Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Zijn er hier nog mensen die zo verslaafd zijn aan Muse als ik? :p

Ik volg Muse al vele jaren maar de laatste 2 à 3 jaar ben ik zo verslaafd dat ze live zien in België alleen niet meer volstaat.

Ik heb hen gezien in september 2010 op de Wembley te Londen en nu vorige week ben ik ze een tweede keer in het buitenland gaan zien, namelijk in Pesaro te Italië.

Das zo goed meegevallen dat ik naar alle waarschijnlijkheid ook ga in de Amsterdam Arena en Parijs. Ik ben op dinsdag en zaterdag vrij op m'n werk dus kan ik dat wel plannen.

Ik zou ook heel graag naar Porto gaan :)

 

Heb ze tot nu toe 14 keer gezien waaronder 2 x wembley , parce des princes , goffertpark.

Dus beschouw mezelf wel enorm verslaafd :p Nu ga ik toch naar amsterdam , sportpaleis , werchter en miss barcelona.

Link to comment
Share on other sites

hahaha. Dat zou wat zijn hé. Het probleem is dat ik meestal niet in de buurt ben van de hoofdingang wanneer je de wei op kan. Wij werken aan de backstage uitgang. Ik sta dus dichter in de buurt van de crew en artist ingang dan de hoofdingang.

Ik kom alleen smorgens vroeg backstage.

Ik wil wel proberen een foto te maken van de vredig lege wei smorgens. Als ik daar geraak op die 1-dag events

 

Oh maar we willen ook wel backstage naar binnen hoor :awesome: Tis zeker een pokke end rennen als je barrier wil? baghghgh

Link to comment
Share on other sites

Oh maar we willen ook wel backstage naar binnen hoor :awesome: Tis zeker een pokke end rennen als je barrier wil? baghghgh

 

hahahah. Als je bij ons staat is het wel veel dichter via backstage, maar dan nog 20 minuten wandelen en een aantal security checks :) En als je dan nog de artist village binnen wil geraken, zit je met nog meer security. En veel heb je er toch niet aan. Wij mogen geen artiesten aanspreken, foto's maken, handtekeningen vragen,... Naart schijnt is het daar vrij saai om te werken. Buiten alle bizarre dingen die je daar kan zien. Maar dat mag je dan eigenlijk niet doorvertellen, want daar hebben we ook nog eens een regels over. Streng hé

Link to comment
Share on other sites

Mijn tickets voor Stade de France (zaterdag 22 juni) zijn binnen! Althans, de bevestiging had ik om 2 na 10 al. De eigenlijke tickets zijn nog niet toegekomen...

 

En ik kan me inderdaad best voorstellen dat er strenge regels zijn voor medewerkers op zo'n festivals!

Link to comment
Share on other sites

OH MY GOD!!!

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121202_085

 

Music for Life van Studio Brussel staat dit jaar in het teken van dementie. In een filmpje dat zondag werd gelanceerd, maakte de radiozender al een eerste stunt bekend. Op 18 december zal een koor van mensen met dementie in het Antwerpse Sportpaleis het voorprogramma verzorgen van Muse. Ze zullen er het nummer 'Follow me' van de Britse rockband zingen.

Music for Life loopt dit jaar van 17 tot 23 december. Maandag vertelt StuBru hoe iedereen zich kan inzetten voor de actie. 'We zijn niet op zoek naar het geld van de mensen, maar naar hun enthousiasme en engagement', vertelde Studio Brussel-baas Jan Van Biesen eerder al.

 

In Vlaanderen hebben meer dan 100 000 mensen dementie. 1 op 5 mensen zal op latere leeftijd dementie krijgen. En toch blijft de aandoening nog vaak onder de radar. Studio Brussel hoopt daar met de actie verandering in te brengen. Het verhaal van het koor zal de komende weken te volgen zijn op Studio Brussel en op één.

Link to comment
Share on other sites

Op het event op Facebook (bijgewerkt en opgestart door Live Nation) staat het volgende:

 

Support act: Andy Burrows.

 

TIMING:

Doors open - 18:30

Music For Life choir - 19:30-19:35

Andy Burrows - 20:15-20:45

Muse - 21u30-23u30

 

Ben 's benieuwd naar Andy Burrows. Had veel liever een ander voorprogramma gehad maarja...

Link to comment
Share on other sites

Op het event op Facebook (bijgewerkt en opgestart door Live Nation) staat het volgende:

 

Support act: Andy Burrows.

 

TIMING:

Doors open - 18:30

Music For Life choir - 19:30-19:35

Andy Burrows - 20:15-20:45

Muse - 21u30-23u30

 

Ben 's benieuwd naar Andy Burrows. Had veel liever een ander voorprogramma gehad maarja...

 

Merci!

 

Aja juist, Andy Burrows, was ik al vergeten maar had dit inderdaad al ergens gelezen :)

Link to comment
Share on other sites

OH MY GOD!!!

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121202_085

 

Music for Life van Studio Brussel staat dit jaar in het teken van dementie. In een filmpje dat zondag werd gelanceerd, maakte de radiozender al een eerste stunt bekend. Op 18 december zal een koor van mensen met dementie in het Antwerpse Sportpaleis het voorprogramma verzorgen van Muse. Ze zullen er het nummer 'Follow me' van de Britse rockband zingen.

Music for Life loopt dit jaar van 17 tot 23 december. Maandag vertelt StuBru hoe iedereen zich kan inzetten voor de actie. 'We zijn niet op zoek naar het geld van de mensen, maar naar hun enthousiasme en engagement', vertelde Studio Brussel-baas Jan Van Biesen eerder al.

 

In Vlaanderen hebben meer dan 100 000 mensen dementie. 1 op 5 mensen zal op latere leeftijd dementie krijgen. En toch blijft de aandoening nog vaak onder de radar. Studio Brussel hoopt daar met de actie verandering in te brengen. Het verhaal van het koor zal de komende weken te volgen zijn op Studio Brussel en op één.

 

Ik vind het goed dat ze éindelijk eens een serieus onderwerp hebben bij Serious Request/Music for life, in plaats van help de malaria mug in Zuid-Afrika of iets dergelijks...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...