik vind het geweldig. Het was zo raar om de nummers die uit kwamen zo te horen. Maar nu met het hele album komt alles zo mooi uit en zo worden die losstaande ineens nog beter.

En damn, Chris mag nog meer nummers schrijven en zingen. :D

Stomme muse :mad: Antwerpen is nu nie meer het laatste concert van de toer :mad:

Is er geen plaats voor zo'n minimini-wasmachine op je kot? Ik weet niet hoeveel zo'n ding kost (gewoon van een "submerk"), maar op termijn zou het misschien goedkoper kunnen uitkomen dan de wasserette :unsure:

Is maar een tip hoor, ik weet ook niet wat voor jou de beste oplossing is.

oh zou kunnen maar dan moet ik ook meer betalen voor de huur denk ik. Nu gewoon mijn onderbroeken in de handwas!

Buren vinden waar je de was kan doen :p

"Ha buuf, mag ik even mijn BHs komen wassen?"

Pff die gaan in de handwas!

Ik vind het album ook geweldig! Maar ik vond Survival al goed en Madness geweldig terwijl anderen dit niks vonden. Supremacy wordt (of is al) één van mijn favorieten!

Ik heb wel het gevoel dat het een beetje minder een geheel is tov The Resistance (wat ik trouwens, ook weer in tegenstelling tot velen, een superalbum vind).

Heb net een review gelezen maar ik krijg het van commentaren zoals "ze zijn een heel andere weg opgegaan" -> Doen ze met ELK album, en welke band is zo saai/zot om elke keer opnieuw hetzelfde album te maken? En dan de zogezegde obsessie met Queen -> Ten eerste vind ik het nog altijd twee zeer verschillende bands, ten tweede wat is er mis met invloeden van andere bands in de eigen songs te verwerken zolang je maar uniek blijft? Ik heb alleszins nooit het gevoel dat ik naar een song van een andere band ben aan het luisteren ofzo.

Panic Station is wel een song die u direct aan de 80's doet denken maar daarom niet per se een kopie is van... Heb dit eerlijk gezegd al meer dan één keer moeten beluisteren om het echt te appreciëren (maar dat is dikwijls zo).

Chris zijn debuut is verder ook mooi gelukt. Save me heeft misschien niet echt veel opbouw, maar het 'bijna langdradige' past op één of andere manier bij de song en het verhaal achter de song. En de vocals maken die song echt af. En de opvolging van Save Me door Liquid State is ook geslaagd imo (ook weer met dat alcoholisme in gedachten).

Wel leuk om deze meer persoonlijke songs te horen, net zoals Follow Me met Bingham's debuut :)

Big Freeze is één van de mindere songs, zoals ook blijkt uit de eerste polls. Ook mij zegt het niet zoveel. Niet speciaal genoeg misschien? Nuja, ik skip het nog niet meteen maar zal ook niet snel de replay button gebruiken bij deze.

Het afsluiterduo "Unsustainable-Isolated System" vind ik een leuk experiment als het ware maar komt muzikaal wat mij betreft niet in de buurt van Exogenesis.

Anyway, dat zijn mijn eerste gedachten over The 2nd Law :happy:

I love it & kan niet wachten tot 18 december!!

Wat een recensie!!!

Maar ik ben het wel helemaal met je eens eigenlijk.

Ik ga zo meteen nog eens beginnen luisteren. Even rustig op werk, waar ik niet gestoord wordt door een maniakale mini-kat die meestal door mijn huis rent zoals Matt over het podium als hij niet moet zingen. :)

Maar ik zie het al helemaal zitten 18 december. Moet echt waanzin zijn live.

Julie, we spreken daar nog wel voor af hé. Eventueel voordien eens iets gaan drinken met nog een paar die mee gaan.

Trouwens, interview met de mannen in de Metro van vandaag. Het is echt interessant.

Hehe ik heb ook al zo'n katten gekend :) Algoe dat er nog zoiets als werk is om naar muziek te luisteren hè :D

En ja, lijkt me leuk om nog eens af te spreken! Hopelijk kunnen we daarna dan allemaal gezellig een aantal uurtjes wachten aan het sportpaleis :happy:

@Luxemburger Queen 'k Vind het ook wel spijtig dat er een concert na de 18de is geplaatst, nu zijn wij niet meer zo speciaal :( Enneuh, waarom krijgt Frankrijk extra data terwijl de vorige niet uitverkocht zijn -tenminste dat staat toch niet op de site- en bij ons 1 concert op 20 minuten was uitverkocht? :confused:

Hallo,

Ik ben op zoek naar 2 zitplaatsen (duurste categorie) voor het concert van Muse in het Sportpaleis in Antwerpen op 18 december 2012.

Liefst betaal ik de gewone prijs (prijs van de 2 tickets en de administratie- en verzendingskosten). We gaan elkaar toch niet uitbuiten, zeker?! ;)

Dus, moest je niet meer kunnen gaan, maak me dan blij en contacteer mij! :)

Afhalen van de tickets is geen probleem!

Groeten,

Magali.

• 2 weeks later...

Had ik nu maar de tijd gehad om te kunnen kiezen voor staanplaatsen in Antwerpen... :D Nu, na een beetje Googlen zag ik dat het in het Sportpaleis enorm simpel is om toch op het middenplein te geraken? Hoe zit dat juist? Of is dat ondertussen al veranderd?

Er is veel veranderd. De onderste tribune is verbouwd, dus daar zijn dingen gewijzigd. Er is ook meer security.

Ik werk achter de bar in het sportpaleis en wij hebben wel eens de lol om te proberen op het middenplein te geraken. Geloof me, dat is niet altijd even simpel.

Ja dat kan ik wel geloven ja, zeker bij zo'n grote concerten als bij Muse...

EDIT: Weet er iemand trouwens meer hierover: ik kreeg een mail van iemand uit Charleroi die via de presale hier voor de "officiële" VVK staanplaatsen wist te bemachtigen. Hij zou deze echter pas twee weken voor de show krijgen? Lijkt me een enorm verdacht verhaal... Hij doet wel veel moeite om als Muse fan over te komen, hij voegde me toe op Facebook en stuurde me direct naar een groep van zo'n "multicam project" voor het optreden in het Sportpaleis.. Ofwel is hij gewoon een eerlijke mens. :p Maar hoe zit dat met die tickets uit die presale? Komen die inderdaad pas zo laat toe?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...