Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

1. 1. London calling! kuinka moni?

Recommended Posts

Mä oon vähän suunnitellut, että menisin Lontooseen jo keskiviikkona sitten. Ja tulisin pois tiistaina. Voi olla vähän nihkeetä saada koulusta heti alkuun lomaa (jos siis edes pääsen kouluun, alan toivoa että en, Muse you're ruining mah studieeesss! :LOL:) mutta siis ihan sama, tollaset asiat on niin mitättömiä pikkujuttuja verrattuna isoimpaan, eli lippujen saamiseen. Ja isoin osuus hoidetty yay :awesome:

Mä en aatellu Wembleyn lähelle majoittua, mennään kaverin kanssa luultavasti jonneki King's Crossin aseman suuntaan niin päästään erittäin hyvien yhteyksien päähän kaikesta. :)

Ellei metron henkilökunta tee taas lakkoa, sit ollaan screeewed :eek: mut sit vaa taxii.

Saako liittyä teidän jengiin? :)

...Postasinko mä äsken tosissani kahteen eri hreadiin samasta jutusta. :stunned:

Vois välillä kokeilla sitä nukkumistaki.

Ja äääääh meinasin täällä kertoo teille kattavan listan taas syitä MIKS teijän EHDOTTOMASTI EI kannattais mennä sunnuntaina mut ehkä pitäis kuitenki lähestyy asiaa siltä kannalta että joo, mun on pakko päästä sinne. :(

Oikeesti oon muuten nii katkerana siellä hostellilla keskenäni että. :LOL: Sinneki on siis suurin osa porukas ainaki yrittämässä? Mistä mää saan päälle viiskymppiä mahdollisesti parissa päivässä :facepalm:

Mut mun on pakko jos muutki :LOL:

Ei mut oikeesti oon tämne napero ja jos mun perheki päättää tulla sillo Lontoosee ni ei kiesus mahollisimman kaukana niistä kiitos :stunned: Kaikella rakkaudella

Ja oikeesti sit se viimine shou on kuitenki kaikista eeppisin ja unohtumattomin ja ahhh ja sit se on se yks jonka missaan ja koko lennon takas saan kuunnella mite hienoo oli ja kaikki puhuu vaan siitä viimisestä koko loppuelämäs ja ja ja- :supersad:

Oikeesti oisin periaatteessa tosi tyytyväine jo näihi kahtee mut täsä on sit se et siinä samalla menis se kolmaski.. Pystyn vaa kuvittelee mimmoses kunnos oisin niide kahden edellise jälkee! :LOL:

Ois nii paljo paremp ko ois liput vaa ekal ja vikal.. Ois päivä välis aikaa toipuu. :p

Etpäs tappanut! :LOL:

Mut mun on pakko jos muutki :LOL:

Ei mut oikeesti oon tämne napero ja jos mun perheki päättää tulla sillo Lontoosee ni ei kiesus mahollisimman kaukana niistä kiitos :stunned: Kaikella rakkaudella

Ja oikeesti sit se viimine shou on kuitenki kaikista eeppisin ja unohtumattomin ja ahhh ja sit se on se yks jonka missaan ja koko lennon takas saan kuunnella mite hienoo oli ja kaikki puhuu vaan siitä viimisestä koko loppuelämäs ja ja ja- :supersad:

Oikeesti oisin periaatteessa tosi tyytyväine jo näihi kahtee mut täsä on sit se et siinä samalla menis se kolmaski.. Pystyn vaa kuvittelee mimmoses kunnos oisin niide kahden edellise jälkee! :LOL:

Ois nii paljo paremp ko ois liput vaa ekal ja vikal.. Ois päivä välis aikaa toipuu. :p

Ja kyllähän minäkin sen kolmannen keikan haluaisin kokea mutta mistä löytyisi ihminen joka haluaisi ostaa lipun ...

