Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Oliko se nyt niin, että ticketmasterin kautta pystyy tilata Electronilla? Mulla ei tänään mennyt mun kortilla se läpi, mutta olin kirjoittanut sen varmistusnumeron näköjään väärin. Seeticketsin kanssa mä en ainakaan rupea kituuttamaan, eikä tosiaan edes mun äiti enää ymmärrä kolmatta päivää, joten en varmaan voi käyttää sen luottokorttia, vaikka kuinka maksaisin takaisin.

 

Mun op- electron ei ainakaan ticketmasterilla toiminu :$ Mutta ilmeisesti sampon (tms.) ja nordean kortit oli toiminu.

 

Pitänee veljeltä kortti vaivihkaa lainata.. saas nähdä mitä nuo tuumaa kun ilmoitan, että keikkoja onkin kolme :LOL: Mutta kun kerran Lontoossa ollaan.. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Oliko se nyt niin, että ticketmasterin kautta pystyy tilata Electronilla? Mulla ei tänään mennyt mun kortilla se läpi, mutta olin kirjoittanut sen varmistusnumeron näköjään väärin. Seeticketsin kanssa mä en ainakaan rupea kituuttamaan, eikä tosiaan edes mun äiti enää ymmärrä kolmatta päivää, joten en varmaan voi käyttää sen luottokorttia, vaikka kuinka maksaisin takaisin.

 

Sama! Mutta koitin tänään ticketmasterilla ja se ei hyväksyny mun nordean electronii. Eikä hyväksyny ticketlinekaan, joten jos äippä ei lainaa korttia ni oon aika seeticketsin varassa. Noy! Joku saa ostaa mulle sunnuntain lipun, jos ne tulee myyntiin, jooko kultamuruset?:D

Link to comment
Share on other sites

tuolla wembley stadium 11/09 threadilla joku sanoi hyvän pointin.. mä haluan kanssa nähdä viimesen shown- varmaan aika huikee :eek:

EEIIIIH! Ei noin hyviä pointteja ku en yksinkertasest voi päästä. :supersad:

 

Mä luulen että mun neljäs pointti ois ollu se että sunnuntaina joutuu lopettaa aikasemmi ja se tappaa tunnelman. :phu:

Link to comment
Share on other sites

Eli ketkä täältä aikoo sunnuntaille jos ja kun se tulee? :supersad:

 

C'mon guys vähän aikaa turisteilulleki :LOL: Vai tuutteko sit mun kaa jo keskiviikkona? Tai siis keskiviikkoillal lento sin, sit koko to aikaa seikkail ympäri lontoot ja sit pe/la/su wembleyl?

 

Kai mä sen sunnuntain keksin sit jotai tekemist yksinki. :phu::p

Link to comment
Share on other sites

Eli ketkä täältä aikoo sunnuntaille jos ja kun se tulee? :supersad:

 

C'mon guys vähän aikaa turisteilulleki :LOL: Vai tuutteko sit mun kaa jo keskiviikkona? Tai siis keskiviikkoillal lento sin, sit koko to aikaa seikkail ympäri lontoot ja sit pe/la/su wembleyl?

 

Kai mä sen sunnuntain keksin sit jotai tekemist yksinki. :phu::p

en tiiä yhtää :LOL:

 

Ei oo mun tietojen mukaan, mutta kyllä se aika varmasti tulee.

 

Mulle tuli tosta kysymyksestä mieleen rippijuhlat ja albat ja kaikki :LOL:

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

onks sunnuntai confirmoitu? :eek:

 

Mä en ole ainakaan mitään virallista sunnuntaista nähny, mutta aika varmalta porukka vaikuttaa.. On se kyllä bändillekin kova homma, jos ne kolmena iltana shown vetää :musesign:

 

mulle tuli tosta "confirmoitu" mieleen riparin konfirmaatio :chuckle: <- mun fave hymiö :stunned:

 

en tykkää tästä mun hitaasta mokkulasta kun eka näyttää ettei ole yhtään viestiä ja yhtäkkiä niitä onkin kauhiasti :wtf:

 

Mä haluun sunnuntain keikalle!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jos menis kolmanten suosiol istuu... Mut sit oltais kaikki iha eri puolil katsomoo :chuckle: Suomen edustamine yksinään, can prove to be rather difficult.

 

Kun en oikeesti usko että fyysisesti kestäisin kolmee keikkaa kentällä. :LOL: Paitsi jos jätäytyis suosiolla vähä taaemmaks mikä ei tietenkää tuu kysymykseenkää.

