Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

aion ottaa jonku mun pikkusen tatskan kaveriks :p

APUVA, PANIKOINTI!

yritän vaihtaa seeticketsissä mun osotetta UK-osotteesee.. mitä tähä pitää laittaa :wtf:

 

Eikös tuo tarkoita, että sun pitää laittaa sen kortin (jolla tilasti) pitkän litanian 4 vikaa numeroa..

 

Onko sulla jo tatska?

 

Edit: moon hidas :p

Link to comment
Share on other sites

Minkälainen :D

 

Mullon jalassa numeroita, otin ennen 07 keikkaa.. kamun kanssa rasvailtiin tatskoja sitten jäähallilla :facepalm: muse- tatska ollu mielessä siitä lähtien, sopivaa ei ole vain tullu mieleen :stunned:

semmone lintu :facepalm: mulle tuli tatuointi-kuume ja ajattelin et, vitt, lintu kuvaa vapautta :LOL: 16-vuotias, yesh! :awesome:

 

kuullostaa kivalta :D

Link to comment
Share on other sites

Hei jos me oltais viskomassa jotain lippua ni sehän olis lauantaina? Kun sillon on eniten suomalaisia paikalla? :awesome:

 

Heeeei keksikää mulle jotain museaiheista neulottavaa tai virkattavaaaa. :LOL:

 

Lapaset tai kaulahuivi- noista mä tykkään eniten :D

 

Mä haluan muse- villasukat!

Link to comment
Share on other sites

Ei sitten saa olla mitään kovaa/keppejä suomilipuissa, tai järkkärit heittää meidät ulos. En kyllä tiedä, suhtautuuko ne hyvin yhtään mihinkään heitettyyn... :ninja:

Joskus loppupuolella siinä ni ei oo mitää menetettävää. :D Idyyllisintä olis jos päästäis nätisti rivii siihe barrierille..

 

Ja voihan järkkäreitäki kauniisti pyytää ojentamaan juttuja lavalle jos heittämine pelottaa.. Toine juttu vaa sit totteleeko ne. :p

Link to comment
Share on other sites

Eiiih, ei taas tätä! :LOL: nyt joudun kattomaan tota seuraavan tunnin putkeen.. :facepalm:

 

edit// attaint, sähän voit virkata matonkuteista meille sellasen massiivisen suomenlipun, lentää paremmin ku joku kevyt lippu :ninja:

 

tuo on muuten aika addiktoiva video :rolleyes: ja miten coolisti matt vaan niiaa ja sivuuttaa tuon ufo:n :happy: soon niin :cool:

 

Voidaan sitten yhdessä roudata se sinne, voi olla aika heavy- meillä on painavaa asiaa :LOL:

 

Edit: ja tuo ilme!!!

Link to comment
Share on other sites

Olis kyllä niin kätevää, jos me kaikki suomalaiset löydettäis joku yhteinen brittihenkilö joka vois antaa meidän liput sitten paikanpäällä vaikka perjantaina. Tää on nyt semmoista säätöä kun kaikkien pitää löytää oma. :p

 

Mä en kyllä välttämättä tiedä, onko mikään heittojuttu niin kiva. Kun tosiaan meidät voidaan heittää ulos ja kuulemma noille heitetyille tavaroille ei käy niin nätisti, vaan jotkut roudarit kerää ne ja heittää samantien roskiin. Mut ehkä joku nalle lähelle reunaa vois olla hyvä. Mut eturiviin suomilippu kyllä ehdottomasti. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Olis kyllä niin kätevää, jos me kaikki suomalaiset löydettäis joku yhteinen brittihenkilö joka vois antaa meidän liput sitten paikanpäällä vaikka perjantaina. Tää on nyt semmoista säätöä kun kaikkien pitää löytää oma. :p

 

