Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

1. 1. London calling! kuinka moni?

Recommended Posts

Sulla on paras asenne ikinä :awesome: Mä aion kanssa jonottaa niiiiiin paljon, ettei ikinä enää tee mieli :LOL:

ot: munkin toinen nimi on johanna :chuckle:

En anna lokakuun jonotuksen masentaa etenkin kun Lontoossa on se kultainen ranneke systeemi. :D Ja kyllä saan myös lauantaillekin lipun. En malta lähteä ennen maanantaita pois Lontoosta todellakaan.

Niin mun oikea etunimihän on Mari mutta olen mieluummin Johanna. Olen jo tottunut siihen. :LOL:

Niin, haha :happy: mut siis ihanaa ettei enää tarvi panikoitua lipuista!

Niinpä! Ihanaa!! Kiitti vielä kerran ja vielä toisen ja kolmannenkin kerran!

Huh, vieläkin sais ga- lippuja perjantaille :erm: luulis, että solis jo slutsåld :stunned:

Kuulemma tossa seeticketsissä saatta olla joku virhe, kun kaikkialla muualla perjantai on jo loppuunmyyty. :erm: Ikävää niille, joille saattaa tulla parin päivän päästä joku error-ilmoitus.

Niin ja mullekin saa etsiä lippukontaktin. :D

Kuulemma tossa seeticketsissä saatta olla joku virhe, kun kaikkialla muualla perjantai on jo loppuunmyyty. :erm: Ikävää niille, joille saattaa tulla parin päivän päästä joku error-ilmoitus.

toivottavasti ei mulle :( mut mä tilasin jo aamulla :erm:

You lucky! Kuka tahtoo löytää mun lauantain lipuille UK-kontaktin? Perjantain liput pitäis tulla Suomeen, mut tietty ticketmaster feilaa senki jotenki :rolleyes:

Mä liityn kanssa tolle uk-kontakti mulle, kiitos- listalle :chuckle: Mutta toisaalta, jos me tehdään silleen, että lipulliset pitää meille ei-lipullisille paikkaa jonossa sillä välin :rolleyes:

Moon jotenkin sooo over the mooon, ettei edes tajua sitä.. on vaan sellanen bring it on!- fiilis. Tehdään samalla amerikan turnee :LOL:

toivottavasti ei mulle :( mut mä tilasin jo aamulla :erm:

Tai mulle! Voi teitä, ku saatte mut aina paniikkiin!:LOL: Tilasin vasta illalla uudestaan, ku ticketline ei tehny yhteistyötä mun kortin kanssa. Mä huudan ja kovaa, jos ticketmaster peruuttaa mun tilauksen perjantailta!

EDIT: Ja kuten jo sanoin minunkin lauantai + liput = box office, mutta ei kyllä jää sille tasolle. Täytyy löytyä joku kontaktius :LOL:

Kuulemma tossa seeticketsissä saatta olla joku virhe, kun kaikkialla muualla perjantai on jo loppuunmyyty. :erm:Ikävää niille, joille saattaa tulla parin päivän päästä joku error-ilmoitus.

Niin ja mullekin saa etsiä lippukontaktin. :D

Huiiii mää tilasin vasta joskus päivällä, mut kyl ticketmasterilta ja tuli vahvistus ja kaikki :erm:

Sit kyllä tippuu päitä jos näin käy :LOL:

onko noi menijät nyt tähän mennessä laitettu oikein?

Ei olé. :p Moon menossa lauantaina. Paitsi että veli sai tunti sitten tilattua mulle myös perjantaille lipun, mutta se voi kaatua siihen Seeticketsin mahdolliseen failiin... vaikka vahvistusmeilikin tuli ja kaikkee. :unsure:

No enivei, Suvi, lisääkkö mut sinne lauantainkin listaan? :) Katotaan myöhemmin päästääkö Seetickets mua sinne perjantain konserttiin vaiko eikö.

Mä en tiedä mitä mä aion tehdä mun rahatilanteen kanssa. :facepalm: Kun pakkohan sille sunnuntaille on mentävä, kun on kerta jo valmiiksi Lontoossa. No, täytyy toivoa, että mä saan töitä mahdollisimman pian.

Voisitte olla siis tulossa :awesome:

Ku me kerran ollaan Lontoossa :chuckle:

Jospa ne mun rahat olis käytettävissä veljen kortilla sitten kun vika keikka tulee myyntiin- kaikki liput eri kautta :chuckle:

Oliko se nyt niin, että ticketmasterin kautta pystyy tilata Electronilla? Mulla ei tänään mennyt mun kortilla se läpi, mutta olin kirjoittanut sen varmistusnumeron näköjään väärin. Seeticketsin kanssa mä en ainakaan rupea kituuttamaan, eikä tosiaan edes mun äiti enää ymmärrä kolmatta päivää, joten en varmaan voi käyttää sen luottokorttia, vaikka kuinka maksaisin takaisin.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...