 

En kyllä oo ees pääsemäs kolmannel keikal et miks mietin tämmöstä? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Miksi se lauantai myytiin niin äkkiä, johtuko hypetyksestä- eikö jengi vielä tiedä tosta perjantaista?! Jankkaan tätä kun en tajua.. lauantain lippuja olis varmaan jääny saamatta, jos tänään olis ollu ainut tsäänssi :rolleyes: Sunnuntaillekin varmaan saa sitte aika kivasti lippuja :shifty:

 

Musta tuntuu, että ole astunu jonku rajan yli.. mun muse-kaveri, jonka kanssa ollaan käyty 07 ja 09 helsingin keikat on siellä rajan toisella puolella :$ mutta onneks tootte mun kanssa siellä toisella puolella :LOL:

 

joo, ihan random sekoilua :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Musta tuntuu, että ole astunu jonku rajan yli.. mun muse-kaveri, jonka kanssa ollaan käyty 07 ja 09 helsingin keikat on siellä rajan toisella puolella :$ mutta onneks tootte mun kanssa siellä toisella puolella :LOL:

 

Pysytään me aina yhessä tällä puolella rajaa:LOL: Musta tuntuu, että munki kaveri (joka tosin ei oo koskaan musea ymmärtänytkään) pitää mua ihan hulluna ja se jotenki vetäytyy vaan kauemmas ku mä pälätän wembleystä (avautuminen:LOL:).

 

Ja joo, mäki haluisin tietää, miks perjantai ei myy loppuun? Ennakoiko ihmiset ja odottaa sunnuntaita? :D

Link to comment
Share on other sites

Pysytään me aina yhessä tällä puolella rajaa:LOL: Musta tuntuu, että munki kaveri (joka tosin ei oo koskaan musea ymmärtänytkään) pitää mua ihan hulluna ja se jotenki vetäytyy vaan kauemmas ku mä pälätän wembleystä (avautuminen:LOL:).

 

Ja joo, mäki haluisin tietää, miks perjantai ei myy loppuun? Ennakoiko ihmiset ja odottaa sunnuntaita? :D

 

Mutta tuleeko sunnuntaita jos perjantai ei myy :$

Link to comment
Share on other sites

Mutta tuleeko sunnuntaita jos perjantai ei myy :$

 

Hyvä kysymys! Jätän tän kysymyksen väliin, koska vastaisin kuitenki jotain idioottia :D Mutta kai se perjantaiki jossain vaiheessa buukataan täyteen... We're talking 'bout Muse here!:LOL:

 

EDIT: Kuitenki vastasin siihen kysymykseen, voi ääliö :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Hyvä kysymys! Jätän tän kysymyksen väliin, koska vastaisin kuitenki jotain idioottia :D Mutta kai se perjantaiki jossain vaiheessa buukataan täyteen... We're talking 'bout Muse here!:LOL:

 

Hups! Missäs mun aivot on tänään :LOL:

 

Olis kyllä ihan jees, jos sunnuntai ei tulis het myyntiin :D tosin en tiedä kuinka kauan mun rahat on turvassa veljen tilillä. Mä muuten lupaan, etten enää puhu mun veljen kortista :LOL: Vappu ja Vapun veljen kortti :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ei vielä onnea lauantain lipun kanssa mutta on kyllä mahdollisuuksia auki aikas hyvin. :D

 

Meillä on näköjään nyt Suomi vs. Hollanti ottelu meneillään. :LOL: :LOL: :LOL:

Kyllä me suomalaiset se stadioni vallataan! Liput mukaan, vain, joka-ikinen!

 

Tsemiä vaan!

 

Eiköhän me nuo hollantilaiset voiteta :D

Link to comment
Share on other sites

Mä oon vähän suunnitellut, että menisin Lontooseen jo keskiviikkona sitten. Ja tulisin pois tiistaina. Voi olla vähän nihkeetä saada koulusta heti alkuun lomaa (jos siis edes pääsen kouluun, alan toivoa että en, Muse you're ruining mah studieeesss! :LOL:) mutta siis ihan sama, tollaset asiat on niin mitättömiä pikkujuttuja verrattuna isoimpaan, eli lippujen saamiseen. Ja isoin osuus hoidetty yay :awesome:

 

Mä en aatellu Wembleyn lähelle majoittua, mennään kaverin kanssa luultavasti jonneki King's Crossin aseman suuntaan niin päästään erittäin hyvien yhteyksien päähän kaikesta. :)

Ellei metron henkilökunta tee taas lakkoa, sit ollaan screeewed :eek: mut sit vaa taxii.

 

EDIT:

jos nyt menisin nukkumaan, saisin nukkua 6 tuntia! Pitäisköhän kohta puoliin lopettaa tää dataaminen että jaksais olla edes suht. pirteenä töissä huomenna, huoh. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...