Helou! :supersad:

Mun netti ei toimi :supersad: :supersad: oon taas kirjastossa mut tää menee kolmelta kiinni ja sit mä oon ihan YKSIN kotona koko loppupäivän ja huomispäivän ilman nettiä tai mitään sosiaalisia kontakteja :supersad: :supersad:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Mä haluun kans sunnuntain keikalle :supersad:

Helou! :supersad:

Mun netti ei toimi :supersad: :supersad: oon taas kirjastossa mut tää menee kolmelta kiinni ja sit mä oon ihan YKSIN kotona koko loppupäivän ja huomispäivän ilman nettiä tai mitään sosiaalisia kontakteja :supersad: :supersad:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Mä haluun kans sunnuntain keikalle :supersad:

Voi, voi.. mun piti tulla töihin nettiin kun meni kotona hermot mokkulaan :rolleyes:

Ja ilmoitanpa nyt täälläkin, että mokasin ne uusikuun liput :facepalm: miks mä oon näin pettynyt :wtf: no, jospa se on häpeää :erm:

Edit: pe saa vieläkin ga- lippuja :wtf:

Minä: "Äiti, Musel tulee varmaan kolmaski keikka!"

Äiti: "NYT KYLLÄ...!"

:chuckle: Äiti parka! Se menettää mielenterveytensä mun museilun takia. Eli joo, ei tuu korttia lainaks eli vaihtoehtoina on sitte seetickets (NOT!) tai joku teistä, joka haluaisi ostaa minulle kaksi lippua (vinkvink! maksan heti takaisin, jos joku suostuu tähän!). En oikeastaan tiedä, mitä ihmettä ticketmasterilla on mun electoria vastaan...

Ja toi Dutch vs. Fins (FAIL!), wtf :wtf:

EDIT// TADADADAA! Ratkaisin ehkä ongelmani ihan itse *ylpeä* :LOL:

Huomenta tännekin! :D

Täällä olis selvästi jengiä lähdössä viettämään sitten koko sitä viikonloppua Wembleylle :LOL: Mä olisinn kyllä todella yllättynyt, jos ne pojat meinaa vielä silloin sunnuntaina vetää kolmannen keikan. Mahtaa olla aika rankka tuo kolmen illan putki, mutta kai he sitten vain jaksavat jos sikseen tulee :) Mutta ootte tekin aika hurjia, jos jaksatte kolme iltaa putkeen riehua Wembleyn kentällä :D

Mulla ei olis niin mitään mahdollisuutta lähtee sille sunnuntaillekaan, joten jääköön se minulla siihen mahdolliseen keskimmäiseen ja siihen OIKEAAN ekaan keikkaan :D (jotenkin tuo vain kuulostaa hyvältä :LOL:)

Voidaanko tehä jotain alustavaa sunnuntailistaa? Että osaan sanoo kuinka monta prosenttia on menossa että onko munki pakko :chuckle:

Mut oikeesti, kuka mun kanssa sit kiertää nähtävyyksiä? :p Vai venytättekö kaikki reissuu päivällä parilla? ...Vai luovutteko niist suosiol.

Mun ei ainakaan oo mitenkään pakko kiertää nähtävyyksiä kun oon ne jo nähnyt, ja noiden keikkojen jälkeen en tiiä jaksaisko edes :D ja sit taas ennen keikkoja on vähän riskiä kun pitää säästää voimia kahden/kolmen päivän riehumiselle :unsure:

Mut ihana kaupunkihan se Lontoo on että kyllähän sitä tietty jotain vois tehdä :p

Minä: "Äiti, Musel tulee varmaan kolmaski keikka!"

Äiti: "NYT KYLLÄ...!"

:chuckle: Äiti parka! Se menettää mielenterveytensä mun museilun takia. Eli joo, ei tuu korttia lainaks eli vaihtoehtoina on sitte seetickets (NOT!) tai joku teistä, joka haluaisi ostaa minulle kaksi lippua (vinkvink! maksan heti takaisin, jos joku suostuu tähän!). En oikeastaan tiedä, mitä ihmettä ticketmasterilla on mun electoria vastaan...

