Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Yks kysymys, jonka kysyn TM:ltä henk.koht. jos kukaan teistä ei osaa auttaa:

Onkohan siellä/niillä keikoilla sitte ollenkaan sitä Unreserved seating juttua? Ku mietin vaan, että ku kenttälipuissahan lukee se "General admission (pitch standing & unreserved seating", nii jos on myös unreserved seating alue nii.. mistä kukaan tietäis, onko seisoma- vai istuma general admission, ku kaikissa general admission lipuissa lukee toi sama? (myös Seen kautta tilatuissa, eiks niissäki ollu se "General admission/unreserved level 1 seats" tjsp?) Mä kuolen kohta johonki sydänkohtaukseen tän asian takia varmaan :stunned:

 

 

:p

 

Niinku Vappu jo sanoi, GA-liput takaavat paikan sekä kentälle että level 1 -istumapaikoille. Siinä saa sitten oman valintansa mukaan mennä minne tykkää. Senpä takia level 1 onkin useimmiten puolityhjä keikkojen aikana. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Niinku Vappu jo sanoi, GA-liput takaavat paikan sekä kentälle että level 1 -istumapaikoille. Siinä saa sitten oman valintansa mukaan mennä minne tykkää. Senpä takia level 1 onkin useimmiten puolityhjä keikkojen aikana. :awesome:

 

Ooo loistavaa! Isä vois mennä sinne istumaan ku sitä ei kuitenkaa kiinnosta :ninja:

Link to comment
Share on other sites

mm.. moon ymmärtäny niin, että nuo kaks aluetta on samassa lipussa. Istumapaikoissa on siis sellanen, että se joka perseensä nostaa niin paikkansa menettää- menettely kun niitä ei mitenkään ole varattu. Tuossa wembleyn istumakartassa ne standing area ja level 1 on eri väreillä, joten siinä varmaan saa valita kumpaan menee.

 

Tai siis mähän en oikeesti tiedä mitään, vain mun mielpide :rolleyes:

 

Niin nojoo, mutta miks kukaan menis istuma-alueelle? Eli toisin sanoen tollasella menettelyllähän pitää varautua siihen, että jokainen GA-lipun ostaja tulee kentälle tai sinne istumaan. Kumpikin vaihtoehto johtais siihen että joku paikka ois overloaded. Tai sit se johtais siihen, että osa joutuis väkisin istumaan koska kentälle ei mahdu. Ei kuulosta kauheen reilulta, ku jokainen on kuitenki sen saman hinnan maksanut?

 

Mulla kävi mielessä, että noi lipunmyyntisivustot ei tavallaan ole "varmoja" siitä, tuleeko tapahtumassa olemaan joko standing vai unreserved seating, joten ne laittaa sen noin että molemmat GA:n perässä suluissa. Et esim. urheilutapahtumissa GA tarkoittais unreserved seatingia.. :unsure: mut siis kuitenki jokaisella GA-lipulla pääsee sille alueelle, joka missäkin tapahtumassa on GA. (hyvin selitetty joo :facepalm:..) Mut ne ei mun mielestä voi tehdä niin, että samalla GA lipulla pääsisi kahdelle eri alueelle o_O

Link to comment
Share on other sites

Niin nojoo, mutta miks kukaan menis istuma-alueelle? Eli toisin sanoen tollasella menettelyllähän pitää varautua siihen, että jokainen GA-lipun ostaja tulee kentälle tai sinne istumaan. Kumpikin vaihtoehto johtais siihen että joku paikka ois overloaded. Tai sit se johtais siihen, että osa joutuis väkisin istumaan koska kentälle ei mahdu. Ei kuulosta kauheen reilulta, ku jokainen on kuitenki sen saman hinnan maksanut?

 

Mulla kävi mielessä, että noi lipunmyyntisivustot ei tavallaan ole "varmoja" siitä, tuleeko tapahtumassa olemaan joko standing vai unreserved seating, joten ne laittaa sen noin että molemmat GA:n perässä suluissa. Et esim. urheilutapahtumissa GA tarkoittais unreserved seatingia.. :unsure:

 

Siis varmaan on niitä, jotka tosiaan haluaa sinne hyville paikoille, mutta myös niitä, jotka chillailee, ottaa vähän olutta jne. Siinä on kuitenkin aikaa ennen Musen aloitusta.

 

Ticketmasterin sivuilta:

 

"General Admission" refers to seating or standing areas that are not assigned or reserved, and are occupied on a first-come, first-served basis. When purchasing tickets for a General Admission event, you may be quoted section, row and seat numbers, however these are for inventory purposes only and do not reflect any actual seating location. Please ensure you carefully read the Event Information and Ticket Information screens when purchasing tickets. Any information on whether your tickets are General Admission will be posted on one or both of these screens. Seating arrangements vary for each event, and there may or may not be seats of any kind available. Ticketmaster cannot guarantee seating for any event that is sold as General Admission.

 

Niinhän tuolla tosiaan sanotaan, että tapahtumasta/paikasta riippuu nuo istumapaikat.

