Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik meld me hier ook even aan... LIMBURGIAN over here! :D Haha.

 

Geweldig concert was het de 18e Dec. Ben er nog steeds niet goed van. Last van het bekende zwartegatgevoel na er zo lang naar toe geleefd te hebben.

 

Vandaar ook mijn aanmelding hier. LOL.

 

Hier ook een Limburger :). En ja, dat zwartegatgevoel heb ik ook iedere keer, verschrikkelijk :(.

Link to comment
Share on other sites

Dankjewel lieve Musers voor de verwelkoming! Kijk er naar uit om hier af en toe eens te komen meelezen en meebabbelen.

 

Hmm, toch wel last van het zwartegatgevoel hoor. Heb nu al een hele week wat desinteresse in mijn andere hobby en zit hele avonden MUSE-concerten te kijken. Maar inderdaad, we bekijken het van de positieve kant: nog maar een half jaartje tot Juni!

 

En grappig Carolien, als ik lees dat jij in Neerpelt woont, woon ik heel erg dicht in jouw buurt!

Link to comment
Share on other sites

Dankjewel lieve Musers voor de verwelkoming! Kijk er naar uit om hier af en toe eens te komen meelezen en meebabbelen.

 

Hmm, toch wel last van het zwartegatgevoel hoor. Heb nu al een hele week wat desinteresse in mijn andere hobby en zit hele avonden MUSE-concerten te kijken. Maar inderdaad, we bekijken het van de positieve kant: nog maar een half jaartje tot Juni!

 

En grappig Carolien, als ik lees dat jij in Neerpelt woont, woon ik heel erg dicht in jouw buurt!

 

Oh leuk! Waar woon je dan?

Ik kan spijtig genoeg niet naar Muse op Werchter. Ik baal er echt van maar het valt midden in de examens dusja :(.

Link to comment
Share on other sites

Carolien, ik stuur je even een persoonlijk berichtje omdat ik dat liever niet zomaar op het internet plaats.

 

Gelukkig ben ik nu eindelijk van alle examenstress af en kan ik gewoon het hele jaar door volplannen. Het probleem waar ik nu mee te maken heb is verlof aanvragen, maar soit. Het is altijd iets hé ! ;)

Link to comment
Share on other sites

't al een hele tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar ondertussen heb ik dus eindelijk mijn eerste Muse-concert meegemaakt! en mijn zus en ik waren de gelukkigen die de stubru m&g gewonnen hebben, het was dus echt een overgetelijke avond. Het concert was fantastisch! Ticket vr Werchter is ook al gekocht ondertussen :)

Link to comment
Share on other sites

Carolien, ik stuur je even een persoonlijk berichtje omdat ik dat liever niet zomaar op het internet plaats.

 

Gelukkig ben ik nu eindelijk van alle examenstress af en kan ik gewoon het hele jaar door volplannen. Het probleem waar ik nu mee te maken heb is verlof aanvragen, maar soit. Het is altijd iets hé ! ;)

 

Ok, is goed hoor!

En ja, het is altijd iets ja :).

Link to comment
Share on other sites

't al een hele tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar ondertussen heb ik dus eindelijk mijn eerste Muse-concert meegemaakt! en mijn zus en ik waren de gelukkigen die de stubru m&g gewonnen hebben, het was dus echt een overgetelijke avond. Het concert was fantastisch! Ticket vr Werchter is ook al gekocht ondertussen :)

 

Dedoeme! Toch gelukkig nog een fan die gewonnen heeft! :D

Hoe was het dan juist? Wat kunnen we ons erbij voorstellen?

Link to comment
Share on other sites

Dedoeme! Toch gelukkig nog een fan die gewonnen heeft! :D

Hoe was het dan juist? Wat kunnen we ons erbij voorstellen?

 

Waw Pianogirl, klinkt als een nog betere avond dan de avond die ik toen gehad heb (ik heb MUSE niet ontmoet). Inderdaad: hoe was het??

 

het was echt fantastisch, ik had nooit gedacht dat ik ooit mijn favoriete band zou ontmoeten! :)

 

de m&g!

Mijn zus en ik moesten rond 17u30 aan het sportpaleis zijn en tegen 18 uur belde iemand van Warner Music me dan om ons mee te nemen naar de m&g. Er waren nog 2 andere Vlamingen (die hadden gewonnen bij Vier, maar kenden Muse niet echt want ze stelden veel vragen aan ons zoals: met hoeveel bandleden zijn ze?) Dan waren er nog 4 mensen van Wallonië. We kregen dan alle acht een backstage bandje en dan werden we naar een ruimte achteraan in het sportpaleis gebracht waar nog wat mensen van Warner waren. Ze vertelden ons dat de interviews achterliepen op schema en dat we nog even geduld moesten hebben...

Een uur later was het dan zover! Eerst kwam Dom een hand geven ("hi, how are you?") en dan Matt (die zei "Hi, nice to meet you", hij was trouwens kleiner dan ik verwacht had, iets kleiner dan mij) en als laatste kwam Chris (ook, "hi, how are you?") Dan mochten we onze cd-boekjes enzo laten signeren. Dat was een beetje chaotisch want iedereen liep gewoon wat door elkaar. Ik kreeg eerst een handtekening van Dom & Chris. Ik kon Matt dan niet direct vinden, maar hij had zich helemaal aan de kant gesteld om te signeren. (Toen ik er aankwam was Matt zich net vriendelijk aan het verontschuldigen omdat hij bijna een cd-boekje op de grond had laten vallen :p ) Dan riep de fotografe ons al voor de groepsfoto (we mochten zelf geen foto's nemen). Dit heeft alles samen denk ik nog geen 5 minuten geduurd...

Daarna kregen ze een plaat overhandigd voor de verkoop van 30 000 exemplaren van The 2nd Law! En dan waren ze weg... Super dat zo bescheiden gebleven zijn, ik heb alleen maar meer respect voor hen gekregen!! Het was een geweldige en onvergetelijke ervaring!! :happy:

Dank u x 10000000 Stubru!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...