Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ok, blijkbaar niet lees ik in de NL topic waar er wel mails zijn, bummer, ik heb geen mail gekregen en donderdag bestellen wordt lastig aangezien iedereen die met me mee zou gaan dan op het werk zit en dus niet kan klaarzitten om te bestellen :erm:

Link to comment
Share on other sites

IK HEB TICKETS!!!! Allé, we hebben er al 8, voor 4 personen :LOL:

Maar als er nu tickets zijn waar we wel vanaf zullen geraken, zullen het deze zijn.

 

Ik heb melding gekregen dat ik er niet bij ben, ongelooflijk :-(. Zit je er mee in 2 tickets aan mij te verkopen? Wil zelfs een beetje op de prijs doen als dat je eventueel over de streep zou kunnen trekken. :$

Link to comment
Share on other sites

Ik heb melding gekregen dat ik er niet bij ben, ongelooflijk :-(. Zit je er mee in 2 tickets aan mij te verkopen? Wil zelfs een beetje op de prijs doen als dat je eventueel over de streep zou kunnen trekken. :$

 

Er ligt al een optie op 4 tickets. Maar ik moet nog horen bij mijn nicht. Als zij er ook heeft, dan heb ik er echt 4 over. En dan gaan ze eerst naar andere members. Ik weet vandaag wel meer. Maar ik vermoed dat mijn nicht nog slaapt :)

Link to comment
Share on other sites

ik vind het zo erg voor de mensen die geen tickets hebben. Maar ik ben van mening dat we al blij kunnen zijn dat we deze kans hebben. Veel bands doen zulke dingen helemaal niet. Muse is gewoon heel groot geworden en in arena's zijn plaatsen beperkt. Ik hoop maar dat bij de stadion tour het terug de oude manier is.

Weet je dat er veel grote bands wel een presale doen voor hun members, maar je daar eerst een hoop geld moet neertellen om al member te kunnen zijn? Geloof me, wij hebben het nog zo slecht niet met Muse.

 

Dit lijkt mss makkelijk gezegd omdat ik tickets heb, maar ik had deze mening voordien al.

Link to comment
Share on other sites

Vorige keer was er een member presale (waar ik te laat van afwist) zonder gedoe met een loterij. Nu kan ik morgen als ne zot voor zeven computers tegelijk gaan zitten en liggen refreshen tot mijn vingers er blauw van zien, om dan waarschijnlijk enkel zittickets te kunnen krijgen en mij blauw liggen te betalen op de zwarte markt om toch maar staantickets te kunnen krijgen. Ik wil maar zeggen dat het niet veel eerlijker is, want ik ben fan van het eerste uur en sta nog altijd met lege handen.

Link to comment
Share on other sites

ja dat klopt wel. Vandaar dat ik vind dat ze dat bij hun stadion-tour niet kunnen doen. Daar zijn tickets genoeg.

Dat ze voor mijn part eens een keer het wembley stadium vullen met members alleen. Dat zou pas een feest zijn :)

Link to comment
Share on other sites

Vorige keer was er een member presale (waar ik te laat van afwist) zonder gedoe met een loterij. Nu kan ik morgen als ne zot voor zeven computers tegelijk gaan zitten en liggen refreshen tot mijn vingers er blauw van zien, om dan waarschijnlijk enkel zittickets te kunnen krijgen en mij blauw liggen te betalen op de zwarte markt om toch maar staantickets te kunnen krijgen. Ik wil maar zeggen dat het niet veel eerlijker is, want ik ben fan van het eerste uur en sta nog altijd met lege handen.

 

bij de NL/Amsterdam concerttickets melding voor gemiste kans staat er voor morgen een pre-sale, van 1 uur voor de eigenlijke verkoop begint in de mail......

 

en anders ga je toch lekker naar amsterdam? :-)

 

--gjs

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...