Ja toi Dutch vs. Fins (FAIL!), wtf :wtf:

EDIT// TADADADAA! Ratkaisin ehkä ongelmani ihan itse *ylpeä* :LOL:

Mulla nyt ei äitee varsinaisesti hallitse mun ostoja tms. mutta tykkään saada hyväksynnän :rolleyes:

Just äsken aloitin.. "tämä saattaa nyt olla ihan hullua.." Ä: "et ainakaan osta enää yhtään lippua!" Mutta mun paras tekosyy ever toimi jälleen -> "mulle on ihan sama mitä teet siellä kuhan tuot mulle tooosi upean tuliaislahjan, ei kuitenkaan lasta :stunned:" mun äiti :LOL:

Edit: mitä sä ratkaisit?! *nuuskii taas*

Huomenta tännekin! :D

Täällä olis selvästi jengiä lähdössä viettämään sitten koko sitä viikonloppua Wembleylle :LOL: Mä olisinn kyllä todella yllättynyt, jos ne pojat meinaa vielä silloin sunnuntaina vetää kolmannen keikan. Mahtaa olla aika rankka tuo kolmen illan putki, mutta kai he sitten vain jaksavat jos sikseen tulee :) Mutta ootte tekin aika hurjia, jos jaksatte kolme iltaa putkeen riehua Wembleyn kentällä :D

Mulla ei olis niin mitään mahdollisuutta lähtee sille sunnuntaillekaan, joten jääköön se minulla siihen mahdolliseen keskimmäiseen ja siihen OIKEAAN ekaan keikkaan :D (jotenkin tuo vain kuulostaa hyvältä :LOL:)

Mä varmaan lähden sitte kun enemmistö lähtee.. olis tietty kiva olla hyvissä ajoin siellä, että ehtii henkisesti valmistautua perjantain extreme-jonotukseen. Mä mietin kanssa, että on varmasti tosi rankkaa jos/kun ne vetää kolme iltaa putkeen, mutta jos ne on nyt valmistautunut siihen *settilista failit* :LOL: not.

Mut oikeesti, kuka mun kanssa sit kiertää nähtävyyksiä? :p Vai venytättekö kaikki reissuu päivällä parilla? ...Vai luovutteko niist suosiol.

Riippuu ihan rahatilanteesta (joka on tältä katsomalta erittäin huono, mutta luotan siihen, että se kohenee jouluna ja viimeistään ylppärijuhlissani :LOL:). Olisihan sitä Lontoota kiva kierrellä, mutta täytyy katsoa. Muse menee etusijalle:LOL: (Ja pitää minut erossa kaikista ihanista kauposta Lontoossa!)

EDIT: Ratkasin sen mun electron ongelman... Ei ihme, ettei toiminu ennen :LOL: Nordean sivut jyrää!

Totta toikin..

Mut oikeesti mun pitäis vaan hyväksyy se etten oo menossa sille viimiselle keikalle, 2 on enemmä ku tarpeeks, mut ei vaan voi mitää :supersad: Ku tekee mieli :LOL:

Mut jos lennot ja majotus ollaan jo varaamas hyvissä ajoin ja mulla ei kyllä tuu olee varaa sekä niihin että vielä yhteen keikkalippuun.. Ja sit pitää tehä ainaki yks reissu hesaan vielä enne jouluu ja lahjojaki piti hankkii. :stunned: Ei hyvin mee. :p

Toivottavast ne liput tulis myyntii esim. vasta viikon päästä eikä sillee heti maanantaina.. Mut ehkä niilläki menee pari päivää myydä loppuu niinku perjantaillaki, ellei sit kaikki tosiaan vaan odota jo niitä su-lippuja..

