Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

No mä voin ainakin vähän opastella siellä Lontoossa jos nyt tuun sillon keskiviikkona jo. Oon briteissä asunut jotain 9 kk viime syksystä alkukesään ja Lontoossa on tullu käytyä monet kerrat. En mä tosin mitään erikoisia paikkoja tiedä, oon lähinnä vaan palloillu siellä ja istunu pubeissa ja käyny tietty kaikki perusnähtävyydet yms. läpi.

 

Että jos te uskallatte luottaa tämmöseen niin mun perässä saa kulkee :LOL:

 

Edit: aijoo ja mä lähen nyt kohta täältä kirjastosta meneen että varmaan sit maanantaina vasta pääsen nettiin seuraavan kerran.. toivottavasti nyt noi sunnuntain liput ei mee ennen sitä myyntiin. Jos menee ja mua ei täällä näy niin mulle saa ostaa yhden GA-lipun sunnuntaille :awesome: pystyn maksaan heti tilille takasin. Sanoin nyt vaan vaikka tuskin ne nyt huomenna vielä tulee myyntiin.

Link to comment
Share on other sites

No mä voin ainakin vähän opastella siellä Lontoossa jos nyt tuun sillon keskiviikkona jo. Oon briteissä asunut jotain 9 kk viime syksystä alkukesään ja Lontoossa on tullu käytyä monet kerrat. En mä tosin mitään erikoisia paikkoja tiedä, oon lähinnä vaan palloillu siellä ja istunu pubeissa ja käyny tietty kaikki perusnähtävyydet yms. läpi.

 

Että jos te uskallatte luottaa tämmöseen niin mun perässä saa kulkee :LOL:

 

Okei minä lähden seuraamaan. :D

Link to comment
Share on other sites

MIKÄ MEININKI?! :LOL:

 

KERRASSAAN OIVAriini! :awesome:

 

No mä voin ainakin vähän opastella siellä Lontoossa jos nyt tuun sillon keskiviikkona jo. Oon briteissä asunut jotain 9 kk viime syksystä alkukesään ja Lontoossa on tullu käytyä monet kerrat. En mä tosin mitään erikoisia paikkoja tiedä, oon lähinnä vaan palloillu siellä ja istunu pubeissa ja käyny tietty kaikki perusnähtävyydet yms. läpi.

 

Voit esitellä kaikille näille täysi-ikäisille hyviä pubeja ku me lapset ruikutetaan siellä missälie majapaikassa :D

Link to comment
Share on other sites

^ Juu, tuo olis ihan kiva tietää :D

 

 

 

Mulla menossa ihan Uprising-meininki tässä itsearviointia kirjoittaessa, kun se soi tuossa taustalla :p

 

Uprising soi tosi usein radiossa kurssipäivän aikana ja se videokin on tullut MTV:ltä pari kertaa kun TV on ollut päällä. Joo meillä on täällä kurssilla oma olohuonekin. Asun kurssikämpässä tällä hetkellä, oikeeta opiskelijaelämää. Vähän vaan hiljasta viikonloppuisin ...

 

No kyllä minäkin tykkään tästä vanhastavasta kielenkäytöstäni! Mut eiks oiva oo ihan joku oikee sana? :D ja sit siitä tuli oivariini.

 

Oiva on melkein sama kuin mainio. On se ihan oikea sana.

Link to comment
Share on other sites

Saako Lontoon baareista lonksuja? :D

Lonkerot taitaa olla ihan suomalainen keksintö, eli ei kai niitä saa. :( Gintoniceja varmaan, mut ne ei maistu samalta. Noh, siellä on ihan superparasta siideriä ainakin. Ja varmaan munkin pitää sit kokeilla paikallista olutta, vaikka en mä täällä pidä ollenkaan sen mausta. :erm: *martyyri*

Link to comment
Share on other sites

Lonkerot taitaa olla ihan suomalainen keksintö, eli ei kai niitä saa. :( Gintoniceja varmaan, mut ne ei maistu samalta. Noh, siellä on ihan superparasta siideriä ainakin. Ja varmaan munkin pitää sit kokeilla paikallista olutta, vaikka en mä täällä pidä ollenkaan sen mausta. :erm: *martyyri*

 

No höh. :phu: Siideriä sitten.

