Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Tietäisiköhän museisti joitain todella halpoja majoituksia? :) Vaikka ei sillä, että toikaan olisi niin kallis, vaihtoehtoja olisi vain kiva tietää.

 

 

 

 

Voi luoja mä tulen olemaan varaton. :facepalm: Kohta pitäis maksaa vuokrakin... no, tervetuloa puurokausi.

Link to comment
Share on other sites

Hei jes, meille Lontooseen lähtijöille oma threadi! :D

 

Mä tulin äsken koulusta ja ajattelin, etten uskalla edes tulla kattoon tänne, kuinka monta sivua täällä on menty eteenpäin ja tännehän oli vielä tullut uus kokonainen thread vielä lisäks! :LOL:

 

Minäkin lisäisin itteni tuohon lauantain lähtijälistaan, eli:

 

LAUANTAI:

-amy

Akkku

attaint

_Anna_

Johanna (hopefully )

paulinepp

Sunlight

Suvi

Tintti

Vaptastic

 

Vai että tuli perjantaillekin keikka :eek: Hitto vieköön, tuonnekin kyllä haluaisin kovasti, mutta ei taida lompakko kyllä antaa myöten :unsure: Ja mitä todennäköisimmin se on jo loppuunmyyty.

Link to comment
Share on other sites

Vai että tuli perjantaillekin keikka :eek: Hitto vieköön, tuonnekin kyllä haluaisin kovasti, mutta ei taida lompakko kyllä antaa myöten :unsure: Ja mitä todennäköisimmin se on jo loppuunmyyty.

lisäsin :happy: ja ei se ainakaa vähän aikaa sitte oltu loppuunmyyty :unsure::happy:

Link to comment
Share on other sites

lisäsin :happy: ja ei se ainakaa vähän aikaa sitte oltu loppuunmyyty :unsure::happy:

 

Joo totta, mä kävin kattoon. Hmmm... Mitäköhän nyt tekis. Nyt kun tuo lisäkeikka onkin perjantaina, niin en oikein näe syytä, miks en lähtis kun mitä todennäköisimmin oon jo Lontoossa silloin. Eipä se mikään suuri lisäkustannus olisi enää noihin lentoihin ja hotelleihin :stunned: Mutta ei kyllä rahat oikein riitä tällä hetkellä...

Link to comment
Share on other sites

Joo totta, mä kävin kattoon. Hmmm... Mitäköhän nyt tekis. Nyt kun tuo lisäkeikka onkin perjantaina, niin en oikein näe syytä, miks en lähtis kun mitä todennäköisimmin oon jo Lontoossa silloin. Eipä se mikään suuri lisäkustannus olisi enää noihin lentoihin ja hotelleihin :stunned:

meistä on moni menossa, että et olis yksinkään :D

Link to comment
Share on other sites

meistä on moni menossa, että et olis yksinkään :D

 

Juu sen huomasin :D Mutta niinkuin tuossa mainitsinkin, niin ei mulla taida rahatilanne antaa myöten tuolle toiselle keikalle ainakaan tällä hetkellä.

 

No, mä oon kuitenkin täysin tyytyväinen siihen, että pääsen sentään tuolle pääkeikalle :D Ja saan nyt aika varmasti postattua liput äidin työkaverin UK:lailisille tutuille ja ne varmaan vois lähettää ne liput mulle pikapostina tänne Suomeen. Siinä ainakin ratkeais tuo lippujennoutaminen :)

Link to comment
Share on other sites

No, mä oon kuitenkin täysin tyytyväinen siihen, että pääsen sentään tuolle pääkeikalle :D Ja saan nyt aika varmasti postattua liput äidin työkaverin UK:lailisille tutuille ja ne varmaan vois lähettää ne liput mulle pikapostina tänne Suomeen. Siinä ainakin ratkeais tuo lippujennoutaminen :)

Voi miten hyvä! Mun täytyy vielä etsiä joku kontakti noille lipuille, miten muka voi olla, ettei mulla ole yhtään brittiläistä tuttua. :supersad: Mikä toi pikapostisysteemi on?

Link to comment
Share on other sites

Täällähän ollaan oltu tooosi aktiivisia :LOL: ei sinänsä kyllä mikään ylläri :D

 

Moon kanssa mukana tulossa kimppamajoitukseen, mitään ei ole taidettu vielä päättää?! Nyt onneks pääsin töistä, joten voi keskittyä olennaiseen :rolleyes: Oikeastaan olis kiva saada kustannukset alta pois niin vois sitten syyskuussa vain lähtä matkaan (junalippuja en huomioi nyt tässä).

 

Mun äitee muuten luuli kun sanoin, että junamatka maksaa tuhat markkaa että puhuin euroista ja sen oli toooosi vaikeaa ymmärtää miten kni-helsinki-kni juna voi maksaa saman verran kuin lennot Australiaan :LOL: voi raukkaa :$

 

Oishan se aika upiaa, jos nyt tulis vielä kolmaskin keikka.. varmaan pitäis päästä sinnekin. On tuo "no kun kerran olen jo Lontoossa.." niin paras tekosyy ikuna!

Link to comment
Share on other sites

Voi miten hyvä! Mun täytyy vielä etsiä joku kontakti noille lipuille, miten muka voi olla, ettei mulla ole yhtään brittiläistä tuttua. :supersad: Mikä toi pikapostisysteemi on?

 

Mä kysyin setän tyttöystävältä ja se tietää jonku joka asuu Lontoossa, mutta kun aloin selittää miksi niin sille tuli sellanen lasittunut en-tajua-yhtään-mitään katse :$ olishan tässä toki hieman aikaa valmentaa..

 

Ärsyttää nuo muut ihmiset kun ne ei tajua miten vakava tämä asia on :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ÄÄ, olin leffassa ja kun tulin takaisin, te olette jo perusteneet uuden threadinkin:LOL:

 

Mutta siis, minä olen tulossa sekä perjantaina että lauantaina, joten listaan vaan :D Ja myös noista kimppamajoituksista olen kiinnostunut joten minua saa sitten tökkiä, jos en tajua, että jotain on päätetty :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Aion vielä saada myös lauantaille lipun ehdottomasti. Liikun suomalaisjengin mukana, tulen jonottamaan heti aamusta sekä perjantaina että lauantaina. :D

 

Sulla on paras asenne ikinä :awesome: Mä aion kanssa jonottaa niiiiiin paljon, ettei ikinä enää tee mieli :LOL:

 

ot: munkin toinen nimi on johanna :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mitens muuten te muut, jotka ootte menossa vain lauantain konserttiin? aiotteko spoilata itsenne perjantain set listillä vai pitää sen salassa? ite ajattelin ainakin olla katsomatta, jotta biisit tulis yllätyksenä...jos itsehillintä vaan kestää:p

mä yritän olla kertomatta kaikille, mut en lupaa mitää :p

Link to comment
Share on other sites

mitens muuten te muut, jotka ootte menossa vain lauantain konserttiin? aiotteko spoilata itsenne perjantain set listillä vai pitää sen salassa? ite ajattelin ainakin olla katsomatta, jotta biisit tulis yllätyksenä...jos itsehillintä vaan kestää:p

 

Mä tuskin saan tietää siitä perjantain setlististä, kun en varmastikaan aio siellä Lontoossa mennä hotellin koneelle ottamaan siitä selvää :LOL: .... Paitsi tietenkin lauantain jonotus :ninja: Mä laitan tulpat korviini, kun te muut höpötätte siitä perjantain keikasta :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...