Link to comment
Share on other sites

Niinku Vappu jo sanoi, GA-liput takaavat paikan sekä kentälle että level 1 -istumapaikoille. Siinä saa sitten oman valintansa mukaan mennä minne tykkää. Senpä takia level 1 onkin useimmiten puolityhjä keikkojen aikana. :awesome:

 

Siis oikeesti?! :eek: miten se niinkun.. on mahdollista..? Pääseekö kaikki halukkaat kuitenkin kentälle seisomaan, vai onko joku rajallinen määrä ja loput pistetään istumaan?

 

EDIT:

Okei, no ehkä mä alan pikku hiljaa sit vaan rauhottumaan ja lopettamaan tän huolenaiheiden keksimisen. -__-

Link to comment
Share on other sites

Siis oikeesti?! :eek: miten se niinkun.. on mahdollista..? Pääseekö kaikki halukkaat kuitenkin kentälle seisomaan, vai onko joku rajallinen määrä ja loput pistetään istumaan?

 

Luulis, että niiden täytyy huomioida kapasiteetit myydessään noita ga-lippuja. Tarkoitan siis, että eihän ne voi ajatella silleen, että osa tosiaan menis istumaan vaan, että molemmat huomioidaan myytävien lippujen määrässä.

Link to comment
Share on other sites

Minä komppaan! Pitää olla ihan nätisti, ettei ole sitten kaamea olo. Jotenkin en usko, että krapulassa jonottaminen on kovinkaan miellyttävä kokemus. Kerran olen joutunut itä-lännen pääottelun missaamaan olon vuoksi :rolleyes:

 

 

 

Lauantaille on tosiaan tämä probleema, mutta onneksi ei perjantaille. Mä voisin kans siipeillä jos joku ihana immeinen löytää uk- kontaktin :awesome:

 

Edit: sunnuntain keikkaa ei ole varmaan ilmoitettu viel?

 

 

 

Luin tuolta wembley threadista (jostain niistä), että ihmiset on jotain keikkaa menny jonottamaan jo 5/6 aikaan.. ois aika ikävää mennä sinne ja huomata, että on kauhean pitkä jono jo :stunned:

 

No daaaammnnn. Sitte täytyy mennä jo torstain puolella jonottamaan sinne. Sujuuhan se yö yhtä rattosasti wembleyn porteillaki :D

Link to comment
Share on other sites

No daaaammnnn. Sitte täytyy mennä jo torstain puolella jonottamaan sinne. Sujuuhan se yö yhtä rattosasti wembleyn porteillaki :D

 

liioittelinkohan mä vähän.. mutta joku muu oli menny jonottamaa 7.45, oli saanut rannekkeen. Mutta väitän kyllä, että joku muu oli menny vielä aikaisemmin :rolleyes:

 

taas näitä mun huomioita.. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

edit// attaint, sähän voit virkata matonkuteista meille sellasen massiivisen suomenlipun, lentää paremmin ku joku kevyt lippu :ninja:

Voidaan sitten yhdessä roudata se sinne, voi olla aika heavy- meillä on painavaa asiaa :LOL:

:LOL: Ja sit mitään muuta mun matkalaukkuun mahtuiskaa..

Ja sit perillä tyrmättäis matt sillä. :facepalm:

 

Mää rehemmisesti kannatan johonki lakanaa tai muuhu halpaan vaaleesee kankaasee maalaamista sitä lippuu:awesome:

Link to comment
Share on other sites

mä oon menossa 5 am

 

Mie liityn mukaan jengiin! tuskin saisin muutenkaa nukuttua hotellissa kun koko ajan vaan jännittäis tulevaa keikkaa :) Tosta suomilippu-asiasta tuli mielee, et kerran näin rautaneito-foorumilla yhen Danten tekemän Suomi-lipun Iron Maiden keikalle, missä oli kaikki bändin jäsenet piirrettynä lipun alareunaan. Oli tosi tyylikkään näkönen (kaveri kyl kait joku graafinen suunnittelija, selittää paljon :D ) mut en nyt valitettavasti löytäny sitä kuvaa netistä. Täs on kuitenki yks kuva Brasilian lipusta, jonka se teki myös Maidenin keikalle

 

IMG_9238.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mie liityn mukaan jengiin! tuskin saisin muutenkaa nukuttua hotellissa kun koko ajan vaan jännittäis tulevaa keikkaa :) Tosta suomilippu-asiasta tuli mielee, et kerran näin rautaneito-foorumilla yhen Danten tekemän Suomi-lipun Iron Maiden keikalle, missä oli kaikki bändin jäsenet piirrettynä lipun alareunaan. Oli tosi tyylikkään näkönen (kaveri kyl kait joku graafinen suunnittelija, selittää paljon :D ) mut en nyt valitettavasti löytäny sitä kuvaa netistä. Täs on kuitenki yks kuva Brasilian lipusta, jonka se teki myös Maidenin keikalle

 

IMG_9238.jpg

 

:awesome:

 

osaako joku piirtää?!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...