 

Pitäisiköhän olla vielä kolmaskin keskustelu baarijutuista täysi-ikäisille.. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mutta ihan vain tiedoksi, etten mä aio vetää itseäni mihinkään kuntoon kun pitää kuitenkin seuraavana päivänä hyppiä. :D Mä olen kauhulla vilkuillut tota foorumin Wembleyn-miittiketjua tuolla toisella puolella, kun ne meinaa mennä jonnekin hotelliin etkoille. Ei selvästikään aio mokomat jonottaa eturiviin...

Link to comment
Share on other sites

Mutta ihan vain tiedoksi, etten mä aio vetää itseäni mihinkään kuntoon kun pitää kuitenkin seuraavana päivänä hyppiä. :D Mä olen kauhulla vilkuillut tota foorumin Wembleyn-miittiketjua tuolla toisella puolella, kun ne meinaa mennä jonnekin hotelliin etkoille. Ei selvästikään aio mokomat jonottaa eturiviin...

 

Mehän jonotetaan eturiviin, eikös? Kultarannekkeet tavoitteena.

 

Enkä minäkään kyllä aio vetää överiksi todellakaan. :D Sitten sunnuntai-iltana ehkä voisi mennä jatkoille ..

Tai siis lauantai-iltana kun tuskin osallistun kolmanteen keikkaan.

Link to comment
Share on other sites

Juu, kultarenkaat ja kahdeksalta aamulla jonottamaan. :D Se on ainakin mun suunnitelma! Eihän olisi mitään järkeä matkustaa Britteihin eikä sitten edes näkisi mitään. Eikä Matt tajuaisi vihjettä kun ei näkisi meidän lippua.

 

:yesey: järkipuhetta! Mua vaan edelleenkin huolettaa, että voiko sen kultarannekkeen saada ilman lippua, kun lipun saa vasta tuntia ennen?

Link to comment
Share on other sites

Mutta ihan vain tiedoksi, etten mä aio vetää itseäni mihinkään kuntoon kun pitää kuitenkin seuraavana päivänä hyppiä. :D Mä olen kauhulla vilkuillut tota foorumin Wembleyn-miittiketjua tuolla toisella puolella, kun ne meinaa mennä jonnekin hotelliin etkoille. Ei selvästikään aio mokomat jonottaa eturiviin...

 

Mehän jonotetaan eturiviin, eikös? Kultarannekkeet tavoitteena.

 

Enkä minäkään kyllä aio vetää överiksi todellakaan. :D Sitten sunnuntai-iltana ehkä voisi mennä jatkoille ..

Tai siis lauantai-iltana kun tuskin osallistun kolmanteen keikkaan.

 

Juu, kultarenkaat ja kahdeksalta aamulla jonottamaan. :D Se on ainakin mun suunnitelma! Eihän olisi mitään järkeä matkustaa Britteihin eikä sitten edes näkisi mitään. Eikä Matt tajuaisi vihjettä kun ei näkisi meidän lippua.

 

Mie olen ainaki valmis jonottamaa jo vaikka klo kuudesta lähtien mut eturivii on oikeesti päästävä! ja lauantaina voi sitte juhlia kahta mahtavaa keikkapäivää :D Viimeks maistoin Lontoossa Stella artois - olutta ja se maistui vähän liiankin hyvin. Ihme, kun en yleensä tykkää juoda olutta. Ei tosiaan taida saada lonkeroa briteistä. sen takia raahattiinki viimeks kaverin kanssa sinne suomesta päkit kurkoa matkaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:yesey: järkipuhetta! Mua vaan edelleenkin huolettaa, että voiko sen kultarannekkeen saada ilman lippua, kun lipun saa vasta tuntia ennen?

Toi mua kyllä vähän huolettaa. :erm: Kun ilmeisesti sen rannekkeen hyvin voisi saada joillain tositteilla, mutta toisaalta se jono taitaa jatkua sinne stadiumin sisään, minne ei kyllä ole asiaa ilman oikeaa lippua. Sen tähden mä etinkin brittikontaktia niin tosissani. :(

Link to comment
Share on other sites

Toi mua kyllä vähän huolettaa. :erm: Kun ilmeisesti sen rannekkeen hyvin voisi saada joillain tositteilla, mutta toisaalta se jono taitaa jatkua sinne stadiumin sisään, minne ei kyllä ole asiaa ilman oikeaa lippua. Sen tähden mä etinkin brittikontaktia niin tosissani. :(

 

Hihkase jos löydät ni mä tungen munki liput menemään sinne päin:D Pakko löytää se kontakti jostain, koska en oikeesti haluu alkaa hakee niitä lippuja ja söhläilee sillon lauantaina, ku oon jo muutenki sillon varmaan ihan paniikkihysteriaihkutustilassa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...