IngeVS Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 Idd. Ik zou eens moeten stemmen. Het wordt eens tijd dat dat record gehaald wordt. Wie gaat er allemaal naar het concert in brussel? En welk concert? Ik ga naar die van den twaalfde
SebasD Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Idd. Ik zou eens moeten stemmen. Het wordt eens tijd dat dat record gehaald wordt. Wie gaat er allemaal naar het concert in brussel? En welk concert? Ik ga naar die van den twaalfde Ze hebben het record gisteren alleszins al geëvenaard! Ik ga ook zaterdag de twaalfde. Ben eens benieuwd wat we mogen verwachten qua set en qua productie! Hopelijk ligt het in de lijn van wat we op Werchter gekregen hebben.
IngeVS Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Zotter dan op Werchter. Dat staat vast. Ze nemen hun volledige productie mee, dus dat werd madness. Ik kijk er naar uit, vooral omdat we een paar mensen meenemen die ze nog nooit zo live gezien hebben.
Funklord Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 En wat vonden jullie er van de afgelopen dagen? De pech gehad zaterdag geweest te zijn. Hele goeie show, maar barslechte setlist, zeker in vergelijking met de andere shows die al geweest zijn. Ik bleef serieus op mijn honger zitten.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.