Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

heeft nou echt niemand van jullie tickets? Waar slaat da nu op? Ik word er triest van.

Volgende keer voorrang aan de messageboard-members!!!

Ik zal zien of ik morgen nog aan tickets kan geraken. Moest er dan nog iemand zijn die er geen heeft... Maar ik beloof niks, ik zit op dat uur eigenlijk te werken. Nou ja, daar ben ik nu eigenlijk ook mee bezig :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook mijn ticket!:) Heel erg jammer om te lezen dat er zoveel boardmembers geen geluk hebben gehad.

 

Had er wel maar eentje besteld, omdat de vriendin die ik normaal meesleur naar all-things Muse in Keulen studeert t.e.m. Februari... Dus Inge ik vind het wel een leuk idee om daar eindelijk eens af te spreken;)

 

Ik ben morgen wel vrij dus wil eventueel wel mensen helpen aan tickets te geraken die niet kunnen omdat ze aan het werk zijn. Alleen is het probleem met goformusic dat je soms achteraf pas ziet dat je zitplaatsen hebt toegewezen gekregen (dat had ik vorige keer met Muse in 2009 toch aan de hand).

Link to comment
Share on other sites

Jou vertrouwen wel hoor Inge :chuckle:

 

oh, ik merk nu dat het anders overkwam dan ik bedoelde. Laat evt weten via PM, anders probeer ik om 10u. Ik ga wel voor niet meer dan 2, anders gaat mijn mastercard wat afzien deze maand :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook geen geluk :(. Dat wordt dus vroeg opstaan morgen !

 

meer mensen die zowel B als NL tickets had besteld? ik heb beetje indruk dat ze misschien rücksichtslos alle dubbele bestellers hebben gecancelled? :eek:

Link to comment
Share on other sites

meer mensen die zowel B als NL tickets had besteld? ik heb beetje indruk dat ze misschien rücksichtslos alle dubbele bestellers hebben gecancelled? :eek:

 

In de mail met de details staat dat ze voor de eerste gingen. Dus als je eerst voor NL ging en dan voor B, dan werd B gecanceled. Allé, daar lijkt hun uitleg toch op.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...