Okei nyt se on iha viralliselta tasolta (=äiti :p) päätetty että kolmas keikka ei mun osalta tuu tapahtuu. :supersad: Kiertelen sitte sen päivän siskoni kanssa ympäri lontoota, saa liittyä mukaan jos jää liputta! :LOL:

Oon oikeestaan iha kiitolline että sieltä tuli niin jämpti EI, ei siinä ois ollu yhtään järkee ku ei oo rahaakaa.. Ja en ikinä oo ollu Englannissa ni mukava käyttää vähän aikaa iha olemiseenki.

Yritin sillee "huomenta toivon sit joululahjaks lippuu sin kolm-" "EI."

Toivon vaa ettei se sit oo just joku OMG NEW LIVE DVD keikka ja kaikki suomalaiset siellä edessä ja mää itken yksin ho(s)tellilla. :chuckle:

Mua rupes nyt mietityttämään toi mun majoitus, kun Maidstone on sellasen vajaan tunnin (?) ajomatkan päässä Lontoosta. Ja mun kuitenkin pitäis joka päivä (ke-su) olla Lontoossa. Veli ei varmaan tykkää (eikä pystykään) ajamaan sitä väliä edestakaisin -- varsinkaan aikaisin keikka-aamuina -- notta oliskohan joku hostelli sitten kuitenkin fiksumpi vaihtoehto?

Perhanan isä kun ei suostu neuvottelemaan mun kans näistä asioista. Nauraa vaan, että "kuules ny tyttö, siihen on 10 kuukautta aikaa". Niin niin, mutta nää asiat pitää olla äkkiä selvillä. :phu:

Mua rupes nyt mietityttämään toi mun majoitus, kun Maidstone on sellasen vajaan tunnin (?) ajomatkan päässä Lontoosta. Ja mun kuitenkin pitäis joka päivä (ke-su) olla Lontoossa. Veli ei varmaan tykkää (eikä pystykään) ajamaan sitä väliä edestakaisin -- varsinkaan aikaisin keikka-aamuina -- notta oliskohan joku hostelli sitten kuitenkin fiksumpi vaihtoehto?

Perhanan isä kun ei suostu neuvottelemaan mun kans näistä asioista. Nauraa vaan, että "kuules ny tyttö, siihen on 10 kuukautta aikaa". Niin niin, mutta nää asiat pitää olla äkkiä selvillä. :phu:

:yesey: Meijän kanssa hostellii vaa!

Okei nyt se on iha viralliselta tasolta (=äiti :p) päätetty että kolmas keikka ei mun osalta tuu tapahtuu. :supersad: Kiertelen sitte sen päivän siskoni kanssa ympäri lontoota, saa liittyä mukaan jos jää liputta! :LOL:

Mä voin liittyä mukaan teidän Lontoon kiertelyyn (+ munkin sisko mahdollisesti)! :D

Tuo sunnuntai saattaa nimittäin meilläkin myös jäädä kiertelypäiväksi, ellei vanhemmat tule mukaan ja me sit mentäis kai kattoon jotain niiden Walesin tuttuja.

Huomenta! :chuckle: Tuli vähän nukuttua ..

En tiedä vielä mitä tekisin sunnuntain kanssa. Ei ole vielä lippua lauantaillekaan ja sitten pitäisi vielä lähteä metsästämään sunnuntai-lippua, ei ehkä energia riitä. :LOL: Onneksi perjantai on jo varmistunut *iso hali Iidalle* sekin on jo unelman täyttymys! Kivaa päästä Lontooseen viimeinkin! Kuka haluaa toimia kiertue-oppaana sunnuntaina? :D

Olisiko kellään varalippua lauantaille tarjolla?

Mä tunnen itseni kauhean kiittämättömäksi, kun haluanhaluan vielä toisellekin keikalle. :facepalm: Mut yritän nyt olla kovin kovin kiitollinen yhdestä keikasta ja siitä et pääsen lontooseen!

En suoraan sanoen tiedä onko mun isä käynyt briteissä, mut ite en ainakaan oo joten saatan olla vähän lost siellä. Pffft mua ärsyttää ku jauhan täällä koko ajan isästäni! :ninja::LOL:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...