Mä en kyllä välttämättä tiedä, onko mikään heittojuttu niin kiva. Kun tosiaan meidät voidaan heittää ulos ja kuulemma noille heitetyille tavaroille ei käy niin nätisti, vaan jotkut roudarit kerää ne ja heittää samantien roskiin. Mut ehkä joku nalle lähelle reunaa vois olla hyvä. Mut eturiviin suomilippu kyllä ehdottomasti. :happy:

no sit me jäädään keikan jälkee sinne jonnekki ja ootetaa et ne lähtee :phu:

Link to comment
Share on other sites

Yks kysymys, jonka kysyn TM:ltä henk.koht. jos kukaan teistä ei osaa auttaa:

Onkohan siellä/niillä keikoilla sitte ollenkaan sitä Unreserved seating juttua? Ku mietin vaan, että ku kenttälipuissahan lukee se "General admission (pitch standing & unreserved seating", nii jos on myös unreserved seating alue nii.. mistä kukaan tietäis, onko seisoma- vai istuma general admission, ku kaikissa general admission lipuissa lukee toi sama? (myös Seen kautta tilatuissa, eiks niissäki ollu se "General admission/unreserved level 1 seats" tjsp?) Mä kuolen kohta johonki sydänkohtaukseen tän asian takia varmaan :stunned:

 

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Heitettiinhän 2007 vuoden Wembley showssakin lippu lavalle ja Matt ainakin tykkäsi. Ei se siitä todellakaan suuttunut. :happy: Miksei mekin saataisi siis?

 

Yks kysymys, jonka kysyn TM:ltä henk.koht. jos kukaan teistä ei osaa auttaa:

Onkohan siellä/niillä keikoilla sitte ollenkaan sitä Unreserved seating juttua? Ku mietin vaan, että ku kenttälipuissahan lukee se "General admission (pitch standing & unreserved seating", nii jos on myös unreserved seating alue nii.. mistä kukaan tietäis, onko seisoma- vai istuma general admission, ku kaikissa general admission lipuissa lukee toi sama? (myös Seen kautta tilatuissa, eiks niissäki ollu se "General admission/unreserved level 1 seats" tjsp?) Mä kuolen kohta johonki sydänkohtaukseen tän asian takia varmaan :stunned:

 

 

:p

 

Kohta mäkin alan panikoida .. :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Yks kysymys, jonka kysyn TM:ltä henk.koht. jos kukaan teistä ei osaa auttaa:

Onkohan siellä/niillä keikoilla sitte ollenkaan sitä Unreserved seating juttua? Ku mietin vaan, että ku kenttälipuissahan lukee se "General admission (pitch standing & unreserved seating", nii jos on myös unreserved seating alue nii.. mistä kukaan tietäis, onko seisoma- vai istuma general admission, ku kaikissa general admission lipuissa lukee toi sama? (myös Seen kautta tilatuissa, eiks niissäki ollu se "General admission/unreserved level 1 seats" tjsp?) Mä kuolen kohta johonki sydänkohtaukseen tän asian takia varmaan :stunned:

 

 

:p

 

mm.. moon ymmärtäny niin, että nuo kaks aluetta on samassa lipussa. Istumapaikoissa on siis sellanen, että se joka perseensä nostaa niin paikkansa menettää- menettely kun niitä ei mitenkään ole varattu. Tuossa wembleyn istumakartassa ne standing area ja level 1 on eri väreillä, joten siinä varmaan saa valita kumpaan menee.

 

Tai siis mähän en oikeesti tiedä mitään, vain mun mielpide :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Me ei kyllä onnistuttais osumaan Mattiin sillä lipulla (muistakaa can't touch this), joten parempi heittää Domia tai Chrisiä päin :ninja:

 

Joooo, mullakin alkoi nyt taas panikointi noitten paikkojen takia :facepalm: toivottavasti toi asia selviää jotenkin.

 

Pitäisköhän muuttaa nimi facepalmiks. olis ehkä osuvampi.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...