Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Erg jaloers :D Ben nog altijd niet over die afgelaste M&g op werchter die we gewonnen hadden :) Leek me super om dat mee te maken. Wel jammer dat er niet fans bij waren.

Goed dat stubru M&g toch naar een fan gegaan was :)

 

Inderdaad, als je hoort dat er via Vier iemand gewonnen had die er bijna totaal niks van af wist... Dat ze die tickets geven, oké, maar toch geen meet & greet! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik heb 2 tickets te koop voor Muse op Werchter Boutique. Ik verkoop ze aan €55/stuk (€110 euro voor 2). Normale prijs voor 1 ticket is €69.

Als je geïnteresseerd bent kun je contact opnemen via: kimberly.landuyt@gmail.com

 

I sell 2 tickets for the Werchter Boutique show. I buy them for €55 for 1 ticket (€110 for both). The normal price for one ticket is €69.

If you are interessed you can send me an e-mail: kimberly.landuyt@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Verdomd deprimerende line up!!!!

Balthazar wilde ik dit jaar al niet gaan zien op TW Classic of Rock Werchter en nou komen die ook al op Boutique.

De originaliteit van de Schuer heeft een nieuw dieptepunt bereikt. :noey:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Naast de vele lovende reacties heb je ook de totaal uit de context getrokken belachelijke artikels: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130619_00629290

 

Van zo'n dingen word ik dus kwaad, vooral als je ziet hoeveel mensen dit daadwerkelijk tot op de letter geloven en interpreteren alsof tienduizenden mensen zich wekelijks laten oplichten door een vooraf opgenomen playbackshow... De reacties op de Facebookpagina's van nieuwssites zijn echt te onnozel soms.

Link to comment
Share on other sites

Naast de vele lovende reacties heb je ook de totaal uit de context getrokken belachelijke artikels: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130619_00629290

 

Van zo'n dingen word ik dus kwaad, vooral als je ziet hoeveel mensen dit daadwerkelijk tot op de letter geloven en interpreteren alsof tienduizenden mensen zich wekelijks laten oplichten door een vooraf opgenomen playbackshow... De reacties op de Facebookpagina's van nieuwssites zijn echt te onnozel soms.

 

Idd zéér frustrerend om te lezen en al de reacties hierover op mijn FB muur.

Jammer dat ze zo makkelijk de sensationele nieuwsberichten volgen zonder ook maar kennis te hebben van de band en de context .

Link to comment
Share on other sites

Idd zéér frustrerend om te lezen en al de reacties hierover op mijn FB muur.

Jammer dat ze zo makkelijk de sensationele nieuwsberichten volgen zonder ook maar kennis te hebben van de band en de context .

 

echt jammer zo'n dingen :( vandaag op men werk wel 5 keer moeten horen "ik heb gehoord dat Muse geplaybackt heeft" zeer frustrerend en compleet uit context want "playbacken" is toch heel iets anders dan een tape gebruiken om het geheel wat krachtiger te maken :(

 

Ik vond het een geweldig concert alleszins!! ben nog aan het nagenieten :)

Link to comment
Share on other sites

Ik zit met een groot probleem:

 

Ik heb een ticket voor hun concert in Loreley op vrijdag 12 juli, maar door omstandigheden moet ik oppeens alleen gaan..

 

Aangezien ik maar 1 ticket heb, iemand zin om Muse nog eens te zien, voor 72 euro? ..

 

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

hey!! hoe houden we de warmte vol?!

Zolang ik niet buitenkom, gaat het goed. Net gemerkt dat mijn box van het laatste album standaard groen ziet hier in mijn huisje. Als ik mijn hand erop leg, heb ik een zwarte afdruk. Volgens mij was dat niet helemaal het idee toen ze het maakten?! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Wat een rust hier. Het is rustig bij muse hier aan deze kant van de wereld precies.

Maar ik weet me muzikaal te amuseren. Maandag queens of the stone age en begin december naar placebo. Wat kijk ik ernaar uit. Volgend jaar ook nog naar skunk anansie akoestisch.

Nu nog afwachten tot wanneer pearl jam in de buurt komen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Wat een rust hier. Het is rustig bij muse hier aan deze kant van de wereld precies.

Maar ik weet me muzikaal te amuseren. Maandag queens of the stone age en begin december naar placebo. Wat kijk ik ernaar uit. Volgend jaar ook nog naar skunk anansie akoestisch.

Nu nog afwachten tot wanneer pearl jam in de buurt komen.

 

Hoe vond je qotsa? Wij hadden zitplaatsen en van in de tribunes leek het alsof het publiek niet helemaal meewilde, maar verder wel top concert.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zo... Al lang geleden dat hier iets gepost is blijkbaar. :LOL:

 

Mercy staat al 13 weken op 1 in de Afrekening! Normaal kunnen zulke lijsten me weinig schelen en Mercy is nu niet direct mijn grote favoriet, maar als ze zaterdag nog op 1 staan evenaren ze het record van dEUS (14 weken op 1). Dat zou wel mooi zijn!

 

Wie dus wil stemmen: http://stubru.be/deafrekening/stemvoordeafrekening

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...