LiSN Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Anyone from Belgium ? Van het Vlaamse deel ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elouan Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Nee, die hebben we verstoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funklord Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 hier is volk uit het vlaamse deel uit welk vlaams deel kom jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 vlaamse deel aanwezig... om specifieker te zijn het oost vlaamse deel... jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elouan Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Wauw, waar komen al die belgen ineens vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiikeri Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Dag! Ik ben Belgische, maar geen Vlaamse... sorry! ;-) * gaat naar het franstalige deel van Muse Forum ... * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Velvet Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Zie zie het zijn niet alleen die Hollanders die hier rulen. Welkom allerliefste Belgen. Ben ik blij da tik eindelijk steun gevonden heb. West-Vlaanderen hier trouwens. Iemand zin in een meet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Wauw, waar komen al die belgen ineens vandaan? enkele maanden terug heeft u mij de mond gesnoerd ivm een meet in belgie... ik zie wel eens een meet zitten Klaartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgian Chocolate Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 hier is volk uit het vlaamse deel uit welk vlaams deel kom jij? Tom (tis toch Tom he?)! Das keilang geleden!!! Waar hebt ge gezeten jongen? Ik ben (zoals menigeen onder jullie waarschijnlijk al wist of aan mijn nickname had gezien) ook Belgische, en dan wel Vlaamse! Of Antwaarpse... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaos Is Me! Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 heh, this language is so cool "eik micheín stikél!" i wish i could speak your language Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 he??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ava Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 belgjes fijn fijn ik kom uit het antwerpse/vlaams brabantse deel, maar verblijf tegenwoordig meer in het oost-vlaamse, deel en eeuu klaartje wel wachten met meeten tot na mn exames hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elouan Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 enkele maanden terug heeft u mij de mond gesnoerd ivm een meet in belgie... ik zie wel eens een meet zitten Klaartje Dat was voor ik in Antwerpen woonde Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 inderdaad liefst wachten tot na de examens... heeft iemand al een voorstel waar we kunnen meeten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Velvet Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Ik stel voor: Gent of Antwerpen. Ten tweede GEEN Hollanders of Nepbelgen zoals Lenny En mss krokusvakantie (da's binnen 4 weken ofzo). Ik weet wel maar 2 weken op voorhand wanneer ik een vrije dag heb. Mss een zaterdag (hopelijk moet ik niet werken). Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 ik ga voor Gent ... ligt ietwat centraler in Vlaanderen dan Antwerpen e... en ik ken er ook beter mijn weg. krokusvakantie zie ik iets minder zitten... verjaardag, carnaval en nadien 2weken stage ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Velvet Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 ik ga voor Gent ... ligt ietwat centraler in Vlaanderen dan Antwerpen e... en ik ken er ook beter mijn weg. krokusvakantie zie ik iets minder zitten... verjaardag, carnaval en nadien 2weken stage ... Ja maar ja dan gaat het ook weer nooit passen, jullie zijn al net als die hollanders Stellen ook maar uit. Binnen een jaar hoeft het voor mij ook niet hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
ok_computer Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Ten tweede GEEN Hollanders of Nepbelgen zoals Lenny Wie zegt dat WIJ Hollanders willen komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 laatste weekend van januari? of eind februari, begin maart? ... maar ja carnaval.... das 3dagen feest in aalst (ben afkomstig van aalst) en ik verjaar toevallig dan... ofwel moeten we dan meeten natuurlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starálfur Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Hier nog een Belgje aanwezig , meer zelfs nen Antwerpenaar Wel niet altijd even vaak op het forum vertoevend, maar toch soms wel eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musewax Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 niet te actief zijn in de week é... ik vertrek straks naar mijn kot en zie 't nie zitten om 9pgs posts te lezen volgend weekend. noedelzzz mensen die examens van de week zouden hebben (net als ik)... VEEL SUCCES die die nog aan 't blokken zijn... VEEL SUCCES die die moeten gaan werken.... VEEL SUCCES die die gewoon naar school kunnen... GELUKZAKKEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiikeri Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 mensen die examens van de week zouden hebben (net als ik)... VEEL SUCCES die die nog aan 't blokken zijn... VEEL SUCCES die die moeten gaan werken.... VEEL SUCCES die die gewoon naar school kunnen... GELUKZAKKEN! Bedankt, jij ook! !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elouan Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Wie zegt dat WIJ Hollanders willen komen Pffft. Idd. Wij zijn trouwens NEDERLANDERS. En wagen jullie het niet in de buurt van de Groenplaats en Nationale straat te komen want daar zijn jullie verbannen! Mij niet uitnodigen, tsssk. En zichzelf wel opdringen voor de Nederlandse meets he! En ik ben goed genoeg als logeeradres, maar als t r op aankomt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drakijn Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Hier nog een Belgje aanwezig , meer zelfs nen Antwerpenaar Wel niet altijd even vaak op het forum vertoevend, maar toch soms wel eens. jahoew! nog nen antwerpenaar zoveel belgen ier diek nog nooit opt mb gezien heb! enneuh! gene meet tijdes de krokusvakantie eh! kmoet dubbel zoveel uren doen want mnn baas is me verlof de week voor de krokus benk wel thuis anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgian Chocolate Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 zoveel belgen ier diek nog nooit opt mb gezien heb! Echt he Das ier precies een invasie van Belgen ineens! Ni dak het erg vind ze.... Trouwens, Starálfur, heet gij nie Stijn? En zijt ge vorig jaar ni met mijn broer (Dries) gaan skien met Skikot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.